AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Holdt på med en fyr for en stund siden, men det tok slutt da han innså at han ikke var interessert i noe mer varig forhold. Han har alltid vært litt sjenert, for han er ikke så skrekkelig erfaren.. Et vennepar av oss har da sparket han litt bak for å få fart på tempoet på han, og han følte at det ikke lengre var hans valg. Han sa selv at "det går an å være interessert men ikke helt der fordi om du skjønner", "mister litt interessen når det blir mer andre folk sitt valg framfor mitt" og at han ikke angret på hva som har skjedd mellom oss. Jeg ble jo selvfølgelig lei meg, men vi er jo venner, så det er jo bedre enn ingenting. Er jo forelsket i gutten.. Har derfor prøvd å trekke meg litt i bakgrunnen når vi henger sammen med andre venner (vi er en stor vennegjeng så jeg treffer han stadig vekk) og da oppfører han seg som han gjorde da vi holdt på. Han mobber meg, ler av meg, kommenterer ting jeg sier og tuller. Vi har en del "interne" ting som vi tuller med. Og jeg tror ikke han oppfører seg slik "kun" for å være hyggelig, for dette har hendt før med ei annen jente, og han skyr henne "som pesten" om jeg kan formulere meg slik... Vi snakker likevel en del sammen på meldinger og Facebook, og da er han lik i oppførselen som da vi holdt på. Han prater i vei, sender masse smilyer og ler og tuller. Jeg har jo innsett at han ikke vil mer og er ikke like "pågående" og tar kontakt lengre.. Kompisene hans sier at jeg burde vise at jeg kan ha det gøy uten ham - noe som ikke er et problem. jeg har jo andre venner, jeg ler og koser meg sammen med de. Hver gang vi er på byen, så er det han jeg havner sammen med. Vi snakker og tuller og ler.. For en stund siden, så var vi på holmetur med vennegjengen, og jeg begynte å lekesloss med en kompis av oss begge. Det var bare moro og begge lo, men han var jo naturligvis sterkere enn meg, og jeg kom meg ikke løs. Han kom til unnsetning og hjalp meg samtidig som at han lo av meg Kompisen hans mener at han bare er ute etter litt moro, for han er ikke klar for et forhold visstnok.. Han vet ikke hva han skal gjøre, si eller hvordan han skal oppføre seg. Her om dagen, så fikk jeg en ny venneforespørsel på Facebook. Det var fra svogeren hans. Jeg har aldri møtt eller snakket med denne svogeren, jeg vet bare at han er forlovet med storesøstera til "gutten" min. Jeg spurte "gutten" min hvem det var. "En kompis..." fikk jeg til svar. "Hmm.. Ettersom at han la meg til på Facebook" svarte jeg. "Han driver og kødder rundt;)" fikk jeg til svar igjen. For det første, hvem legger til en random jente på 19 år når han selv er født i 1984? Og for det andre, om han bare "kødder" rundt, hvorfor i all verden legger han til MEG av alle personer? Jeg mistenker at han har fortalt om meg, slik at svogeren hans har blitt nysgjerrig og vil se hvem jeg er. "Gutten" min er ganske sta og egen, så dersom svogeren hans ville se hvem jeg er, så har han vel nektet ham å snoke på Facebook-profilen via hans profil. Han måtte vel legge meg til som venn selv for å se hvem jeg var. Og dersom han "kødda" rundt, hvorfor la han meg til når jeg tilfeldigvis holdt på med lillebroren til forloveden? Jeg har aldri møtt han, forloveden eller noen av familien. Har kun møtt moren i døren når jeg har hentet "gutten" min... Sendte en melding til svogeren hans og lurte på hvorfor han la meg til som venn. Så håper jeg kan få et svar der, selvom det kanskje var dumt gjort. Og jeg kan vel ikke akkurat godkjenne venneforespørselen, det er jo en totalt ukjent mann.. Eller jeg vet jo at han er normal og oppgående ettersom at han er i familie med "gutten" min... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Har jo egentlig innsett at det mest sannsynligvis ikke blir noe mer seriøst mellom oss, selvom jeg kunne ønske det. Vi har jo oppført oss som kjærester den siste stunden, så det er litt tungt å sitte ved siden av ham og ikke kunne holde ham i hånda eller lignende... Men det er jo ingenting jeg kan gjøre med det uansett, han har tatt et valg og det respekterer jeg selvsagt Så.... Noen forslag på hva jeg kan gjøre?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 TS her igjen. Jeg er 19, og han er 21 om det har noe å si. Noen ideer på hva som foregår oppi hodet hans? For jeg er passe rådløs.
Steinar40 Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 TS her igjen. Jeg er 19, og han er 21 om det har noe å si. Noen ideer på hva som foregår oppi hodet hans? For jeg er passe rådløs. Det som foregår oppi hodet hans, det er at han ikke er voksen og moden for noe seriøst parforhold. Når (om) han blir det er umulig å si. Og om det da er deg han vil ha er minst like umulig å si. I dagens samfunn er tidligere tiders 14-åringer nå blitt til 25-åringer. Som i praksis betyr at mange ikke er klare for noe seriøst parforhold før i 25-30 årsalderen. Imidlertid vil jeg tro at de som begynner å jobbe tidlig, og altså ikke tar en lengre/høyere utdanning, gjerne er en god del tidligere ute. Sikkert ikke dette du ville høre, men sånn er livet.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 Det som foregår oppi hodet hans, det er at han ikke er voksen og moden for noe seriøst parforhold. Når (om) han blir det er umulig å si. Og om det da er deg han vil ha er minst like umulig å si. I dagens samfunn er tidligere tiders 14-åringer nå blitt til 25-åringer. Som i praksis betyr at mange ikke er klare for noe seriøst parforhold før i 25-30 årsalderen. Imidlertid vil jeg tro at de som begynner å jobbe tidlig, og altså ikke tar en lengre/høyere utdanning, gjerne er en god del tidligere ute. Sikkert ikke dette du ville høre, men sånn er livet. Mye sant i det du skriver, men han oppførte seg som at vi skulle ha vært sammen. Noe jeg syns er litt rart, ettersom at han ikke vil ha noe forhold. Han er tydeligvis på jakt etter noe moro og ikke noe langvarig forhold.. Jaja, det finnes da andre fisker i havet. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå