Obelix Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Jeg driter egentlig i pikkstørrelser osv.. synes det er mye mer morsomt å høre om tanker og opplevelser... og derfor: Har du som jente opplevd å være med en type som første gang han vippa boa'n ut av buksa tenkt "å i helvete"... og hvordan gikk det eventuelt?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Det gikk dårlig. Jeg er ikke interessert i å knulle en halvliter ølboks. Altfor store kuker er disgusting, og noe kun de damene som ikke har prøvd det drømmer om. Vi som har prøvd det vet at jo større ikke alltid er bedre. 4
Gjest HunterLady Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Ja, og han er nå min faste partner. Jeg ble livredd da jeg så den første gangen. Men frydet meg innvendig på samme tid. Visste ikke om jeg skulle dø av frykt eller glede. 3
Obelix Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2011 Ja, og han er nå min faste partner. Jeg ble livredd da jeg så den første gangen. Men frydet meg innvendig på samme tid. Visste ikke om jeg skulle dø av frykt eller glede. Hehe... skjønner at det ble glede etterhvert
ludo Skrevet 5. juli 2011 #5 Skrevet 5. juli 2011 hi hi første gangen jeg har hørt noen kalle den for boan! 1
Obelix Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2011 hi hi første gangen jeg har hørt noen kalle den for boan! hehe.. for å poengtere at det var en litt større enn "vanlig"...
Gjest MrsTux Skrevet 5. juli 2011 #7 Skrevet 5. juli 2011 Hehe. Jeg var 19 år og ikke erfaren nok til å tenke over størrelsen. Gikk forsåvidt greit, men jeg hadde vondt i flere dager etterpå :gjeiper: Etter det har jeg egentlig aldri opplevd størrelse som et problem verken i den ene eller andre retningen. 3
Stefan Skrevet 5. juli 2011 #8 Skrevet 5. juli 2011 Disgusting er vel å dra det litt langt... Man kan jo ikke noe for det. Det går fint an å ha god sex selvom man ikke får plass. Det som oftest er problemet er at mannen blir for ivrig, og da gjør det lett veldig vondt. Man må tilpasse seg den størrelsen man har og den størrelsen man møter. Noen ganger går det ikke i det hele tatt, mens andre ganger trenger man bare litt tilpassing. Det er synd man skal være uaktuell bare på grunn av størrelse hverken den ene eller andre veien. 2
Obelix Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2011 Hehe. Jeg var 19 år og ikke erfaren nok til å tenke over størrelsen. Gikk forsåvidt greit, men jeg hadde vondt i flere dager etterpå :gjeiper: Etter det har jeg egentlig aldri opplevd størrelse som et problem verken i den ene eller andre retningen. ler... hjulbeint og sår
Gjest birry93 Skrevet 5. juli 2011 #10 Skrevet 5. juli 2011 Opplevde det for et par år siden ja, men det gikk heldigvis bra, han var forsiktig og flink.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #11 Skrevet 5. juli 2011 Ja, det har jeg og det er ikke den beste sexen jeg har hatt skal jeg si. Sleit med å få den inn og da måtte han være så forsiktig. Liker å herje litt jeg da
Gjest pike Skrevet 5. juli 2011 #12 Skrevet 5. juli 2011 Jepp! Hrregud jeg ble livredd, var skikkelig klar og kneppa opp buksa hans så hoppa DEN digre krokodillen ut! jeg var livredd for jeg ville ikke virke pinglete, og han virket litt mer av den harde töffe typen. Og jeg skal si det at den gjorde like vondt som den så ut. I over ett år gjorde den like vondt og jeg önsket ikke sex med han.. jeg gjorde dert kun for han.og han har aldri gitt meg en orgasme. men med ny type og mer normal störrelse så har det gått mye bedre og jeg kommer nesten hver gang mye bedre og da kan man også ha det röft og hardt uten at det skal gjöre vondt 1
Caramela Skrevet 5. juli 2011 #13 Skrevet 5. juli 2011 Har truffet på to skikkelig svære i mitt liv. Den ene gikk faktisk ikke an å ha sex med, det var så langt inni svartskogen vondt! Ikke bare for meg som måtte få inn monstertrucken, men også for han da hullet ble for trangt og jeg attpåtil ble knapt nok våt. Ikke bare var den tjukk, men godt over 20 cm i lengda. Da jeg traff han andre, og vippa den ut av boxeren for å starte med en bj - tenkte jeg bare; Å herre jemini - er jo faen ikke vokalisten i Aerosmith heller! Men tanken som slo meg rett etterpå var, detta gleder jeg meg til å få inn i meg etterpå. Og det gikk langt bedre enn førstemann 3
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 5. juli 2011 #14 Skrevet 5. juli 2011 Da jeg traff han andre, og vippa den ut av boxeren for å starte med en bj - tenkte jeg bare; Å herre jemini - er jo faen ikke vokalisten i Aerosmith heller!
Gjest MrsTux Skrevet 5. juli 2011 #15 Skrevet 5. juli 2011 ler... hjulbeint og sår Noe sånt ja. Etterpå har jeg jo skjønt betydningen av oppvarming, så det hadde nok gått bedre i dag...
Obelix Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #16 Skrevet 6. juli 2011 Da jeg traff han andre, og vippa den ut av boxeren for å starte med en bj - tenkte jeg bare; Å herre jemini - er jo faen ikke vokalisten i Aerosmith heller! Men tanken som slo meg rett etterpå var, detta gleder jeg meg til å få inn i meg etterpå. Og det gikk langt bedre enn førstemann hahahaha.....
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #17 Skrevet 6. juli 2011 Jeg utbrøt til en fyr en gang "Har du noensinne brukt den som slagvåpen"? Han bare lo. Den var rimelig diger, men med god oppvarming osv hadde vi det mye morro 3
Obelix Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #18 Skrevet 6. juli 2011 Jeg utbrøt til en fyr en gang "Har du noensinne brukt den som slagvåpen"? Han bare lo. Den var rimelig diger, men med god oppvarming osv hadde vi det mye morro hahahahaha.... bra sagt
KaDust Skrevet 6. juli 2011 #19 Skrevet 6. juli 2011 Jada, jeg ble vettskremt første gang jeg så pikken til eksen min. Sexen ble heller aldri bedre for den var for svær til at jeg klarte å tilpasse meg han og sexen var skikkelig ræva. Brrr
FantasDick Skrevet 6. juli 2011 #20 Skrevet 6. juli 2011 Min første partner var veldig, veldig godt utstyrt og jeg var livredd. Vi brukte 3 dager på å få til det første samleie og da blødde jeg, var sår og hjulbeint i ei uke etterpå. Jeg ble aldri helt vant til størrelsen hans, men vi hadde mye deilig og morsom sex likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå