Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80208652 Lurer på om den er stødig på gulvet, eller trenger å stå opp mot en vegg? Er kvaliteten bra? Vurderer å kjøpe den som romavdeler, men venter på svar fra "deg".
Supraspinatus Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80208652 Lurer på om den er stødig på gulvet, eller trenger å stå opp mot en vegg? Er kvaliteten bra? Vurderer å kjøpe den som romavdeler, men venter på svar fra "deg". Den er ikke stødig som et fjell. Det følger med feste til å skru den fast i vegg på lang, eller kortside.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Den er såpass stødig at man fint kan bruke den som romavdeler. Nå skal det sies at jeg har en delting i min også, og at den står mot veggen, men følelsen er at den er veldig stødig, og vurderte selv en stund å bruke den som romavdeler. Ellers har de en veldig fin på Bolia også, men koster selvfølgelig litt mer.. 1
SjokoMoms Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 Vi har to av den typen med 8 hyller i, å de er veldig stødige. Vi har de opp mot vegg men vet om flere som har brukt akkurat de som romavdeler.. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med mine hyller Lykke til i avgjørelsen.
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2011 Takk for kjappe svar. Lurer på hvor mye hver hylleplate tåler av vekt,- kanskje jeg bør ut i naturen og "låne med meg" noen fine tunge steiner å legge helt nederst for stabilitetens skyld?
Wilma84 Skrevet 2. august 2011 #6 Skrevet 2. august 2011 Det spørs jo hva du har i hyllene:) Jeg har to slike og er superfornøyd. Den ene er stappfull av bøker, så jeg har ikke sjans til å rikke på den. Ergo stødige:)
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Jeg ville nok helst forankret en såpass høy hylle i en vegg. Men vi har selv Ivarhyller på ca 1,20 som romavdelere uten forankring, og det fungerer helt fint. De er fulle av bøker, og da blir de veldig stødige. Nå har ikke vi barn da, og det barnet som er troende til å komme på besøk hos oss er stort nok til å ikke klatre i hyller. Om du har småbarn ville jeg definitivt forankret hylla, det samme om du ikke har tenkt å ha bøker eller andre tunge ting i den.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #8 Skrevet 2. august 2011 Denne er veldig stødig. Jeg har selv brukt den både som romavdeler og hatt den opp mot en vegg, bare fyll de nederste hyllene med bøker så har du ikke sjans til å flytte den!
Rayanne Skrevet 3. august 2011 #9 Skrevet 3. august 2011 Jeg har den som er 4x4 og har brukt den som romdeler, dvs med kortsiden inn mot veggen. Min var stappfull av bøker, og sto stødig, hadde ikke noe behov for å skru den fast.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. august 2011 #10 Skrevet 3. august 2011 Har kontoret fult opp av slike (forlag). Har både som romavdeler og opp etter veggen. De står greit de. Noen er virkelig stappa fulle med bøker og det går helt fint. Jeg er kjempefornøyd med denne hylla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå