cizza Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Jeg er fornøyd med øyenbryna mine, men jeg syns de er så lange. Er det vanlig å "klippe"/trimme de på lengden? Og såfall, hva bruker man til å gjøre det med, for ser ikke for meg at det bli9r særlig jevnt med saks Tingen er jo at de ikke holder seg på plass slik jeg vil, hjelper ikke med sånn "stift" som man smører på for hold
Gjest Iah Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Jeg stusser brynene mine regelmessig. Jeg tar en øyenbrynskam og grer hårene oppover, da er det lett å se hvilke som er for lange. Tar en lite saks og stusser, hvis man tar litt og litt risikerer man ikke å ta for mye.
cizza Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2011 Jeg stusser brynene mine regelmessig. Jeg tar en øyenbrynskam og grer hårene oppover, da er det lett å se hvilke som er for lange. Tar en lite saks og stusser, hvis man tar litt og litt risikerer man ikke å ta for mye. Da må jeg jammen meg ta litt og litt, for syns alle mine er lange ;D hehe
Sissan9 Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 En tur til en hudpleier kanskje? Det der ville jeg ikke turd å gjøre selv...
kirstiJ Skrevet 6. juli 2011 #5 Skrevet 6. juli 2011 På parfymerier får du elektrisk øyenbrynsskjærer fra Depend. Den kan du sette på en kam, så skjærer den etter det. Anbefaler å bruke den største kammen, den minste blir det veldig kort med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå