Kruttugla Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 (endret) Hei! Har endelig lagd meg bruker etter å ha vært observatør i lang tid. Vil være med på moroa og bli kjent med dere Har også nettopp flyttet fra nord til østlandet, så håper på å kanskje få noen venninner i samme slengen. Litt om meg.. - Fyller 22 år til jul - Skal ha baby i oktober - Har samboer - Elsker dyr og er vegetarianer. Har tre katter med samboeren, to hjemme hos foreldrene - Hva musikk angår hører jeg mest på metal o.l, men er åpen for andre sjangre også - Elsker mat (av type veggis, så klart)! Å lage det, gå ut og spise, osv. Er veldig opptatt av sunn mat. - Elsker å lese bøker! Noen favorittforfattere: Dan Brown, Margit Sandemo, Sophie Kinsella, Lars Saabye Christensen, Tore Renberg.. altså mye forskjellig - Elsker å dra på konsert og drikke øl i godt selskap (når omstendighetene tillater det så klart) - Elsker å drive med hobbygreier, DIY, etc. Men har ikke tålmodighet til større prosjekter, og er dermed bare halvflink - Kommer fra Nord Norge. Bor per i dag en time utenfor Oslo, men skal flytte en halvtime nærmere.. plutselig - Jeg hater å se på/drive med alt av sport - Er som de fleste kvinner over gjennomsnittlig opptatt av både hår og sminke - Gå på kino, skravle på kafe, gå tur syns jeg er kjempetrivelig - Hater å trene, men vil komme i form etter fødselen... Så hvis det er noen hyggelige jenter og damer der ute som kan relatere til meg, skriv gjerne. Alder spiller liten rolle, så lenge du er voksen nok Det trenger nødvendigvis ikke være småbarnsmødre eller andre gravide, for jeg er nemlig ikke så veldig opptatt av barn (kun mitt eget)... Ikke hat meg Jeg tar mer enn gjerne en tur inn til Oslo, det er så godt å komme seg ut og bort fra bygda. Snakkes? Endret 5. juli 2011 av Kruttugla
icecream Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 velkommen til KG! Hvor på utkanten er det du holder til? Bor selv for øyeblikket 45 min unna Oslo, men flytter allerede neste tirsdag, inn til byen Jeg er 24, og kommer egentlig fra Stavanger, og skal begynne å jobbe i barnehage i Oslo i august. Er selvsagt glad i barn siden jeg velger å jobbe med dem, men blir nok leeenge til jeg vurderer å skaffe meg egne Jeg hørte en del på metal før, men har ikke den metal look'en, med unntak av en del tatoveringer da..Og hører på så å si alt av musikk nå Liker også å gå på cafe og finne på sosiale ting sammen med andre
KaDust Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Velkommen! Vi er en liten KG-gjeng fra Østlandet som driver å møtes fra tid til annen. Vi har dannet en gruppe på face for at det skal være lettere å avtale ting osv. Om du vil inn kan du jo sende meg en PM. Ellers er Icecream med der også. Selv fyller jeg 21 i August og bor 20 min utenfor Oslo.
icecream Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 Liten og liten..vi begynner å bli en litt stor gjeng etter hvert nå Så der er det mer enn nok av koselige mennesker å bli kjent med
Kruttugla Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2011 Takk og takk, damer :D Jeg bor i Hedmark, nærmere bestemt Nord-Odal. Av alle steder.. Men vi skal kjøpe leilighet/hus i Ullensaker en plass når det dukker opp noe interessant. Et greit kompromiss mellom meg, som i utgangspunktet hadde tenkt å flytte til byen, og sambo som ikke vil ha lengre vei til jobb enn han allerede har Hva bringer deg til denne delen av landet da, icecream? Heldigvis har jeg også droppet metal looken, med unntak av tatoveringer (som økes i antall).. Nå er det litt småflaut å se bilder av seg selv med langt svar hår iført nagler og svart svart svart Hvor holder du til, KaDust? Det høres både spennende og skummelt ut med en hel gjeng! Litt sånn skrekkblandet fryd for meg som er litt sjenert. Men absolutt noe jeg kunne tenke meg å være med på etterhvert. Har dere funnet på noe gøy hittil?
icecream Skrevet 5. juli 2011 #7 Skrevet 5. juli 2011 Jeg møtte 3 KG'ere første gangen jeg var på et slikt treff gjennom gruppa, og har ellers møtt ene KG'ern igjen to ganger alene, siden vi fant tonen ganske bra Og har planer om å møte to andre snart, og så blir det forhåpentligvis et større treff igjen etter hvert..Så det er bare å si ifra, så kan du velge om du vil være med å kun treffe et par stk i første omgang, eller om du kaster deg rett uti et stort treff istedenfor Veeel..jeg flyttet enkelt og greit pga jeg har vært i avstandsforhold med typen min en stund, og vi hadde planer om å flytte sammen..men den siste tiden har vi kranglet og hatt det mye kjipt, så da blir det til at jeg flytter ut på hybel neste uke, og så må vi bare se om forholdet fungerer bedre om vi bor hver for oss, eller om vi rett og slett har mistet det vi hadde.. Stilen min var ikke black metal, men blanding av skate-stil og emo-stil. haha Litt av den skate-stilen sitter fortsatt, men har vokst ifra det med unaturlig fargede striper i håret og piercinger
KaDust Skrevet 6. juli 2011 #8 Skrevet 6. juli 2011 Holder til i Ski, jeg. Flytter etterhvert ned til Askim kanskje, men er fortsatt ikke lange biten til Oslo. Jeg er også veldig sjenert, men man trenger jo ikke treffe alle på en gang. Selv har jeg ikke truffet de fleste enda, men hatt treff med en og en. Også er det deilig å ha noen å spørre om man vil finne på noe når man kjeder seg.
Kruttugla Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2011 Ah, det hørtes mye "lettere" ut og bare møte et par-tre eller én om gangen Det har jeg kjempelyst til. Trenger litt østrogen i hverdagen min, jeg altså. Jeg har overhodet ikke tenkt meg på noe barseltreff etterhvert, vil heller ha noen som kan hjelpe meg å holde voksenlivet mitt litt vedlike Trist å høre at det har vært kjipt, icecream :/ Å bo litt for seg selv er nok en god løsning, uansett utfall. Krysser fingrene for at dere finner ut av det som er riktig, uansett så blir det sikkert knall å bo i byen! Jeg er litt misunnelig, ihvertfall Knis, jeg har nok vært borti det samme selv. Rosa striper var veldig populært hos meg en stund Piercinger har jeg enda litt av da, men kun én i ansiktet som vises til daglig, og en som aldri gror som jeg setter i en sjelden gang. De forsvinner nok begge to helt etterhvert, jeg har funnet ut at det er og blir en ungdomsgreie Du er nok bare søt med litt skate-elementer, selv kommer jeg nok til å hive på meg skinntightsen igjen når jeg en gang skal ut på byen igjen Jeg hadde et lite håp om at du kanskje var nærmere meg, KaDust! Men hvem er vel det Deilig å høre at det ikke bare er jeg som er sjenert ihvertfall
KaDust Skrevet 6. juli 2011 #10 Skrevet 6. juli 2011 Ja, jeg er et stykke unna de fleste. Men om du vil inn i gruppa på face så kan du bare sende meg en PM
Kruttugla Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #11 Skrevet 6. juli 2011 Det er jo JEG som er langt unna PM sendt
KaDust Skrevet 6. juli 2011 #12 Skrevet 6. juli 2011 Vi kan møtes på halvveien å si at vi begge er langt unna! Det er litt kjipt, for jeg savner å ha nære venninner som jeg bare kan løpe bort til når jeg vil.
Kruttugla Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #13 Skrevet 6. juli 2011 Vi gjør det Enig. Får møtes en gang på halvveien der også!
icecream Skrevet 6. juli 2011 #15 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har sendt deg en facebook melding, Kruttugla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå