Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lagt min elsk på noen dermalogica-produkter, kjøpt hos hudpleier. Jeg synes imidlertid prisen er veldig stiv, og tenker å bestille videre fra nett.

Noen som har forlsag på noen bra nettbutikker som selger produktene rimeligere?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prettyskin4less.com

Jerseybeautycompany.com

Har brukt begge disse til Dermalogica, og vært fornøyd med begge. Ikke noe trøbbel med dem :)

Skrevet

Takk for tipset! Ser absolutt bra ut, og mye billigere enn i salongene her hjemme :)

Husker du hvor lang tid det tar å få produktene hos Jerseybeautycompany.com ? Og føler du at det er ekte varer?

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er vel moms og toll? Om produktene er billige så blir det fort dyrt å få dem inn i landet. Jeg synes ikke jeg har spart så mye på å prøve det. Men kanskje jeg har brukt feil nettsteder?

Jeg har bestilt fra lookfantastic.com. Innen jeg hadde fått betalt frakt, moms og gebyret på Posten var jeg oppe i ca samme pris som jeg måtte ha gitt på salongen hjemme.

Skrevet (endret)

Takk for tipset! Ser absolutt bra ut, og mye billigere enn i salongene her hjemme :)

Husker du hvor lang tid det tar å få produktene hos Jerseybeautycompany.com ? Og føler du at det er ekte varer?

Føler absolutt at det er ekte varer jeg har fått ja. Har hatt de samme produktene fra hudpleiesalong og jeg merker ingen forskjell på produktene jeg har kjøpt på nett. Huden min reagerer også helt likt på produktene, så jeg er sikker på at det er de samme :)

Rundt 2 uker leveringstid har pleid å være min erfaring. I enkelte perioder f.eks rundt jul kan det ta lenger tid, men har også opplevd å få pakken etter ca 1 uke.

Ang moms kan man unngå det ved å bestille ting hver for seg og unngå at det koster mer enn 200 kr pr pakke. Prettyskin4less skriver alltid 30 dollar på pakken hvis du spør dem, men det kan jo være stikkprøver i tollen likevel, så helt sikker er man jo ikke på å slippe unna... Min erfaring er at selv om man må betale moms er prisforskjellen stor nok til at det lønner seg å handle på nett likevel (i alle fall på de sidene jeg foreslo - lookfantastic som AB over nevnte er ikke sååå billig at det gjør noe). Jerseybeautycompany har ofte salg, og frakten er innbakt i prisene du ser på siden, ergo kan du regne med at de skriver en verdi ca 3 pund lavere enn hva du betalte for pakken utenpå, siden litt av prisen egentlig er frakt/behandling (samme som på feelunique.com)

Endret av Rosebud
Skrevet

Takk for super info! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...