Ammi Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 (endret) Hei kjære alle dere på kvinneguiden. Har fått flere gode tips fra dere i den siste tiden, da jeg er ganske ny på sminke sånn egentlig. Spørsmålet er om noen av dere vet hvor (i Oslo) jeg kan få tak i kraftige lange vipper som sitter godt? Problemet er at jeg har et par som ser helt fantastiske på i ca 2 sekunder til de "popper" av fordi de er av plast, og den bøyer seg ikke etter øyelokket... Kjøpte disse på ebay, egentlig bare for å teste litt og leke meg med vipper, og har jo ingen peiling på dette fra før. Da jeg tok de ut av esken så de helt sjukt enorme ut ala lady gaga EKSTREM, men da jeg tok de på så det helt fantastisk ut! Må nevne at jeg har et ganske rundt ansikt og er ikke tynn, så selv om jeg har litt lange vipper fra før, ser de ikke så veldig lange ut til mitt fjes, og de er ikke så tette. I tillegg er de lyse. De jeg kjøpte blir litt slik som adele sine fantastiske løsvipper: Hvor kan jeg kjøpe dette i Oslo, til en ikke så dyr penge? Noe som former seg godt etter øyelokket? Og noen som anbefaler godt tips til lim og kanskje noen andre lure monteringstips? Er livredd for at de skal falle av.. Endret 5. juli 2011 av Ammi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå