Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #1 Del Skrevet 18. november 2003 Mannen min og jeg diskuterte ulike alternativ til julemiddag her om dagen og da lurte vi på hva som er korrekt tilbehør til juletorsk. Det må da vel være noe annet enn bare kokte poteter og revne gulrøtter?? Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. november 2003 #2 Del Skrevet 18. november 2003 Ja det hørtes fryktelig kjedelig ut.... Men jeg har aldri spist juletorsk så jeg aner ikke hva man skal ha til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 18. november 2003 #3 Del Skrevet 18. november 2003 Stekt bacon er alltid godt til torsk. Men jeg har aldri hatt juletorsk så jeg vet ikke om noen har noe spes. tilbehør til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #4 Del Skrevet 18. november 2003 Vi får vente på noen som kan fortelle oss dette da.... Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 18. november 2003 #5 Del Skrevet 18. november 2003 Tja, hva med kokt torskelever, med eddik og nykvernet pepper på? Evt kokt torskerogn? Jeg synes det er nyyyyydelig, hvertfall. Eggesmør eller sandefjordsmør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå