Gå til innhold

Når ingen kondomer passer...

Anbefalte innlegg

Er ikke alle som blir " lam i pikken " straks de får gummi på seg . Bare tull . Å bruke kondom er en vanesak .

Så hvordan mener du jeg skal bli vant til det... :filer:

Og hvordan mener du man skal få det til å passe bedre når de glir av hvis de er for stor og sprekker når de er for små... :natti:

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/572610-n%C3%A5r-ingen-kondomer-passer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen

Så hvordan mener du jeg skal bli vant til det... :filer:

Og hvordan mener du man skal få det til å passe bedre når de glir av hvis de er for stor og sprekker når de er for små... :natti:

Kondomer selges i flere størrelser og fasonger . Finn deg et merke og en størrelse som passer perfekt . Da skulle det bli mye mer behagelig for deg og enklere å bruke .

Undersøkelse viser at mange menn bruker feil størrelse på kondomer .Ofte alltfor store kondomer .

Kondomer i forskjellige størrelser kan bestilles via nettbutikk osv . Flere varianter og størrelser å velge mellom i utlandet . Enn på butikken i Norge . Der er det vell kunn 1 størrelse som selges ?

• Liker 1

Kondomer selges i flere størrelser og fasonger . Finn deg et merke og en størrelse som passer perfekt . Da skulle det bli mye mer behagelig for deg og enklere å bruke .

Undersøkelse viser at mange menn bruker feil størrelse på kondomer .Ofte alltfor store kondomer .

Kondomer i forskjellige størrelser kan bestilles via nettbutikk osv . Flere varianter og størrelser å velge mellom i utlandet . Enn på butikken i Norge . Der er det vell kunn 1 størrelse som selges ?

Beklager men jeg har prøvd det som er...

Kondomer i forskjellige størrelser kan bestilles via nettbutikk osv . Flere varianter og størrelser å velge mellom i utlandet .

Så du mener jeg skal si til et potensielt ONS som jeg treffer tilfeldig at hun må vente på at jeg finner en pc og kommer på nett i den ene nettbutikken der , får bestilt, og så om hun kan vente en par tre uker til på at jeg skal få en pakke kondomer i posten før vi kan ha oss, når jeg treffer henne spontant på byen..

Ja...

DET er liksom en bra strategi.

kan love deg at jeg kommer aldri til å basere meg på kondomer fra nett.Bare siden jeg vet ikke en gang at de er sikre eller om de tåler noe som helst og om de inneholder noe allergiframkallende stoffer.Sidne sex industri i utland og på nett er ikke akkurat kjent for å være pålitelig eller prioritere helse og sikkerhet.De er mer kjent for svindel..

Naive kvinne.

• Liker 1

Så du mener jeg skal si til et potensielt ONS som jeg treffer tilfeldig at hun må vente på at jeg finner en pc og kommer på nett i den ene nettbutikken der , får bestilt, og så om hun kan vente en par tre uker til på at jeg skal få en pakke kondomer i posten før vi kan ha oss, når jeg treffer henne spontant på byen..

Ja...

kan love deg at jeg kommer aldri til å basere meg på kondomer fra nett.Bare siden jeg vet ikke en gang at de er sikre eller om de tåler noe som helst og om de inneholder noe allergiframkallende stoffer.Sidne sex industri i utland og på nett er ikke akkurat kjent for å være pålitelig eller prioritere helse og sikkerhet.De er mer kjent for svindel..

Naive kvinne.

Du lager unødvendig mye problemer for deg selv nå... rfsu kan du jo bestille fra.

Og pleier du vanligvis å stoppe i forspillet for å løpe på butikken å kjøpe kondomer når du skal ha en spontan ONS?

Du kan ha de med deg på byn vetu, så er du sikker... Føre var osv..

• Liker 3

Du lager unødvendig mye problemer for deg selv nå... rfsu kan du jo bestille fra.

Og pleier du vanligvis å stoppe i forspillet for å løpe på butikken å kjøpe kondomer når du skal ha en spontan ONS?

Du kan ha de med deg på byn vetu, så er du sikker... Føre var osv..

Som sagt så har jeg prøvd alt fra RFSU og syns det er noe herk.

Dersom det var damen som fikk problem men å kjenne og få nok stimulig til å komme og som fikk ødelagt klimax med at det måtte presses fram når hun endelig nådde det, så ville hun nok ikke slåss så mye for de greiene der.

Spesielt når hun visste hva hun gikk glipp av og som hun hadde følt trang om å få...

Annonse

Gjest Fable

Ja...

Naive kvinne.

Ok...for det første, så kan du bestille på forhånd, så har du det i tilfellet du skulle trenge det. De går ikke akkurat ut på dato på dagen heller. (Som nevnt før, er ikke akkurat som man drar innom butikken for å kjøpe kondomer når man plukker opp en ons midt på natta)

Og artig at du syns at å ha sex med en kondom som kan sprekke er risikabelt, men sex uten kondom er helt ok.

Og om du sliter med å finne størrelse, så er det bare å se bort på usa, der er det MASSE forskjellige kondomstørrelser fra pålitelige produsenter. (og der har de nok til og med riktig størrelse for hunterlady sin mann om de vil ha =p)

Sex uten kondom er digg...men ikke noe jeg ville gjort uten en fast partner.

Sex med kondom er tryggere, hadde aldri funnet på å hatt sex med en ny person uten.

• Liker 2

Ok...for det første, så kan du bestille på forhånd, så har du det i tilfellet du skulle trenge det. De går ikke akkurat ut på dato på dagen heller. (Som nevnt før, er ikke akkurat som man drar innom butikken for å kjøpe kondomer når man plukker opp en ons midt på natta)

Og artig at du syns at å ha sex med en kondom som kan sprekke er risikabelt, men sex uten kondom er helt ok.

Og om du sliter med å finne størrelse, så er det bare å se bort på usa, der er det MASSE forskjellige kondomstørrelser fra pålitelige produsenter. (og der har de nok til og med riktig størrelse for hunterlady sin mann om de vil ha =p)

Sex uten kondom er digg...men ikke noe jeg ville gjort uten en fast partner.

Sex med kondom er tryggere, hadde aldri funnet på å hatt sex med en ny person uten.

Men hvis du leser hva jeg faktisk skriver så sier jeg å foretrekke å tilfredstille hverandre UTEN penetrering i i stedet for kondom.

Og ha sex med penetrering etter at begge har testet seg og er i forhold sammen.

Og det at jeg vet hva jeg ikke liker med det tilsier vel at heg har brukt dette...

Dessuten er jeg typen til å finne ut at jeg trenger det kondomet midt på natta, ja... :sjenert: Fint med steder som bensinstasjoner, automater og sånt...

Og om du sliter med å finne størrelse, så er det bare å se bort på usa, der er det MASSE forskjellige kondomstørrelser fra pålitelige produsenter.

Så hvordan mener du jeg skal vite hva jeg skulle velge uten å ha noe peil på om det er brukbart...Skal jeg få en eske hjem som ikke kan tres på en gang, og betale en haug med penger for å prøve og feile med ting sendt fra USA.

Det er dessuten ikke alle som shipper hit heller.

Dessuten så vil man gå tom og da må man vente med sex til man får bestilt igjen. Samme problem. "Vi kan ha sex om ei uke, søta ,for da har dongene mine ankommet fra Uniten..." Jees...

Dessuten stoler jeg som sagt ikke på alt mulig fra nett, siden man vet aldri hva det er eller om man får det man har bestilt (og i noen tilfeller betalt for...Uten å få annet enn en tom eske tilbake...)

Gjest Fable

Fordi man får kjøpt prøver så man kan teste seg frem til hva som passer deg.

Akkurat som at å kjøpe bh er ett helvete, så hjelper det på å måle så man lettere finner sin størrelse.

Og ja, man går tom, men som med det meste annet så kan man faktisk bestille nytt FØR man går tom. Akkurat som jenter gjør med p-piller.

De går ikke tom SÅ bestiller nytt..det funker jo ikke.

Og svært så paranoid du var for nettbutikker, kjøper du ALDRI noe som helst på nett? Det er ikke så skummelt som man skulle tro.

Fordi man får kjøpt prøver så man kan teste seg frem til hva som passer deg.

Akkurat som at å kjøpe bh er ett helvete, så hjelper det på å måle så man lettere finner sin størrelse.

Og ja, man går tom, men som med det meste annet så kan man faktisk bestille nytt FØR man går tom. Akkurat som jenter gjør med p-piller.

De går ikke tom SÅ bestiller nytt..det funker jo ikke.

Og svært så paranoid du var for nettbutikker, kjøper du ALDRI noe som helst på nett? Det er ikke så skummelt som man skulle tro.

Man får ikke kjøpt kondomer i cm- størrelser...

Hva skal jeg med å betale for noe ubrukelig som enten glir av eller sprekker og som ikke føles bra?

Det gjør jeg ikke.

Nei, jeg handler ikke sex artikler på nettet.Av nevnte grunner.

AnonymBruker

Man får ikke kjøpt kondomer i cm- størrelser...

Hva skal jeg med å betale for noe ubrukelig som enten glir av eller sprekker og som ikke føles bra?

Det gjør jeg ikke.

Nei, jeg handler ikke sex artikler på nettet.Av nevnte grunner.

Vel, du har valget, enten ha sex med personer som gjerne har sex uten kondom, men da lurer en jo på hvor mange av alfabetets bokstaver de har i skrittet?

Eller finne en annen måte å få tak i kondomer på og føle deg trygg.

INGEN har kommet med et godt argument. Eller klart å si hvordan man lærer å like det.

Jeg har sagt til deg at det er ikke mulig å bestille lassevis med dårlige greier for så å kaste i søpla etter osm man prøver en og en av hver pakke.

MAN KAN IKKE SE PÅ NETTET HVA SOM PASSER.

Innlegget er endret iht. KGs regler.

Phaedra,mod

Annonse

Gjest Fable

INGEN har kommet med et godt argument. Eller klart å si hvordan man lærer å like det.

Jeg har sagt til deg at det er ikke mulig å bestille lassevis med dårlige greier for så å kaste i søpla etter osm man prøver en og en av hver pakke.

MAN KAN IKKE SE PÅ NETTET HVA SOM PASSER.

DERFOR JEG SIER DU KAN KJØPE PRØVER!

Prøver betyr at man kan kjøpe små pakker eller 1 og 1.

Nytter ikke rope eller bruke hersketeknikker.

• Liker 1
Gjest Fable

Du sier du har prøvd det som er i Norge.

Det er ikke det som er totalt sett. Som sagt, usa har masse. England har sikkert masse.

Men siden du er redd for nettshopping så får det bare være, for det er totalt likegyldig for MEG hvordan ditt ikke eksisterende sexliv er siden du ikke vil bruke kondom bare fordi du ikke gidder å bestille.

• Liker 1

Du sier du har prøvd det som er i Norge.

Det er ikke det som er totalt sett. Som sagt, usa har masse. England har sikkert masse.

Men siden du er redd for nettshopping så får det bare være, for det er totalt likegyldig for MEG hvordan ditt ikke eksisterende sexliv er siden du ikke vil bruke kondom bare fordi du ikke gidder å bestille.

Og for meg er det likegyldig hva du mener om det siden du har ikke hatt sex med kondom utenpå din penis, siden du har inne en penis.Så da kan du i grunn ikke si noe om det.

Jeg har bodd i UK og prøvd det de har der. Og prøvd RFSU sitt arsenal.

Det funker ikke for meg.

End of story.

Spørsmålet var om menn merker forskjell og ikke om jeg må bestille det.

Annonse
Gjest Fable

Og for meg er det likegyldig hva du mener om det siden du har ikke hatt sex med kondom utenpå din penis, siden du har inne en penis.Så da kan du i grunn ikke si noe om det.

Jeg har bodd i UK og prøvd det de har der. Og prøvd RFSU sitt arsenal.

Det funker ikke for meg.

End of story.

Spørsmålet var om menn merker forskjell og ikke om jeg må bestille det.

Jeg kan si hva jeg vil om hva jeg vil, om du ønsker å kverulere her.

Rfsu har ikke noe stort utvalg, som nevnt.

Uansett, lykke til videre.

Gjest Gjest

Er kondomet for trangt rundt hodet, men passer på resten? Finn et med samme mål men med "extra headroom". Dette gir også mer friksjon. For kort? Kjøp et lengre. For trangt? Et videre. Faller det fort av? Vurder et uten glidemiddel, og heller ha en dråpe på hodet.

Trojan og durex er velkjente merker, og det selges småpakker av de "overalt" i utlandet. Men at nisselandet Norge har et pinlig dårlig utvalg av gummi er det ingen tvil om.

Femidom ("damekondom") er et annet alternativ. Skal visst og være bra med tanke på analsex.

Er kondomet for trangt rundt hodet, men passer på resten? Finn et med samme mål men med "extra headroom".

Takker for oversiktelig og forståelig råd som man kan bruke til noe (annet enn å bare si at man må kjøpe noe og se hva som passer...)

Jeg har nå kjøpt dette her, så da skal jeg se da om det blir no bedre om mindre fikkel...

Tnx :takke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...