Zazzy Skrevet 5. juli 2011 #1 Skrevet 5. juli 2011 Skjønner ikke helt hvordan jenter ender opp med en jobb som eskorter? Spørsmålet er ikke dømmende.. men skjønner ikke helt gangen i dette.. Noen som vet og kan forklare litt ? Ikke interessert i å jobbe med det selv, men skal skrive en samfunnsrelatert oppgave og lurer på om noen kan hjelpe?
Stefan Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Raske penger? Spenning? Et liv utenom det vanlige? Tror jeg ville tatt kontakt med en eskorte selv, for å få svar på disse spørsmålene. Tror svaret vil variere noe, men dette med raske penger har jeg på følelsen vil bli en gjenganger.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 Har en barndomsvenninne som begynte med slike eskorte greier. Har ikke kontakt med henne etter dette da, men kan ikke skjønne selv hva som fikk henne til å gå i den retningen. Penger betyr vel mer enn dignity. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #6 Skrevet 5. juli 2011 Jepp, penger, penger og atter penger Norske kvinner i et nøtteskall. 2
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2011 #7 Skrevet 5. juli 2011 "Hvordan gjør jenter dette?" Idiotisk spørsmål av TS. De sprer beina og lar mannen slippe til
Zazzy Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2011 "Hvordan gjør jenter dette?" Idiotisk spørsmål av TS. De sprer beina og lar mannen slippe til Hvordan de kommer i gang med yrket, det er dette jeg ikke skjønner... Men siden du ikke svarer på spm så vet vel ikke du heller.. Hilsen "Idiotisk TS"
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #9 Skrevet 5. juli 2011 Hvordan de kommer i gang med yrket, det er dette jeg ikke skjønner... Men siden du ikke svarer på spm så vet vel ikke du heller.. Hilsen "Idiotisk TS" Desperat, trenger penger, og trenger større beløper innen kortere tid enn hva de ville fått i en vanlig jobb i f.eks butikk.. Er sannelig usikker på HVORFOR jenter starter med sånt, men kan tenke meg det er noe sånt som utløser det. For alt jeg vet så er det "latskap". Lettere å ligge med en gutt og få rask tjente penger, enn det er å jobbe en 7,5timers arbeidsdag i en vanlig jobb... 1
Niennas Skrevet 5. juli 2011 #10 Skrevet 5. juli 2011 For alt jeg vet så er det "latskap". Lettere å ligge med en gutt og få rask tjente penger, enn det er å jobbe en 7,5timers arbeidsdag i en vanlig jobb... Tror det kan ligge noe her. Tror nok ikke det er alle som sitter i gjeld eller sånne ting, men prøver å se litt positivt på det. "Jeg liker jo sex, og tjener mer på en time, enn det noen gjør på en dag." Leste en artikkel om dette (ikke spør meg om hvor eller når), da det var ei som begynte som massør, som egentlig var sex-tjenester (dette visste hun selvfølgelig om når hun begynte). Hun synes det var digg å tjene masse penger, og hun likte jo sex, og fikk ingen dårlige opplevelser, men likevel så begynte hun å slite skikkelig etterhvert. Bli utrolig deprimert, og sosialangst. Når hun sluttet jobben, så begynte det sakte men sikkert å bli bedre.
Gjest Krekbl Skrevet 5. juli 2011 #11 Skrevet 5. juli 2011 Les "Når sex er arbeid" av May-Len Skilbrei.
*Bumblebee* Skrevet 5. juli 2011 #12 Skrevet 5. juli 2011 (endret) Du kan jo se "secret diary of a london callgirl"...kul serie det,men tror den har lite rot i virkeligheten..det virker liksom LITT for glorifisert der,synes jeg. Tror neppe det å være hore er såå ok og lukrativt i det lange løp... Endret 5. juli 2011 av *Bumblebee*
waco Skrevet 6. juli 2011 #13 Skrevet 6. juli 2011 De aller fleste som horer seg er vanlige damer som gjør det en gang i blant. Hvor kåt hadde dere ikke blitt på en ons med en fremmed og i tillegg fått femtusen kroner dere kan leke med neste dag!?
Gjest MArkus Skrevet 6. juli 2011 #14 Skrevet 6. juli 2011 Dette er et ømfintlig emnet for enkelte, men både jeg og kompiser har opplevd at jenter man spanderer drinker på, gjerne blir mer velvillige til litt sengekos, enn de man ikke spanderer drinker på. Du har nok et poeng der Waco.
gbnj Skrevet 6. juli 2011 #15 Skrevet 6. juli 2011 (endret) www.Eskorte-Forum.com Endret 6. juli 2011 av gbnj
goldenchanel Skrevet 6. juli 2011 #16 Skrevet 6. juli 2011 (endret) *borte* Endret 5. februar 2017 av goldenchanel 1
sequin Skrevet 6. juli 2011 #17 Skrevet 6. juli 2011 Du kan jo se "secret diary of a london callgirl"...kul serie det,men tror den har lite rot i virkeligheten..det virker liksom LITT for glorifisert der,synes jeg. Tror neppe det å være hore er såå ok og lukrativt i det lange løp... Det er faktisk en sann historie, eller serien er laget av boken til denne callgirlen, og for ikke vledig lenge siden ble forfatteren avslørt og hun mener at serien speiler tilværelsen godt, i den siste sesongen av serien ser man jo også at det ikke er lukrativt i det lange løp 1
*Bumblebee* Skrevet 6. juli 2011 #18 Skrevet 6. juli 2011 ÅÅåå det visste jeg ikke...trodde det var "film" alt sammen jeg. men men synes nå over all at det virker veldig "ok" ut å være luksusprostituert i den serien...hvis man ser bort fra det personlige plan.hun hadde jo ikke så mye problemer med kundene,untatt et par stykker.(nå vet jeg ikke om jeg har sett alle sesongene,men tror det...?)
luddersandra Skrevet 14. september 2011 #19 Skrevet 14. september 2011 Hei. Jeg og min kompis Kim skriver en del om hvorfor vi har valgt dette på vår blogg, Luddere.com. Dere er velkommen til å lese, men ellers kan jeg kort fortalt si: Penger? Ja, selvfølgelig. Hvorfor driver dere med det dere driver med? For å tjene penger det også kanskje? Når det er sagt, så har jeg det fint med jobben min. Jeg liker sex, og jeg liker å tilby sex til andre. Jeg opplever at jeg passer til dette, det gir meg noe. Litt som med andre jobber. Noen ganger er det kjipt eller kjedelig, noen ganger er det fantastisk. Og jeg er forresten enig, det er en fin linje mellom å ta betalt for sex og å gi sex mot påspanderte drinker på byen. Men jeg har en fordel: Jeg har tenkt nøye gjennom hvem jeg vil ligge med på forhånd og jeg er garantert å få det jeg vil ha ut av mannen.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #20 Skrevet 14. september 2011 Hvordan går man frem for å bli eskorte? Jeg trenger sårt penger, og det hadde ikke gjort meg noe å tilbringe netter med kjekke menn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå