cizza Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Er det noen som har vært der som vet sånn ca hvor lang tid man må påregne å bruke der? vet jo at det individuelt, men hvor stor er det der egentlig? Skal dit i september og gleder meg veldig og er noen som har tips til hva annet man kan se i London? som er verdt å få med seg
freddy Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 2-3 timer, ville jeg ha sagt. Når det gjelder andre ting å se/oppleve, så gå inn på dinlondonguide.no. Den er kjempefin og gutta bak nettsiden er behjelpelig med det meste. Vi bestilte bla. 3-dagers transportkort, musicalbilletter og inngangsbilletter til Emirates Stadion gjennom dem.
cizza Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2011 2-3 timer, ville jeg ha sagt. Når det gjelder andre ting å se/oppleve, så gå inn på dinlondonguide.no. Den er kjempefin og gutta bak nettsiden er behjelpelig med det meste. Vi bestilte bla. 3-dagers transportkort, musicalbilletter og inngangsbilletter til Emirates Stadion gjennom dem. Takk, den siden skal jeg sjekke ut
bananbåt Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 vi brukte en time på madame tussaud.. ble egentlig ganske skuffa, trodde det skulle være "mer", alle snakker jo så varmt om det.. sykt dyrt og komme inn var det og.. hadde mer glede av et museum der borte (tror det var teknisk kanskje?)
amalieee Skrevet 5. juli 2011 #5 Skrevet 5. juli 2011 Vil tro jeg brukte ca to timer, + en halvtime kø. dagen før da vi kom sa de at det var beregnet 2-3 TIMER med kø (!) men dette varierer hvilken dag det er og hvilken tid på døgnet. kos deg!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. juli 2011 #6 Skrevet 5. juli 2011 Er det noen som har vært der som vet sånn ca hvor lang tid man må påregne å bruke der? vet jo at det individuelt, men hvor stor er det der egentlig? Skal dit i september og gleder meg veldig og er noen som har tips til hva annet man kan se i London? som er verdt å få med seg London eye shoppingen så klart slottet parken rundt slottet, husker ikke hva den heter hmm ta sykkeldrosje dra på musikal, de ha musikaloppsetninger flere plasser spis fish and chips smak på doghnutsene fra crispy cream ....De har mer å se men fikk ikke med meg så mye mer enn det jeg nevner når jeg var der
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. juli 2011 #7 Skrevet 5. juli 2011 vi brukte en time på madame tussaud.. ble egentlig ganske skuffa, trodde det skulle være "mer", alle snakker jo så varmt om det.. sykt dyrt og komme inn var det og.. hadde mer glede av et museum der borte (tror det var teknisk kanskje?) Enig. Og når jeg var der var det så fullt av folk, man måtte jo stå i kø for å få se voksfigurene. og svindyrt var det.
Kosemose Skrevet 5. juli 2011 #8 Skrevet 5. juli 2011 Er det noen som har vært der som vet sånn ca hvor lang tid man må påregne å bruke der? vet jo at det individuelt, men hvor stor er det der egentlig? Skal dit i september og gleder meg veldig og er noen som har tips til hva annet man kan se i London? som er verdt å få med seg Jeg hadde droppet hele Madame Tussaud. Jeg var der litt utenfor sesong, men selv da var det utrolig lang kø bare for å komme inn. Over en time. Vel inne gikk vi i kø. Så jeg ville nok regnet et par timer, mer hvis du skal ta bilde av deg selv med hver eneste dukke. Kanskje tre timer? Jeg ville heller prioritert en tur med London Eye! lang kø dit og, men helt klart verdt det
cizza Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2011 Oi det var mye kø, men takk for svar Har lyst til å få det med meg uansett, har forresten billett dit så jeg slipper køen inn, men køen inne der får jeg prøve å takle Skulle hatt mange, mange flere dager i London, fått med seg alt Litt vanskelig det på 3 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå