Elensire Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Nok en tråd om de alltid så gøye dokumentene Jeg har sett igjennom trådene jeg har fått opp i søke funksjonen her inne, men føler ikke jeg ble så mye klokere av det. Vi bor begge for tiden i Bergen kommune, og vi skal sende inn skjema fra oss og forloverne imorgen. Men jeg ble litt usikker på akkurat hvor det skal sendes? På skatteetaten står det at skjemaene skal sendes skattekontoret for kommunen der en av oss bor. Men når jeg klikker inn på linken for å finne skattekontoret så får jeg bare opp besøksadresse her i Bergen, og en postboks adresse for skattvest, i stavanger. Hvor skal jeg sende skjemaene egentlig? kommer de frem om vi sender de til besøksadressen, eller skal de sendes postboksen i stavanger? Begynner å haste med å få sendt de inn og nå... (vår egen feil, vet det )
Rødtoppen86 Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Vi sendte vår til postboksadressen, og det funket fint Riktignok ikke Bergen, men her vi bor fikk vi også oppgitt besøksadresse på vår by og en annen postboksadresse.
Tullepia Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Nok en tråd om de alltid så gøye dokumentene Jeg har sett igjennom trådene jeg har fått opp i søke funksjonen her inne, men føler ikke jeg ble så mye klokere av det. Vi bor begge for tiden i Bergen kommune, og vi skal sende inn skjema fra oss og forloverne imorgen. Men jeg ble litt usikker på akkurat hvor det skal sendes? På skatteetaten står det at skjemaene skal sendes skattekontoret for kommunen der en av oss bor. Men når jeg klikker inn på linken for å finne skattekontoret så får jeg bare opp besøksadresse her i Bergen, og en postboks adresse for skattvest, i stavanger. Hvor skal jeg sende skjemaene egentlig? kommer de frem om vi sender de til besøksadressen, eller skal de sendes postboksen i stavanger? Begynner å haste med å få sendt de inn og nå... (vår egen feil, vet det ) Send det til postboksadressen i Stavanger.
Elensire Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2011 tusen takk, dere er noen reddende engler da er konvolutten adressert og klar til å sendes! *sommerfugler i magen*
Elensire Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2011 WOW...det gikk over all forventning fort å få vigselsattesten! Vi sendte de 8 Juli, og i dag fikk vi attesten i postkassen! Jeg er rett og slett imponert over hvor fort det gikk. all angst over dårlig tid er i allefall borte som dugg for solen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå