AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Hei! Jeg har alltid hatt, sorte "rett-frem" vipper, som bøyer seg ned når jeg bruker vippetang etter 2-3 sek,så jeg leste på en nettside at jeg kunne bruke vannfast maskara. Problemet er bare når jeg skal fjerne den.Det er helt umulig! Har kjøpt flere sminkefjernere som bare står der, fordi de er så vanskelig å fjerne med.Noen funker litt da,men øyenvippene rives like mye av som maskaraen. Maskaraen jeg har brukt er false lash effect maskara, den med sånn tykk børste. Tips til hvordan mascara jeg kan bruke ? (må være vannfast) Tips til hvordan sminkefjerner jeg kan bruke? (må fjerne vannfast maskara) Takker for svar på forhånd!luksusproblem
2shy Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 (endret) Prøv denne fra Clinique eller denne fra Kanebo Begge mascaraene er svært vannavvisende, tåler regn, snø, tårer osv, men vaskes lett av ved hjelp av varmt vann. Du kan også prøve å bruke en primer før du legger på mascara for å få best effekt på vippene, men da sitter mascaraen litt hardere når man skal vaske av. Likevel, jeg bruker bare varmt vann og det funker helt nydelig. Favoritten min av disse to er fra Clinique da den gir fyldigere vipper og i tillegg mer bøy. Hm, linken til clinique kom ikke med: http://www.clinique.com/templates/products/spp/index.tmpl?ngextredir=1&CATEGORY_ID=CATEGORY4904&PRODUCT_ID=PROD14535 Endret 5. juli 2011 av 2shy
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Takk for svar ! Hva heter den fra clinique ? Vet ikke om du har lagt til link,eller bilde.Har iallefall ikke kommet noe opp :s
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 Oi,leste ikke at du hadde endret det ! takk igjenn
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #5 Skrevet 5. juli 2011 Grunnen til at jeg vil ha vannfast maskara, er altså ikke for å hindre at det renner,osv.Men heller at det er det eneste som bøyer vippene mine oppover,vet ikke helt hvilken ingrediens som gjør dette.Så er ganske usikker om denne maskaraen vil "holde" vippene mine opp. hmm
2shy Skrevet 5. juli 2011 #6 Skrevet 5. juli 2011 Grunnen til at jeg vil ha vannfast maskara, er altså ikke for å hindre at det renner,osv.Men heller at det er det eneste som bøyer vippene mine oppover,vet ikke helt hvilken ingrediens som gjør dette.Så er ganske usikker om denne maskaraen vil "holde" vippene mine opp. hmm Den fra Clinique er så godt som vannfast, det er det som er så fantastisk med den. Enda mer flott, er at den samtidig bøyer vippene oppover pga kosten
spinnvill96 Skrevet 6. juli 2011 #7 Skrevet 6. juli 2011 Jeg bruker også den vannfaste mascaraen, enig at den er vanskelig å fjerne.. Men jeg bruker en sminkefjerner som heter Depend remover pads med olja, en sånn liten sylinder-formet rosa boks Man kan vertfall få kjøpt den på H&M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå