Lillie Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Kommer opp masse rart hvis jeg trykker på f.eks. komma og punktum. Space-tasten fungerer ikke (blir ikke mellomrom), og flere taster har "klikket". Vår unge håpefulle la hånda oppå tastaturet bare en kort stund tidligere i dag, og nå er det altså blitt slik. Hvordan får jeg det tilbake til normalen igjen, noen som vet? (for ordens skyld, jeg skriver med en annen pc nå... ). Blir veldig takknemlig for svar!
MalloryK Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Kanskje noen taster som har låst seg? Se om de henger fast
Gjest WendyClear Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 kanskje det er kommet på en annen språkinnstilling? Eventuelt noe bløtt som er kommet på det, da kan enkelte taster "koble ut".
Ivy Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 Såvidt jeg vet er det ingen språk som IKKE har mellomrom. Dra ut kabelen til tastaturet og plugg det i en annen USB port hvis det er en tilgjengelig. Eventuelt restart maskinen. Hjelper det ?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #5 Skrevet 6. juli 2011 I Windows er det ALT + SHIFT på venstre side av tastaturet som bytter språk.
KaDust Skrevet 6. juli 2011 #6 Skrevet 6. juli 2011 Ungen har sikkert kommet borti språkskifte. Prøv å trykk det som står over.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #7 Skrevet 6. juli 2011 Kanskje noen taster som har låst seg? Se om de henger fast Hvordan forklarer det at det kommer opp rare ting når hun trykker komma og punktum? Tenkt deg litt om før du svarer!
Lillie Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2011 Takk for svarene. Dessverre hjelper det ikke å trykke ALT+SHIFT. Det skjer absolutt ingenting. Jeg har søkt på nettet, men klarer ikke finne ut hvordan jeg skal få tastaturet til å funke igjen. Merkelige greier altså...
Vidkun Skrevet 7. juli 2011 #9 Skrevet 7. juli 2011 Helt til venstre på tastaturet er det en knapp som heter "Caps Lock". Trykk en gang på denne.
silverdoe Skrevet 7. juli 2011 #10 Skrevet 7. juli 2011 Har du sånn "fn"-knapp? Kan nokon ha komt borti den?
Gjest WendyClear Skrevet 8. juli 2011 #11 Skrevet 8. juli 2011 Har du sånn "fn"-knapp? Kan nokon ha komt borti den? å komme borti den skal ikke kunne "ødelegge" tastaturet, den knappen er jo kun til å få opp valgene med blå skrift på tastene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå