Lyra Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Samboeren min har bursdag i august og jeg vurderer sterkt å spandere en liten ferietur på han/oss. Sydenturer er han lite glad i, dessuten har han ferie de 2 siste ukene i august, så da blir det altfor varmt mange steder. Vi må også kunne ha med datteren vår som da er 7 måneder. Økonomien spiller også inn, jeg er i permisjon og vi sparer til bryllup, så helst noe som ikke koster all verden. Noen forslag?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Stockholm? Der har man jo alt! By og strand
Gjest Spinell Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Da ville jeg dratt på hotelltur med etpar overnattinger til et sted som ligger innen etpar-tre timers kjøreavstand. Siden jeg ikke vet hvor du bor, er det litt vanskelig å foreslå noe mer konkret, men bor du i Oslo er det koselig i Vestfoldbyene, på Tjøme eller i Kragerø. Du finner greie hotelltilbud bl.a. på booking.com og hotels.com, og hvis du er coop-medlem kan Coop hotellkupp være en smart løsning.
Lyra Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2011 Han har faktisk lyst å reise til Stockholm, så det hadde ikke vært så dumt. Vi skulle helst hatt litt mer enn et vanlig hotellrom da, tips til sider med billig alternativ overnatting? Vi bor i Haugesund, har familie i Vestfold så de byene er godt besøkte
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #5 Skrevet 5. juli 2011 Hva med å besøke Telemark fylke? Der er det fjell og vakkert .. Rjukan og områdene omkring der.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #6 Skrevet 5. juli 2011 Eventuelt ta båten til København og tilbake? Det er en fin tur, og dere kan kose dere
Gjest Spinell Skrevet 6. juli 2011 #7 Skrevet 6. juli 2011 Han har faktisk lyst å reise til Stockholm, så det hadde ikke vært så dumt. Vi skulle helst hatt litt mer enn et vanlig hotellrom da, tips til sider med billig alternativ overnatting? Vi bor i Haugesund, har familie i Vestfold så de byene er godt besøkte Å ønske seg mer enn et vanlig hotellrom, mens det samtidig skal være billig kan by på visse utfordringer. Kanskje boligbytte kan være noe for dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå