Gå til innhold

Shit...hjeeelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min første partner var veldig, veldig godt utstyrt og jeg var livredd. Vi brukte 3 dager på å få til det første samleie og da blødde jeg, var sår og hjulbeint i ei uke etterpå. :ler:

Jeg ble aldri helt vant til størrelsen hans, men vi hadde mye deilig og morsom sex likevel. :)

Hvordan blir tankegangen da? Du vet du har lyst på sex med han, men så gnager tanken på størrelsen som skal inn? eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan blir tankegangen da? Du vet du har lyst på sex med han, men så gnager tanken på størrelsen som skal inn? eller?

Jeg fant fort ut at jeg likte litt smerte, så det passet meg egentlig ypperlig at han var litt stor, men det krevde jo en del oppvarming o.l, hvis ikke gjorde det umenneskelig vondt. Så ja, hadde lyst på sex med mannen, men (tanken på) størrelsen lå alltid i bakhodet.

Men all sex jeg har hatt med (2 stk) store partnere har vært vond. Jeg revner ved penetrasjon, får støtsmerter osv. Men jeg elsker det!

Skrevet

Jeg fant fort ut at jeg likte litt smerte, så det passet meg egentlig ypperlig at han var litt stor, men det krevde jo en del oppvarming o.l, hvis ikke gjorde det umenneskelig vondt. Så ja, hadde lyst på sex med mannen, men (tanken på) størrelsen lå alltid i bakhodet.

Men all sex jeg har hatt med (2 stk) store partnere har vært vond. Jeg revner ved penetrasjon, får støtsmerter osv. Men jeg elsker det!

shit... revner....

Skrevet

Ofte blir det slik at man ikke klarer å slippe tanken om smerten man tror kommer, og da knyter man seg lettere. Det er veldig viktig å få jenta så komfortabel med situasjonen som mulig og være veldig forsiktig, spesielt til å begynne med. Det er litt frustrerende å være forsiktig, og holde igjen villskapen til tider, men om jenta får vondt kan det bety stopp, så valget bør være enkelt.

Kommunikasjon er utrolig viktig, slik at man finner ut hva som fungerer, og hvor grensene går.

AnonymBruker
Skrevet

haha, samme skjedde meg meg som Zaphire. Han dro den ut og jeg fikk helt sjokk over størrelsen. Skal sies at han var min andre, og min første sexpartner var basicly helt normal. Hadde sett større før, men ble litt skeptisk da jeg så denne. Var uheldigvis litt beruset, så bare kjørte på. Dagen etter fant jeg ut at jeg hadde revnet, men sånn skjer vel når man holder på med en litt for stor en hele natten lang, haha.

Skrevet

haha, samme skjedde meg meg som Zaphire. Han dro den ut og jeg fikk helt sjokk over størrelsen. Skal sies at han var min andre, og min første sexpartner var basicly helt normal. Hadde sett større før, men ble litt skeptisk da jeg så denne. Var uheldigvis litt beruset, så bare kjørte på. Dagen etter fant jeg ut at jeg hadde revnet, men sånn skjer vel når man holder på med en litt for stor en hele natten lang, haha.

Så var ikke inne på å trekke deg? Eller ble det sånn "må prøve". ;)

AnonymBruker
Skrevet

Vel ... Fyllesex uten god oppvarming fant jeg ut at ikke var å anbefale ... Og BJ's ble VELDIG slitsomt veldig fort. Men med god oppvarming ble det veldig bra, for begge :lur:

Skrevet

Truffet en sånn fyr ja! tror den var 24 cm, noe jeg syns var enormt! Den var og såpass tykk at jeg ikke klarte å gripe rundt den, tykkere enn håndleddet mitt jo! :fnise:

Var jo litt spennende, måtte jo prøve :sjenert: han var forsiktig og vi tok det rolig i begynnelsen, men tok tid før jeg ble vant til størrelsen da. Oppdaget etterhvert at jo mer sex jeg hadde med ham jo bedre ble det. Klarte til og med å bli vant til at han traff bunnen. Beste sexen noen sinne! Men tror det har mer med mannen og følelsene mine å gjøre enn at han er velutstyrt ;)

• Liker 1
Skrevet

denne tråden her viser jo bare igjen til hvor keen jenter er på stor pikk! Bare til å lese i mellom linjene det: ser på måten dere skriver at dere likte opplevelsene deres veldig godt, til tross for smerter for enkelte...!

Faen ta at jeg fant dette forumet her.....jævla urettferdig dritt verden vi lever i!Skal drive en undelig jakt med å finne ei sikkelig trang jente som IKKE liker eller kan nyte en stor pikk(altså litt over snittet)

Gjest MrsTux
Skrevet

denne tråden her viser jo bare igjen til hvor keen jenter er på stor pikk! Bare til å lese i mellom linjene det: ser på måten dere skriver at dere likte opplevelsene deres veldig godt, til tross for smerter for enkelte...!

Faen ta at jeg fant dette forumet her.....jævla urettferdig dritt verden vi lever i!Skal drive en undelig jakt med å finne ei sikkelig trang jente som IKKE liker eller kan nyte en stor pikk(altså litt over snittet)

Hehe. Jeg skrev at "det gikk forsåvidt greit". Vet ikke hva du leser mellom linjene der, men jeg kan godt fortelle om mine fantastiske opplevelser med mindre pikker også :ler:

• Liker 1
Skrevet

Det ble jo spurt om større utstyr da, hadde noen spurt om lite hadde jeg glatt kunne si at jeg har hatt fantastiske opplevelser på den kanten av skalaen også ;)

• Liker 3
Gjest Ha ha
Skrevet

Hehe. Jeg skrev at "det gikk forsåvidt greit". Vet ikke hva du leser mellom linjene der, men jeg kan godt fortelle om mine fantastiske opplevelser med mindre pikker også :ler:

liker ikke å si dette, men vi menn med "normalt utstyr" kommer ALLTID til å ha en baktanke om vi ikke strekker til eller at hun kanskje har hatt bedre sex med en som er større osv.Det tror jeg dessverre gjelder en stor andel av oss menn(med normalt utstyr selvfølgelig)

Og å lese tråder som dette her hjelper IKKE akkurat, i hvertfall ikke for min del!

Men jeg får vell bare skyde på meg selv, som har vært så dum å rote inne på et kvinneforum det siste året! Håpet på å lære litt mere om kvinnes seksualitet, men istedenfor så har selvtillitten min fått en real knekk når det kommer til det seksuelle!

Hilse mann med "bare" 16*12cm mellom beina

(blir seriøst deppa når jeg vet at jeg aldri kommer til å oppleve å "fylle opp" en dame sikkelig og måtte ta det rolig)

Gjest ha ha
Skrevet

Det ble jo spurt om større utstyr da, hadde noen spurt om lite hadde jeg glatt kunne si at jeg har hatt fantastiske opplevelser på den kanten av skalaen også ;)

Du sa; beste sexen noen sinne!!

Og nei, det kom nok ikke pgr av følelsene dine for han tror jeg, ærlig talt!(tror jeg var en liten unskylding?)

Har nemlig lest en del lignende svar her inne fra kvinner som har opplevd noe stort og dette er egentlig litt "bevis" for meg at en del kvinner har best sex med en sværing, hvis de blir vant til den..eller tar jeg feil?

Skrevet

Vel, når jeg leser om 24 cm og greier, ser jeg at mine 2 stk store partnere slett ikke er så store likevel. Den første målte vi aldri, men jeg tipper 18 cm lang og 15 (+?) cm i omkrets. Den andre var/er 16-17 cm lang og 16 cm omkrets. Nok til at jeg revner, blør og får vondt i alle fall! :ler:

Skrevet
denne tråden her viser jo bare igjen til hvor keen jenter er på stor pikk!

Eh, nei.

• Liker 1
Gjest ha ha
Skrevet

Et annet "bevis" for meg, er en del av steffan sine utsgan på dette forumet; hvor han har fått rykte på seg for å være stor og derfor har fått kvinner etter seg basert på disse ryktene!

Ok, som han sier selv, dette er kanskje ikke kvinner å satse på, men det sier mye om kvinners mentalitet rundt sex! De vill innerst inne ha noe svære saker! Syntes bare det er merkelig at snittet ikke er større en hva det er, pgr av evolusjon, men det er jo en helt annen sak!

Og nå snakker jeg generelt her; det finnes sikkert mange kvinner som ikke er så opphengt av størrelse,slik som mange menn ikke bryr seg så mye om størrelsene på puppene!

MEN MITT INNTRYKK er at hvis en jente først har prøvd noe stort og blitt vant til det, så har hun best sex med en stor penis!

Gjest MrsTux
Skrevet

liker ikke å si dette, men vi menn med "normalt utstyr" kommer ALLTID til å ha en baktanke om vi ikke strekker til eller at hun kanskje har hatt bedre sex med en som er større osv.Det tror jeg dessverre gjelder en stor andel av oss menn(med normalt utstyr selvfølgelig)

Og å lese tråder som dette her hjelper IKKE akkurat, i hvertfall ikke for min del!

Men jeg får vell bare skyde på meg selv, som har vært så dum å rote inne på et kvinneforum det siste året! Håpet på å lære litt mere om kvinnes seksualitet, men istedenfor så har selvtillitten min fått en real knekk når det kommer til det seksuelle!

Hilse mann med "bare" 16*12cm mellom beina

(blir seriøst deppa når jeg vet at jeg aldri kommer til å oppleve å "fylle opp" en dame sikkelig og måtte ta det rolig)

Det finnes mange tråder om dette, som vel ikke hører hjemme i denne tråden. Men jeg kan iallfall forsikre deg om at du har mer enn nok til å kunne gi en kvinne den beste sexen ever!

• Liker 1
Skrevet
MEN MITT INNTRYKK er at hvis en jente først har prøvd noe stort og blitt vant til det, så har hun best sex med en stor penis!

Ja, da er det vel slik da. Så du kan jo bare kappe av deg meitemarken, for ingen jenter vil ha den. De vil ha boa.

Gjest ha ha
Skrevet

Ja, da er det vel slik da. Så du kan jo bare kappe av deg meitemarken, for ingen jenter vil ha den. De vil ha boa.

korrekt, endelig kom du til fornuft

men tror jeg beholder junior jeg altså....han kan brukes han også, selv om han sikkert ikke er bra nok for de kvinnene som har hatt/eller blitt vant til noe stort :gjeiper:

Skrevet

Nå var ikke denne tråden ment som et tillegg til den evinnelige liten/stor debatten da... den var ment som et humoristisk blikk på kvinners opplevelser med det jeg mener er det uvanlige, dvs jævlig svære greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...