miss summer Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Hei. jeg kjøpte Trind NEglsett med neglbalsam og neglforsterker. Men skjønner ikke helt greia med neglbalsamen. noen som vet hva den gjør? og har noen der ute gode tips for å få sterke harde negler?
La Papesse Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Negler er som hår, de trenger fuktighet og proteiner. Ved harde sprø negler: fuktighet! ved svake bløte negler: proteiner. Smør balsamen på selve neglen, la virke. Ta så på neglforsterkeren når balsanen har trukket inn i neglen og det overflødige er tørket bort. Sånn funker det ihvertfall med Nailtiques. Et fantastisk negl produkt som har gitt meg fine og flotte naturlige negler
Gjest Cecilia Lind Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Jeg har dette settet fra Trind. Balsamen bruker du på selve neglen, og neglbåndene og nedover. Mine neglebånd har blitt mye mykere, og ikke tilstedeværende etter bruk av denne. Rett og slett en mirakelbalsam for gjenstridige neglbånd og frynser under der. Siden den ikke inneholder olje, kan vanlig lakk eller forsterker påføres med én gang.
miss summer Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2011 Takk for svar! jeg har veldig myke negler og neglforsterkeren bruker jeg en del. men jeg har også hørt noe om å dyppe fingrene i tran.. at man skal få sterke negler av det?? har noen hørt om dette? jeg sliter mye med at neglene mine splittes i "tykkelsen" og i og med at de er så tynne fra før er det litt kjedelig.. mvh TS
Gjest Cecilia Lind Skrevet 5. juli 2011 #5 Skrevet 5. juli 2011 Tran synes jeg høres litt udelikat ut... Men jeg bruker Myrraolje på neglene. Samme prinsipp som tran. Jeg har samme problem som deg. Splitting og myke negler. Med forsterker fra Trind, samt balsam, så har jeg fått bukt med problemet. Men verdt å merke seg at virkningen ikke er permanent, jeg må bruke forsterkeren jevnlig. Hvis ikke er det tilbake til splitting og irritasjon.
Gjest Nanette Skrevet 5. juli 2011 #6 Skrevet 5. juli 2011 Hvor kjøper du myrraolje til neglene? Jeg bruker solar oil, og det er vel hovedsaklig mandelolje, evitaminolje og inneholder tilsammen seks forskjellige oljer om jeg ikke tar helt feil.
pandabear Skrevet 5. juli 2011 #7 Skrevet 5. juli 2011 Jeg kjøpte samme setter for litt siden, og mine negler har blitt helt supre. De var utrolig flisete og myke og tørre på en gang. Jeg har brukt både balsamen og forsterkeren. Først brukte jeg de hver dag i 2 uker som det blir anbefalt, og nå bruker jeg de vær gang jeg skifter neglelakk. Alt fra 1-3 g per uke.
julha Skrevet 5. juli 2011 #8 Skrevet 5. juli 2011 føler at jeg har prøvd alt når det kommer til neglene mine (som sliter av det samme som dine; kjempemyke og sprekker meg en gang). Det eneste som fungerer for meg, er å aldri bruke neglelakk og alltid klippe dem kjempekorte. Utrolig morsomt altså.
Djungelvrål Skrevet 5. juli 2011 #9 Skrevet 5. juli 2011 Bruk en liten dråpe olje og gni inn (ikke vask av) før du legger lakk. Ta også olje rundt neglebåndene etter lakking. Bruk olje på neglebånd før du legger deg.
La Papesse Skrevet 5. juli 2011 #10 Skrevet 5. juli 2011 Takk for svar! jeg har veldig myke negler og neglforsterkeren bruker jeg en del. men jeg har også hørt noe om å dyppe fingrene i tran.. at man skal få sterke negler av det?? har noen hørt om dette? jeg sliter mye med at neglene mine splittes i "tykkelsen" og i og med at de er så tynne fra før er det litt kjedelig.. mvh TS Har du hørt om Nailtiques? Du får kjøpt på nett. Nailtiques er delt opp slik: NR 1. Til normal negl NR 2. Til negel som trenger styrke, bløt og som "deler" seg. NR 2+ Ekstra myk negl (Som etter man har hatt på akryl negler ol) NR 3: Til negl som er sprø og "sprekker" bare du såvidt kommer borti noe. Så har du krem til neglene, negl bånd og håndkrem. Du får også olje til neglbånd. Fantastisk gode produkter! Men tran, det har jeg ikke hørt før..
La Papesse Skrevet 5. juli 2011 #11 Skrevet 5. juli 2011 føler at jeg har prøvd alt når det kommer til neglene mine (som sliter av det samme som dine; kjempemyke og sprekker meg en gang). Det eneste som fungerer for meg, er å aldri bruke neglelakk og alltid klippe dem kjempekorte. Utrolig morsomt altså. Slike hadde jeg også. men nå vokser mine for fort for meg.. ELSKER Nailtiques
miss summer Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #12 Skrevet 5. juli 2011 Jeg kjøpte samme setter for litt siden, og mine negler har blitt helt supre. De var utrolig flisete og myke og tørre på en gang. Jeg har brukt både balsamen og forsterkeren. Først brukte jeg de hver dag i 2 uker som det blir anbefalt, og nå bruker jeg de vær gang jeg skifter neglelakk. Alt fra 1-3 g per uke. du skriver at du brukte de i 2uker som annbefalt.. brukte du neglelakkfjerner og fjernet hver dag og la på ny i 2uker?? sliter ikke det mye på neglene å bruke neglelakkfjerner så mye? eller er det mer å tjene på å bruke balsam og forsterker enn det er å tape på neglelakkfjerner?? TS
pandabear Skrevet 5. juli 2011 #13 Skrevet 5. juli 2011 du skriver at du brukte de i 2uker som annbefalt.. brukte du neglelakkfjerner og fjernet hver dag og la på ny i 2uker?? sliter ikke det mye på neglene å bruke neglelakkfjerner så mye? eller er det mer å tjene på å bruke balsam og forsterker enn det er å tape på neglelakkfjerner?? TS Ja, tok av restene med neglelakk fjerner først.Jeg brukte neglelakk fjerner uten aceton. Det har hvertfall funket veldig bra for mine negler, så jeg er kjempe fornøyd. Men du trenger helt sikkert ikke bytte så ofte. Det er veldig lenge siden min enegler har vært så fine som de er nå 1
miss summer Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #14 Skrevet 5. juli 2011 Har du hørt om Nailtiques? Du får kjøpt på nett. Nailtiques er delt opp slik: NR 1. Til normal negl NR 2. Til negel som trenger styrke, bløt og som "deler" seg. NR 2+ Ekstra myk negl (Som etter man har hatt på akryl negler ol) NR 3: Til negl som er sprø og "sprekker" bare du såvidt kommer borti noe. Så har du krem til neglene, negl bånd og håndkrem. Du får også olje til neglbånd. Fantastisk gode produkter! Men tran, det har jeg ikke hørt før.. spennende! takk. er det bare på nett man for kjøpt dette? ingen som har sett eller hørt om de i noen butikker?? TS
pandabear Skrevet 5. juli 2011 #15 Skrevet 5. juli 2011 spennende! takk. er det bare på nett man for kjøpt dette? ingen som har sett eller hørt om de i noen butikker?? TS De har det på ebay
La Papesse Skrevet 5. juli 2011 #16 Skrevet 5. juli 2011 spennende! takk. er det bare på nett man for kjøpt dette? ingen som har sett eller hørt om de i noen butikker?? TS Du får kjøpt det i Norge også, men det er ikke så mange som fører dette merket. Desverre.. Faceit i Oslo hadde det i en periode, er ikke sikker på om de fortsatt fører merket..
Gjest Cecilia Lind Skrevet 5. juli 2011 #17 Skrevet 5. juli 2011 Hvor kjøper du myrraolje til neglene? Jeg bruker solar oil, og det er vel hovedsaklig mandelolje, evitaminolje og inneholder tilsammen seks forskjellige oljer om jeg ikke tar helt feil. Den jeg har nå er fra Depend (de små flaskene som du får kjøpt på Vita, Cubus). Men jeg vil tro Solar oil er omtrent samme greia.
pandabear Skrevet 5. juli 2011 #18 Skrevet 5. juli 2011 Men siden du allerede har kjøpt settet fra trind kan du jo prøve ut det først? Er jo verdt ett forsøk, og som sagt, leeenge siden min enegler har vært så fine
Gjest Cecilia Lind Skrevet 5. juli 2011 #19 Skrevet 5. juli 2011 Men siden du allerede har kjøpt settet fra trind kan du jo prøve ut det først? Er jo verdt ett forsøk, og som sagt, leeenge siden min enegler har vært så fine Enig Jeg har aldri hatt så fine negler som med Trind. Det som nevnes over her er nok også bra. Men prøv det du har kjøpt først, TS. Penger spart... 1
miss summer Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #20 Skrevet 6. juli 2011 Takk for mange gode tips. jeg er fornøyd med trind sålangt men mange gode tips jeg skal huske på. TS 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå