Tjorven Skrevet 18. november 2003 #1 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg har nå begynt å få gnagsår av mine gamle hallsko, og det er vel i grunn på tide å kjøpe seg nye snart også... Er ikke trofast mot noe bestemt merke, men vil gjerne ha gode sko til en rimlig penge. Er det noen som har noen å anbefale? Kan legge til her at jeg spiller håndball, og vil gjerne ha sko tilpasset dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 18. november 2003 #2 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg har noen fra Adidas som jeg er veldig fornøyd med. Gode og veldig stabile! Du kan for eksempel se dem på www.xxl.no Gå inn på Ballsport - Håndball, så skal det ligge bilde av dem. Adidas STABIL 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 19. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 19. november 2003 Takk for tips! De så skikkelig gode ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 19. november 2003 #4 Del Skrevet 19. november 2003 Det ser ut om om Adidas er favoritten til de fleste på mitt lag. Selv kjøpte jeg Stabil 5 W før sesongstart og er kjempefornøyd foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå