Gå til innhold

Badetid=skrekk og gru

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå som sommeren er her så er jo det badetid.. Dette er et problem for meg da jeg har vært gjennom en graviditet og ser virkelig ikke ut i måneskinn! Litt overflødig fett her og der, strekkmerker. Fysj! Har trent i over et halvt år til denne tida av året, men jaggu klarer jeg ikke hive på meg bikinien i år heller. Jeg har en badedrakt (en sort litt småsexy en) som ser bra ut på overkroppen min, men her er det lårene / rumpa som er værst.. Celluitter er jo gøy. Har kjøpt meg en sjarong og sammen ser det veldig greit ut, og jeg ser faktisk noen lunde bra ut i det, men lurer på, går det an å bade med sjarong PÅ? Eller er det heeelt på bærtur å gjøre det? Jeg vil virkelig ikke ha min celluitt-rumpe og lår på vift på stranda/i bassenget med barnet mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå som sommeren er her så er jo det badetid.. Dette er et problem for meg da jeg har vært gjennom en graviditet og ser virkelig ikke ut i måneskinn! Litt overflødig fett her og der, strekkmerker. Fysj! Har trent i over et halvt år til denne tida av året, men jaggu klarer jeg ikke hive på meg bikinien i år heller. Jeg har en badedrakt (en sort litt småsexy en) som ser bra ut på overkroppen min, men her er det lårene / rumpa som er værst.. Celluitter er jo gøy. Har kjøpt meg en sjarong og sammen ser det veldig greit ut, og jeg ser faktisk noen lunde bra ut i det, men lurer på, går det an å bade med sjarong PÅ? Eller er det heeelt på bærtur å gjøre det? Jeg vil virkelig ikke ha min celluitt-rumpe og lår på vift på stranda/i bassenget med barnet mitt.

Hva med en badekjole? Eksempel

http://www.hosjytte.dk/no/products/badekjole-6968.html

Det jeg selv ville gjort var å glemt hele greia og bare badet uten å tenke på andre

• Liker 3
Skrevet

Det er bare unger som er gærne nok til å bade i dette kalde landet (vannet) ;) hehe

Voksne folk har fått litt bedre vett! :smoke:

Skrevet

Det er bare unger som er gærne nok til å bade i dette kalde landet (vannet) ;) hehe

Voksne folk har fått litt bedre vett! :smoke:

Det var et skikkelig konstruktivt svar gitt og det traff virkelig midt i blinken på det TS lurte på... NOT!

Jeg syns du skal gi helt blaffen i cellulitter og flesk, bade og hygge deg TS. Du er helt sikkert ikke så oppsiktsvekkende som du tror selv :)

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Selvtillit trumfer skavanker.

• Liker 2
Skrevet

Det var et skikkelig konstruktivt svar gitt og det traff virkelig midt i blinken på det TS lurte på... NOT!

Jeg syns du skal gi helt blaffen i cellulitter og flesk, bade og hygge deg TS. Du er helt sikkert ikke så oppsiktsvekkende som du tror selv :)

Hvis man ikke bader så blir det jo ikke noe problem.

Men ellers er jeg enig i at enten gir man faen, eller så bader man ikke.

Gjest Raindrops
Skrevet

Folk flest tenker svært lite på hvordan andre ser ut på stranda, med mindre der er noe helt spesielt. De fleste er nok mer opptatt av hvordan de ser ut i bikini/badeshorts selv. Slik du beskriver høres du ut som en helt normal kvinne som ingen hadde sett rart på på stranden :)

AnonymBruker
Skrevet

TS, har du hørt om Bailine? HALLELUJA som det strammer opp kroppen. Jada, det koster, men cellulitter og "hengekropp" forsvinner, og det på helt utrolig kort tid. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten Bailine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...