Gjest mamma_5 Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Exen lurte meg:SPlutselig har han andre planer...Og jeg som har planlaggt å feire bursdag til helgen! Har ingen som kan passe småen.Sjekket også anonns. på nettet,ingenting.
thm Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 så surt! Håper det ordner seg Har du ingen familie, venner, kolegaer som kan passe?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 Exen lurte meg:SPlutselig har han andre planer...Og jeg som har planlaggt å feire bursdag til helgen! Har ingen som kan passe småen.Sjekket også anonns. på nettet,ingenting. På dinbaby.com kan du legge inn anonnse gratis om at du trenger barnevakt eventuelt Du har jo noen dager på å bli kjent med en eventuell barnevakt.
Kråkesaks Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 Tråden er ryddet for annonse. Kråkesaks, moderator.
Gjest barnepasser :) Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Hei! Jeg er en jente på 15 år som bor på Laksevåg. Jeg ønsker barnevakt jobber ved siden av skolen. Er veldig glad i barn, har småsøsken selv, og passer ofte familiemedlemer. Jeg kan av og til i ukedagene etter skoletid og på kvelden. eventuelt kan jeg også av og til en lørdagskveld. Jeg er en positiv glad jente og pålitelig. Så hvis du skulle trenge barnepass i ny og ne, så kan du gi en lyd hvis di vill Med vennlig hilsen Maria
Anglofil Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Tråden er ryddet for annonse. Yvonne (mod)
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2011 #8 Skrevet 12. september 2011 Søker du barnevakt på et forum? Ikke bra. Uforutsette ting skjer. Når msn har barn må barnets behov gå foran sitt eget. Kan du ikke finne på noe kjekt m barnet og ta det igjen når du har barnevakt ?
_Malene Skrevet 12. september 2011 #9 Skrevet 12. september 2011 Exen lurte meg:SPlutselig har han andre planer...Og jeg som har planlaggt å feire bursdag til helgen! Har ingen som kan passe småen.Sjekket også anonns. på nettet,ingenting. Håper du har noen du kjenner og stoler på (og som ungen din er trygg på!!!) som kan passe, istedet for å finne en tilfeldig person på nettet...!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå