Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er smart å gjøre på en date, mener du?

Og hva er ikke så veldig smart å gjøre?

Målet er selvfølgelig å få fisken på kroken, men spørsmålet er hvilken type og hvor mye agn man skal bruke ;) hehe

Og så finnes det jo alltid de som ikke er interessert i fangsten lenger når den først er fanget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les sjekkebøker... bokkilden har masse forskjellig ;) Lykke til!

Skrevet

Les sjekkebøker... bokkilden har masse forskjellig ;) Lykke til!

Såkalte sjekkebøker har null interesse.

Det som interesserer er hva andre folk her tenker om dette.

Skrevet

Jeg syns det er smart å være seg selv! For som du sier, er det folk som mister interessen når datingen er over, og jeg tror det kan komme av at folk viser en litt annen/bedre side av seg selv på date.

Ellers er det ikke så smart å være altfor ivrig, men allikevel vise interesse. Klengete menn er slitsomt. Ikke bli drita! Komplimenter er bra :) Lytt! Og ikke fortell alt uinteressant om deg selv...

• Liker 1
Skrevet

Det er kanskje jeg som er litt spesiell, men jeg har aldri gjort eller tenkt noe spesielt før jeg skal eller når jeg er på date. Jeg innbiller meg at de som "hyper" dating opp til noe skummelt, og noe man må forberede seg til, er de som har sett for mye på TV i stedet for å prøve det selv. Eventuelt folk fra andre samfunnslag, hvor det er mer vanlig å putte på en maske når man møter folk.

Hvis du er deg selv, og det ikke fungerer, så har du i hvert fall funnet ut at dere ikke er noen match.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er smart å være seg selv! For som du sier, er det folk som mister interessen når datingen er over, og jeg tror det kan komme av at folk viser en litt annen/bedre side av seg selv på date.

Ellers er det ikke så smart å være altfor ivrig, men allikevel vise interesse. Klengete menn er slitsomt. Ikke bli drita! Komplimenter er bra :) Lytt! Og ikke fortell alt uinteressant om deg selv...

Enig i dette!

AnonymBruker
Skrevet

Går aldri på date så jeg burde vel ikke svare, for enten liker jeg typen og da ser jeg glatt igjennom diverse uvesentligheter, eller så gjør jeg det ikke, og da hjelper det ikke hva han sier eller gjør..

Hadde blitt dritnervøs om alt måtte foregå etter boka også. Foretrekker menn som er av det aktive slaget...ikke menn jeg lurer på!

Skrevet

1. Legg ikke ut på langdate uten trening.

2. Meld fra om hvem du dater.

3. Vis respekt for daten.

4. Vær rustet mot dårlig stemning og kulde selv på korte dater. Ta alltid med blomster og det utstyret som daten krever.

5. Lytt til erfarne datere.

6. Bruk kart og kompass.

7. Gå ikke alene.

8. Vend i tide. Det er ingen skam å snu.

9. Spar på kreftene og grav deg inn i daten din om nødvendig.

Neida. Jeg dater sjeldent og syns egentlig det er et kleint konsept, men så lenge du er hyggelig, respekterer daten din og gir mye av deg selv burde du komme langt :)

• Liker 2
Skrevet

Vær deg selv!

Ikke snakk kun om deg og ditt-spør om henne også!

Smil og vær hyggelig :)

Ikke ha kun en tanke i hodet-men vis respekt.

Men mest av alt: vær deg selv!

Skrevet

Puss tenner og sett tlf på lydløs. Og ikke snakk med mat i munnen (hvis dere skal spise).

Lykke til! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1. Legg ikke ut på langdate uten trening.

2. Meld fra om hvem du dater.

3. Vis respekt for daten.

4. Vær rustet mot dårlig stemning og kulde selv på korte dater. Ta alltid med blomster og det utstyret som daten krever.

5. Lytt til erfarne datere.

6. Bruk kart og kompass.

7. Gå ikke alene.

8. Vend i tide. Det er ingen skam å snu.

9. Spar på kreftene og grav deg inn i daten din om nødvendig.

Neida. Jeg dater sjeldent og syns egentlig det er et kleint konsept, men så lenge du er hyggelig, respekterer daten din og gir mye av deg selv burde du komme langt :)

Steinar: les og lær!

• Liker 1
Skrevet

Steinar: les og lær!

Neida, det er ingen skam i å snu.

Men det er en stor fordel å være sikker på hvilken vei som er den beste først. Og helst da at begge er enige om det.

Derfor har jeg forsøkt å få til "den store praten" som man kaller det. Noe som heller ikke har vist seg å være lett.

Gjest NozMonster
Skrevet

jenter; ikke forvent at gutten skal spandere! :pisk:

et stort pluss fra min side om jenta drar frem lommeboken! :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

IKKE prat om exen! Menn er fæle med det, puh, kan ikke akkurat si at de får stjerne i boka mi av det.. klaging på første date sjamerer ikke meg! tihi!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...