AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #1 Del Skrevet 5. juli 2011 Mannen inviterer dama, og hun sier ja til å gå ut og spise, osv. Mannen har vært vant til at det blir sex etterpå. Men hun har mensen. Så, når sier hun det? I leiligheten hasn etterpå idet han tor det blir noe? Eller på retaurant, der hun virker innbilsk, om hun nevner det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #2 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvis han da sier: "Men du kan jo suge", er svaret fortsatt "nei", fordi under mensen har jeg vondt i magen og føler meg virkelig ikke fresh eller opplagt. Så, hva sier man? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 5. juli 2011 #3 Del Skrevet 5. juli 2011 Si det så tidlig som mulig... ungår alle former for misforståelser da Hvis de pleier å ha sex så skjønner han det fint sikkert han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. juli 2011 #4 Del Skrevet 5. juli 2011 Mannen inviterer dama, og hun sier ja til å gå ut og spise, osv. Mannen har vært vant til at det blir sex etterpå. Men hun har mensen. Så, når sier hun det? I leiligheten hasn etterpå idet han tor det blir noe? Eller på retaurant, der hun virker innbilsk, om hun nevner det der? Har du ikke råd til å kjøpe deg middag selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #5 Del Skrevet 6. juli 2011 Har du ikke råd til å kjøpe deg middag selv? I dette eksempelet sto det "mannen inviterer dama". Det kunne også ha stått "dama inviterer mannen". Den som inviterer betaler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. juli 2011 #6 Del Skrevet 6. juli 2011 I dette eksempelet sto det "mannen inviterer dama". Det kunne også ha stått "dama inviterer mannen". Den som inviterer betaler. Ja, men det er jo åpenbart at TS er bekymret for "betalinga" her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #7 Del Skrevet 7. juli 2011 Hadde det på samme måte! Jeg "advarte" han på foran om at det var feil uke for sex,så han ikke skulle missforstå når jeg hadde avvist hans sextilnærmelser. Han tok det fint og svarte at det gjorde ingenting for han ville bare ha meg i armene hans å se film sammen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #8 Del Skrevet 7. juli 2011 Mannen inviterer dama, og hun sier ja til å gå ut og spise, osv. Mannen har vært vant til at det blir sex etterpå. Men hun har mensen. Så, når sier hun det? I leiligheten hasn etterpå idet han tor det blir noe? Eller på retaurant, der hun virker innbilsk, om hun nevner det der? Ikke si det på restauranten for da mister han matlysten! Er ikke alle som liker tanken på masse masse blod :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 7. juli 2011 #9 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg hadde sagt når han hadde prøvd seg i leiligheten. Og uansett mensen eller ei, man er ikke plikta til å ha sex etter en middag! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #10 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg tror jeg hadde sagt det hvis det blir lagt opp til det etterpå... "Jeg syns det er veldig koselig å kline, men det er litt dårlig timing for noe mer..." Men som LonelyAngel skriver: du er ikke pliktig til å ha sex med ham etterpå selv om han er vant til det og spanderer middag... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #11 Del Skrevet 9. juli 2011 Ja, men det er jo åpenbart at TS er bekymret for "betalinga" her. Eksempel på situasjon kunne like så gjerne ha vært "skulle ut og gå tur med daten" - men har mensen. Det med restaurant var bare et tilfeldig eksempel...tenkte ikke i de baner overhode! Vi betaler annenhver gang...og dette er ikke et tema for oss! Men ser her på KG at dette med betaling og penger er veldig, veldig ømt, følsomt og mange bitre menn her som ikke tjener sine egne penger? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. juli 2011 #12 Del Skrevet 9. juli 2011 Eksempel på situasjon kunne like så gjerne ha vært "skulle ut og gå tur med daten" - men har mensen. Det med restaurant var bare et tilfeldig eksempel...tenkte ikke i de baner overhode! Vi betaler annenhver gang...og dette er ikke et tema for oss! Men ser her på KG at dette med betaling og penger er veldig, veldig ømt, følsomt og mange bitre menn her som ikke tjener sine egne penger? Problemet er nok heller at kvinnfolk forventer å bli spandert på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenPenelope Skrevet 9. juli 2011 #13 Del Skrevet 9. juli 2011 Problemet er nok heller at kvinnfolk forventer å bli spandert på. Det passet seg slik å ignorere det faktum at de betaler annen hver gang, ja? TS: Jeg ville sagt det hvis/når han prøver seg. Som LonelyAngel sier, det er ingen selvfølge med sex etter en middag. Og mensen er ikke akkurat noen grunn til å ikke gå ut og ha det koselig heller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. juli 2011 #14 Del Skrevet 9. juli 2011 Men ser her på KG at dette med betaling og penger er veldig, veldig ømt, følsomt og mange bitre menn her som ikke tjener sine egne penger? Det passet seg slik å ignorere det faktum at de betaler annen hver gang, ja? Jeg kommenterte det ovenstående. Og påstår altså at mange kvinnfolk som tjener sine egne penger allikevel forventer å bli påspandert av mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. juli 2011 #15 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg kommenterte det ovenstående. Og påstår altså at mange kvinnfolk som tjener sine egne penger allikevel forventer å bli påspandert av mannen. Og det har med sex og mens å gjøre hva da? TS; kan dere ikke bare ha sex selv om du har mensen da, dersom du har lyst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. juli 2011 #16 Del Skrevet 9. juli 2011 Og det har med sex og mens å gjøre hva da? TS; kan dere ikke bare ha sex selv om du har mensen da, dersom du har lyst? TS føler åpenbart at hun må "betale" for middagen med sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. juli 2011 #17 Del Skrevet 9. juli 2011 TS føler åpenbart at hun må "betale" for middagen med sex. Jaha? hvor står det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. juli 2011 #18 Del Skrevet 9. juli 2011 Jaha? hvor står det? Les tittelen på tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. juli 2011 #19 Del Skrevet 9. juli 2011 Øh ja? Hva står det der, mener du? Forventer han fitte for middag? Nei, det står ikke det. Dersom du skal møte gutta for å spille fotball, men har forstuet ankel, og allikevel vil treffe gutta, sier du da fra på forhånd om at du ikke kan spille, når det er det som er motivet for møtet? Eller er motivet OGSÅ det sosiale? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. juli 2011 #20 Del Skrevet 9. juli 2011 Øh ja? Hva står det der, mener du? Forventer han fitte for middag? Nei, det står ikke det. Dersom du skal møte gutta for å spille fotball, men har forstuet ankel, og allikevel vil treffe gutta, sier du da fra på forhånd om at du ikke kan spille, når det er det som er motivet for møtet? Eller er motivet OGSÅ det sosiale? Hun er redd for at mannen skal bli skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå