Gå til innhold

Barnevakt i Bergen?

Fremhevede innlegg

Gjest mamma_5
Skrevet

Exen lurte meg:SPlutselig har han andre planer...Og jeg som har planlaggt å feire bursdag til helgen! :trist: Har ingen som kan passe småen.Sjekket også anonns. på nettet,ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så surt! Håper det ordner seg :klemmer:

Har du ingen familie, venner, kolegaer som kan passe?

AnonymBruker
Skrevet

Så du søker etter barnevakt her?

AnonymBruker
Skrevet

Exen lurte meg:SPlutselig har han andre planer...Og jeg som har planlaggt å feire bursdag til helgen! :trist: Har ingen som kan passe småen.Sjekket også anonns. på nettet,ingenting.

På dinbaby.com kan du legge inn anonnse gratis om at du trenger barnevakt eventuelt :)

Du har jo noen dager på å bli kjent med en eventuell barnevakt.

Skrevet

Tråden er ryddet for annonse.

Kråkesaks, moderator.

• 2 måneder senere...
Gjest barnepasser :)
Skrevet

Hei! :)

Jeg er en jente på 15 år som bor på Laksevåg. Jeg ønsker barnevakt jobber ved siden av skolen. Er veldig glad i barn, har småsøsken selv, og passer ofte familiemedlemer. Jeg kan av og til i ukedagene etter skoletid og på kvelden. eventuelt kan jeg også av og til en lørdagskveld. Jeg er en positiv glad jente og pålitelig. Så hvis du skulle trenge barnepass i ny og ne, så kan du gi en lyd hvis di vill

Med vennlig hilsen Maria

Skrevet

Tråden er ryddet for annonse.

Yvonne (mod)

Skrevet

Søker du barnevakt på et forum? Ikke bra. Uforutsette ting skjer. Når msn har barn må barnets behov gå foran sitt eget. Kan du ikke finne på noe kjekt m barnet og ta det igjen når du har barnevakt ?

Skrevet

Håper du har noen du kjenner og stoler på (og som ungen din er trygg på!!!) som kan passe, istedet for å finne en tilfeldig person på nettet...!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...