Gjest anonym Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Er en mann med fetish for strømpebukser. Lurer på hvordan den vanlige kvinne syns om å bruke det.
Gjest navnelapp Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Jadajadajada, vi går med det heile vinteren. Ingenting sexy med det. Dyre er dei, dei raknar og vert stygge, det er eit styr med heile strømpebuksene. 1
sullå Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Gjelder det alle strømpebukser? Er enige at det er et slit med de tynne strømpebuksene. Noen særlig vits med dem er det heller ikke, da de absolutt ikke holder på varmen. Men jeg liker bedre litt tykkere strømpebukser, gjerne istedenfor tights. Det bruker jeg ofte. Og hver dag om vinteren, da har jeg dem under buksa. Så det synes ikke.
Gjest navnelapp Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 Nei, eg generaliserte nok litt, eg er veldig glad i ullstrømpebuksene mine, dei gjer livet så mykje betre når eg skal sykle til jobb om vinteren. Stillongs er ikkje så bra, det blir alltid gliper ved sokkane. Tights er også praktisk, det er vel eigentleg det same som stillongs, berre litt meir ettersittande.
Gjest Ruske_anita Skrevet 5. juli 2011 #5 Skrevet 5. juli 2011 Tykk strømpebukse er jo et praktisk plagg, som holder på varmen etc. Behagelig å gå med, men sexy er det ikke. Er jo det samme som lange underbukser og stilongs med fot. Brukes jo av alle enten du er kvinne eller mann under i de kalde månedene. Eller til sport og friluftsliv etc. Som disse spessielt til menn: Strømpebukse for menn Tynne nettingstrømper og lårstrømper i nylon er et mer vanlig sex symbol. Men skal ikke dømme hva folk tenner på. Det er vel en helt vanlig og ufarlig fetish. Har mindre forståelse for folk som tenner på høye hæler og menn med den aksenten som han på Tine reklamen eller hva det er som går på tv nå...
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2011 #6 Skrevet 5. juli 2011 Tykk strømpebukse er jo et praktisk plagg, som holder på varmen etc. Behagelig å gå med, men sexy er det ikke. Du lever i en illusjon.... Jo, det er sexy. Spes på damer med korte shorts eller små skjørt. Har ikke noen fetish på det, da... Men det er et sexy plagg,siden man får se de flotte beina
Gjest HunterLady Skrevet 5. juli 2011 #7 Skrevet 5. juli 2011 Jeg går med strømpebukser så og si døgnet rundt, utenom på jobb. Bruker mest nylon, men også tykkere, forskjellige mønster osv. Synes det er sexy, men har ingen fetish for det. Wow, en strømpefetishist hadde virkelig elska meg. Synd jeg ikke har møtt noen.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. juli 2011 #8 Skrevet 5. juli 2011 Jeg synes det er digg å gå med strømpebukse. Men enda bedre er det å gå med strømper over knærne. Tenk litt på det du, TS. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2011 #9 Skrevet 6. juli 2011 Jeg synes det er digg å gå med strømpebukse. Men enda bedre er det å gå med strømper over knærne. Tenk litt på det du, TS. Strømper over knærne? Mener du de som bare går ned på låret, eller mener du sånne som ligner på laange knestrømper (stay-ups)..? Personlig syns jeg det siste er det fineste på damer. Det verste er damer med sånne kjærring-tights som stopper midt på leggen og ødelegger et juicy antrekk... Bare fordi dama ikke egentlig tør å ha på så kort skjørt/kjole som hun bruker. Det har så super-undertøy faktor... Det får samme effekt som ei kjærring-truse Gjennomfør det. Enten strømpebukse, stay-ups, eller ikke noe. Spesielt når det er varmt ute og dere tar på kort skjørt. Hva er da vitsen med å ta på noe som ligner på en feilet sykkelbukse under, som garantert gjør dere varme igjen? Man har jo brukt superundertøy, så man vet hvilken effekt det garantert har med sånne kjærring-tights... Da kan man vel like godt ta på bukse i varmen?.. 2
Gjest Ron Skrevet 7. juli 2011 #10 Skrevet 7. juli 2011 Jeg går med strømpebukser så og si døgnet rundt, utenom på jobb. Bruker mest nylon, men også tykkere, forskjellige mønster osv. Synes det er sexy, men har ingen fetish for det. Wow, en strømpefetishist hadde virkelig elska meg. Synd jeg ikke har møtt noen. Du hadde vært min drømmedame ! Jeg er en ihuga nylonfetish som bare ELSKER ben, føtter og tær ikledd NYLON !! Nå har du møtt meg - skal vi gå videre ?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #11 Skrevet 7. juli 2011 Spesielt når det er varmt ute og dere tar på kort skjørt. Hva er da vitsen med å ta på noe som ligner på en feilet sykkelbukse under, som garantert gjør dere varme igjen? Det er vits hvis man har ting man vil skjule. Store arr, strekkmerker, blodårer, celulitter osv. Da synes jeg faktisk det er mer lekkert med en kjærring tights.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå