Ammi Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Tittelen sier vel alt.. Hva liker du best? Skal ha extensions og lurer på hva som er greiest! Har hatt sveising før, men det er alt. Følte at de var ekle og klødde og var generelt litt plagsomme, men dette er lenge siden og ble ikke satt på profesjonelt. Profesjonelt blir det denne gangen!
Stellia Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Jeg ble ikke fornøyd med sying, så holder en knapp på sveising.
sebra Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 (endret) jeg foretrekker ringer. Har sveisa før, og det synes jeg ikke noe om. Det eneste som er kjipt med de punkt feste ringene, er at det kan skli ut noen etterhvert(ikke snakka om mange), men igjen, de sliter ikke på håret. Eller så kan du kjøpe en lang remse med hår som du klipper opp etter behov og fester med ringer. Hadde det en gang og var strålende fornøyd, tok kort tid og feste, og holdt lenge.Jeg fikk satt i tre remser, aner ikke hvor mange ringer hun brukte. Det eneste som var kjipt da, var at jeg ikke var så flink til å gre meg, noe som resulterte til at det ble veldig flokete ved festene, og ett prosjekt og få ut. Men det er bare å ordne seg en naturhårbørste og være flink til å gre deg. Edit: Ikke fikk jeg vondt i hodet de første dagene med ringer, som jeg fikk med sveising heller. Merka det ikke i det hele tatt, selv ikke når jeg skulle sove. Endret 5. juli 2011 av sebra
Gjest Badabing Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 Jeg har ikke prøvd å sveise på så mye som jeg har sydd på, men jeg skal ALDRI sy på igjen. Fy søren for tortur, jeg orker bare ikke å utsette meg selv for noe så smertefullt. I tillegg tugger det seg så lett, det blir floker samme hvor godt man steller det. Jeg synes ikke det er verdt pengene (selv om jeg utrolig nok gjorde det flere ganger enn en).
Sandrasol Skrevet 21. juli 2011 #6 Skrevet 21. juli 2011 Jeg har selv prøvd sveising, sying, teip og klips. Klips er jo det enkleste og beste. Du velger selv hvordan du vil ha det, kan lett ta det på og av igjen. Syntes sveising ser best ut. Blender seg finere ilag med ditt naturlige hår, lettere å komme til når du vasker det og ser finest ut (min mening). Ulempen er at det sliter endel på håret. Sying var rett og slett tortur. "Man må lide for skjønnheten". Hodet ble fullt i klumper fordi flettene blir tykkere på ene siden, og det klødde helt forferdelig. Men dog igjen, mye bedre for håret. Hvis du bestemmer deg for sveising anbefaler jeg absolutt å få til frisør, med mindre du finner gode feedbacks på en netshop. Kreatinfestene på de fleste nettbutikkene er ofte dårlig, og ender opp med å bli hvit, tynn og stygg etter sveisingen. Uansett, lykke til!
sequin Skrevet 21. juli 2011 #7 Skrevet 21. juli 2011 Jeg har prøvd alt, og trives best med klips. Skal jeg velge mellom sying og sveising vil jeg si sying, og det synes ikke i det heletatt i håret mitt, sveising derimot er ikke pent i håret mitt :/ Sveising sliter veldig mye mer på håret mitt enn det sying gjør, og sying kan man ta ut selv uten oljer og shit, noe jeg syns er en fordel.. Hun som syr mine fester har gjort det i over tyve år og strammer ikke flettene kjempe hardt (noe den første som sydde mine extensions gjorde).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå