Gå til innhold

Jeg tror jeg er ferdig med han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var aldri sammen, selv om jeg ønsket det. I over et år traff jeg han med gjevne mellomrom for å ha sex, bare når det passet for han. Stort sett passet det aldri når jeg hadde muligheten, og han avlyste nesten hver gang vi hadde gjort en avtale på mitt initiativ. Jeg kom alltid når han ville, han trengte nesten bare å knipse med fingrene så var jeg der, og tok til meg alt jeg kunne av varme fra han. Jeg vet han hadde sex med andre (jeg hadde ikke det), og han hadde til og med kjæreste en periode, og dumpet meg uten å blunke. Jeg mistet selvrespekten min mer og mer. Flere ganger kuttet jeg han ut, sa at jeg ikke orket mer, at jeg bare fikk vondt og ble lei meg. Hver gang lot han meg gå uten noe drama, og hver gang kom jeg tilbake etter noen uker.

Men nå føler jeg meg ferdig, og denne gangen skal jeg ikke si et ord, for denne gangen er det ikke bare et forsøk på å få en reaksjon fra han.

Sist gang jeg traff han følte jeg meg bare tom. Sexen gikk helt mekanisk for min del. Alle fine tingene han sa fikk bare frem et ironisk smil på leppene mine, og da han holdt rundt meg om natten savnet jeg bare min egen seng.

Jeg vet ikke hva som har skjedd, og jeg håper det er permanent, men akkurat nå føler jeg meg iallefall fri.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Good 4 U :)

Jeg har vært i et lignende destruktivt "forhold", og vet hvor ødeleggende det kan være. Jeg kom meg heldigvis ut av det noe raskere, men gud hjelpes så lenge den mannen hjemsøkte hodet mitt i etterkant...

Skrevet

Jeg vet ikke hva som har skjedd, og jeg håper det er permanent, men akkurat nå føler jeg meg iallefall fri.

Forhåpentligvis har du nå gitt opp.

I en slik håpløs situasjon som din så skjer det før eller senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...