Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De aller fleste som horer seg er vanlige damer som gjør det en gang i blant. Hvor kåt hadde dere ikke blitt på en ons med en fremmed og i tillegg fått femtusen kroner dere kan leke med neste dag!?

Jeg tror jeg kunne funnet dette veldig opphissende og spennende.Dersom det skjedde bare en gang i blant,ingen fikk noensinne vite det og jeg faktisk syns mannen var litt sexy.

Hvorfor ikke få både i pose og sekk?Et spennende eventyr og betalt i tillegg?

I tillegg slipper jeg å frykte å bli omtalt som " billig " og lett på tråden dersom jeg tar GODT betalt for det.

Merkelig nok tror jeg det er større sjangse for å få dårlig rykte på seg ,dersom man har flere gratis ONS.Enn dersom man faktisk selger seg og tar seg godt betalt? Hva tror dere? Ingen menn vil da orke å gå rundt å skryte av at han har kjøpt meg og dermed fått lov å knulle meg?

Men knuller jeg han gratis,vil han garantert skryte av det etterpå.Om at jeg kunne ikke motstå hans sjarm sansynligvi....

Jeg tror ikke menn går rundt å skryter av at de har kjøpt seg sex.De skryter vell mer av vanlig ONS osv

Ja hva lønner seg best for en kvinne? Knulle gratis og få dårlig rykte.

Eller få godt betalt mot at ryktet skades litt? Da har man i det minste betalt for sladderen etterpå.Dersom det oppstår.

Dersom jeg tok meg betalt.Kunne jeg også oppført meg som ei skikkelig hore.Uten at noen syns jeg var usømmelig ,ellr såkalt " vill i senga" .

Ja noen TANKER jeg gjør meg.Om dette.

Hvorfor er det så galt å få penger for sex? Når kvinnen selv vil ha begge deler, både penger og sex ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Zazzy vil høre hvordan man kommer i gang med dette yrket, ikke hvorfor noen driver med det...

Still deg i en bar på et fint hotell, eller legg ut annonse.

Endret av Alfred
Skrevet

Dersom jeg tok meg betalt.Kunne jeg også oppført meg som ei skikkelig hore.Uten at noen syns jeg var usømmelig ,ellr såkalt " vill i senga" .

Ja noen TANKER jeg gjør meg.Om dette.

Hvorfor er det så galt å få penger for sex? Når kvinnen selv vil ha begge deler, både penger og sex ?

Alle damers drøm?

Skrevet

Alle damers drøm?

Når verden er så forbanna dobbeltmoralsk,og nokså urettferdig mot spesielt kvinner,så er det jo ikke noe rart at man får slike tanker.

Hva " taper " jeg på å ta betalt som kvinne for sex ? Fortell?

Konsekvensen for kvinner er jo dårlig rykte uansett dersom man har frivillige ONS som singel .Verden er desverre ikke kommet lengre når det gjelder likestilling.

Og er det sant at en gang hore, alltid hore ?

Hvis man slutter med det, kan man jo leve et normalt liv etterpå?

Taper jeg " menn " på å selge meg til menn ? Verden er jo full av menn.

Har jo hørt om menn som gifter seg med hora si også ...he he

Alt er mulig: )

Og det er jo ikke sikkert man noensinne ønsker å gifte seg heller.

Hva har jeg å tape egentlig ?

Skrevet (endret)

Hvordan går man fram? Jeg har ikke så lyst til å lage veien noe kortere enn den allerede er til dette, det er ikke alle det passer for og jeg er hvertfall ingen hallik. Men det fins en del forum som burde hjelpe deg på vei for å gi et lite hint. Bare tenk gjennom hva du gjør. Det er ikke bare et lite eventyr med et par tusinger på kjøpet, det er også hard jobbing, både fysisk og psykisk.

Endret av luddersandra
Skrevet

Jeg har ikke så lyst til å lage veien noe kortere enn den allerede er til dette, det er ikke alle det passer for og jeg er hvertfall ingen hallik. Men det fins en del forum som burde hjelpe deg på vei for å gi et lite hint.

Hvilken forum? Kan du nevne noen navn ?

Skrevet

Er ikke det det samme som å være hore?

• Liker 1
Skrevet

Er ikke det det samme som å være hore?

Mulig jeg er født til dette.Mye mer gøy å leke med menn.

Enn å gifte seg og føde frem barn til menn.Jeg er ikke interesert i å ødelegge underlivet mitt på barnefødsler og ødelegge min helse.Oppleve lidelser og helseplager pga det.Jeg vil heller KOSE MEG og få godt betalt for det i tillegg.Beholde min gode helse og skjønnhet lengst mulig.Tror jeg kunne blitt lykkelig som hore jeg.

I hvertfall i verdens rikeste land som Norge.Jeg er jo ikke avhengig av de pengene.Men de er jo gode å ha og gøy å tjene ikke minst.Dermed kan jeg ta oppdrag når jeg føler behov for det og har lyst og faktisk er kåt selv.Og jeg vil selvfølgelig være kresen på kunden.For jeg må like han, dersom jeg skal gjøre en god jobb som hore : )

Skrevet

Mulig jeg er født til dette.Mye mer gøy å leke med menn.

Enn å gifte seg og føde frem barn til menn.Jeg er ikke interesert i å ødelegge underlivet mitt på barnefødsler og ødelegge min helse.Oppleve lidelser og helseplager pga det.Jeg vil heller KOSE MEG og få godt betalt for det i tillegg.Beholde min gode helse og skjønnhet lengst mulig.Tror jeg kunne blitt lykkelig som hore jeg.

I hvertfall i verdens rikeste land som Norge.Jeg er jo ikke avhengig av de pengene.Men de er jo gode å ha og gøy å tjene ikke minst.Dermed kan jeg ta oppdrag når jeg føler behov for det og har lyst og faktisk er kåt selv.Og jeg vil selvfølgelig være kresen på kunden.For jeg må like han, dersom jeg skal gjøre en god jobb som hore : )

Ja ja,dette er jo bare spekulasjoner og tanker.Spennende i hvertfall.

Men siden verden er så dobbeltmoralsk. Så hvorfor ikke.

Mye bedre å selge seg som luxushore. En å gifte seg og ligge å bli tatt i ræva av mannen når fitta de er ødelagt av fødsler. Fy fan.DET blir over mitt lik i hvertfall. STOLTHET har man da,Og jeg kan ikke se at dette er mer stygt, enn alternativ nr 2....Det heter seg å leve et prektig plettfritt liv bak en fin fasade. Men er det noe som gjør en kvinne virkelig lykkelig ? Jeg tviler sterkt. Ikke alle passer til a4 livet.Mange er ikke lykkelige,selv om fasaden ser så pen ut. Innvendig kan det være skikkelig stygt, bak den fine fasaden av et ekteskap....

Skrevet

Jaja...festlig et du ihverfall :skratte: Bare å sette igang det, kos deg med å være hore du...vi kjedelige a4 mennesker har ihvertfall verdigheten i behold..

• Liker 1
Skrevet

Er ikke eskorte selskap til middager og slikt? Det finnes mange firmaer hvor de har forbud mot at jentene har sex med kundene iallefall.

Skrevet

Nei, ingen leier en jente for en kveld og betaler mye penger for at jenta skal sitte dolla opp for en middag! I annonsensene sine har de ikke lov til å si at tjenesten inkluderer sex men alle har sex. Eskortejente er et finere ord for hore. Ikke vær så naiv!

Skrevet

ÅÅ nei helvete. Pappa...... Å faen. Æsj. Helvete.

Skrevet (endret)

Jaja...festlig et du ihverfall :skratte: Bare å sette igang det, kos deg med å være hore du...vi kjedelige a4 mennesker har ihvertfall verdigheten i behold..

Vi horer har også verdigheten i behold. Selv om den stadig utfordres av folk som deg.

Eskortepiker er stort sett horer, og jeg har ingen problemer med å kalle meg hore heller, selv om du bruker det som skjellsord. Men både vi horer og de som kaller seg eskorter får henvendelser fra folk som bare vil ha nærhet, ikke sex. Folk har ulike behov, men det passer kanskje ikke inn i din verden?

Endret av luddersandra
Skrevet

Hva er prisen, for vanlig sex i doggy eller å bli ridd? Hvordan er det nå når det er ulovlig, er det vanskelig å få pult en hore da?, stor risiko?

Skrevet

Vi horer har også verdigheten i behold. Selv om den stadig utfordres av folk som deg.

Eskortepiker er stort sett horer, og jeg har ingen problemer med å kalle meg hore heller, selv om du bruker det som skjellsord. Men både vi horer og de som kaller seg eskorter får henvendelser fra folk som bare vil ha nærhet, ikke sex. Folk har ulike behov, men det passer kanskje ikke inn i din verden?

I hvilken post har jeg brukt hore som skjellsord?

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei.

Jeg og min kompis Kim skriver en del om hvorfor vi har valgt dette på vår blogg, Luddere.com. Dere er velkommen til å lese, men ellers kan jeg kort fortalt si:

Penger? Ja, selvfølgelig. Hvorfor driver dere med det dere driver med? For å tjene penger det også kanskje? Når det er sagt, så har jeg det fint med jobben min. Jeg liker sex, og jeg liker å tilby sex til andre. Jeg opplever at jeg passer til dette, det gir meg noe. Litt som med andre jobber. Noen ganger er det kjipt eller kjedelig, noen ganger er det fantastisk.

Og jeg er forresten enig, det er en fin linje mellom å ta betalt for sex og å gi sex mot påspanderte drinker på byen. Men jeg har en fordel: Jeg har tenkt nøye gjennom hvem jeg vil ligge med på forhånd og jeg er garantert å få det jeg vil ha ut av mannen.

Kan jeg spørre hvor mye dere tar for en halvtime og en time?

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, hvis man har dårlig sex/ONS så kan man like greit få betalt for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...