Gå til innhold

Syntes du en 15 cm lang penis er lite?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3lis3 skrev (På 4.3.2021 den 13.30):

Det er ikke bittelite, men er aldeles ikke noe å skryte av i alle fall. Blir ganske skuffa om jeg pakker ut en på bare 15 cm. Rundt 20 er ideelt, men er jo skikkelig moro med side som er enda større også. 

En voksen kvinne som utrykker seg så vulgært og klønete, vil neppe komme i posisjon til å få noen partner overhodet - iallfall ikke på permanent basis. 

Anonymkode: c9680...910

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har 30 cm og er fornøyd 😊

Anonymkode: 88fea...60b

Dette må du utdype. Hva gjør deg fornøyd? 

Anonymkode: 3c5a4...c55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

15 cm grenser vell med micro penis? ikke mye å skryte av 🤭

må ha helst 20 eller mer

Anonymkode: 0531f...17b

15 cm micropenis. Hvor overvektige menn ligger du med egentlig?

Anonymkode: 3c5a4...c55

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2021 den 12.58):

En voksen kvinne som utrykker seg så vulgært og klønete, vil neppe komme i posisjon til å få noen partner overhodet - iallfall ikke på permanent basis. 

Anonymkode: c9680...910

Haha. For det første er jeg ikke så veldig voksen. Fortsatt tenåring. 
mig det mangler ikke på tilbud, men jeg pleier forsikre meg om størrelse før jeg treffer folk fra nett i alle fall. Ber alltid om dickpics. 

Skrevet

Det kommer jo helt an på hva den skal brukes til. Er det urinering eller samleie tror jeg 15cm holder i massevis, men dersom den skal brukes til brønnboring eller som slagvåpen er det nok alt for lite.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ok enda en av disse trådene som mann så vil jeg bare si følgende hvis du er bekymret for lengde og utseende på penis så er dette det siste stedet du burde oppsøke det finnes kvinner som liker stor og som ikke liker stor det er fakta.

Men det jeg synes at disse trådene begynner å bli svært ondskapsfulle den mentale helseeffekten disse trådene kan ha det er allerede ett massivt kroppspress her i Norge akkurat nå og gutter som jenter kjenner på det de også.

Jeg har mistet en kamerat som tok livet sitt pga av at han 14cm penis han var helt normal men ble mobbet kraftig for dette han ble bare 16 år gammel.

Han trodde aldri han kom til å få seg en kjæreste eller ha ett normalt liv pga av dette alt pga av ei som han fikk napp med som satte ut ett rykte om at han hadde mikropenis som ikke er sant overhodet.

Vær så snill å ikke hør på folk her inne som oppfører seg som trolls noen av dem er direkte ondskapsfulle som liker å tulle med hodene deres.

Disse trådene dukker opp stadig vekk og tror de fleste kvinner og menn her inne er møkklei dem.

Anonymkode: 5dcc9...533

• Liker 6
Skrevet

Jeg ser kun etter menn som har minimum 20 cm, elsker å suge og kjenne de store penisene langt inni meg 😍😍

AnonymBruker
Skrevet
Rosaroser skrev (På 29.11.2017 den 21.59):

Morsomt når menn ikke tror på at det finnes menn som har over 20 cm penis eller at 18-19 ofte er normalen blant dem som puler en del

Det er ingen motsetning her. 20 cm. er sikkert vanlig blant menn som går på byen og får med de kvinnene hjem som er ute for å få kuk på byen, disse utgjør ikke normalen av befolkningen sikkert disse sikkert ligger med vesentlig flere damer enn resten av den mannlige befolkningen til sammen ;) 

Anonymkode: 94e04...39c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2021 den 12.13):

85% av menn har en penis på 15 cm eller kortere  så nei, en penis på 15 cm er over snittet og stor nok i massevis..

https://www.nettavisen.no/penisstorrelse/penis/sex-og-samliv/ny-stor-studie-sa-stor-er-en-gjennomsnittlig-penis/f/5-95-193885

Anonymkode: aa377...a98

Ikke ødelegg med fakta da 😄 Det forpurrer moroa for alle mennene her som rollespiller damer som må ha 20 cm+ for å være fornøyd. Er ikke spennende med 'bare' 15 cm må vite 🤣

Anonymkode: 27249...87c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Leonora99 skrev (På 14.3.2021 den 14.38):

Jeg ser kun etter menn som har minimum 20 cm, elsker å suge og kjenne de store penisene langt inni meg 😍😍

Da må du lete lenge. Er under 1 av 100 som har den størrelsen, så enten er du uvitende eller så troller du. En vagina er 10-12 cm dyp, så hva skal man med så stor penis. Snakker av erfaring med bunning. Det er ikke gøy og gjør veldig ondt.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da må du lete lenge. Er under 1 av 100 som har den størrelsen, så enten er du uvitende eller så troller du. En vagina er 10-12 cm dyp, så hva skal man med så stor penis. Snakker av erfaring med bunning. Det er ikke gøy og gjør veldig ondt.

Nei det er ikke så vanskelig, menn er enkle, så jeg velger kun de med stor ☺️ 

Jeg synes det er skikkelig deilig å bli bunnet, men de som synes det er vondt så bør de ikke se etter de største nei. 

• Liker 2
Skrevet
Leonora99 skrev (1 minutt siden):

Nei det er ikke så vanskelig, menn er enkle, så jeg velger kun de med stor ☺️ 

Jeg synes det er skikkelig deilig å bli bunnet, men de som synes det er vondt så bør de ikke se etter de største nei. 

Kongo er plassen for deg.

• Liker 1
Skrevet
OlsenHansen skrev (30 minutter siden):

Kongo er plassen for deg.

Liker hvite menn ☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

15cm er over snittet, ingen grunn til bekymring.

Anonymkode: d674a...093

AnonymBruker
Skrevet

13-14 cm er vel gjennomsnittet. Så har du kvinners øyemål da :nigo: Ikke akkuratt det skarpeste målet! hehe

Jeg har 13.5 målt på riktig måte. Alle jeg har hatt sex med har trodd den var over 15cm og over gjennomsnittet, og de har alle sagt at den er større enn endel andre de har hatt sex med.

Det som virkelig ER turnoff, er folk som bryr seg om utstyret. De synes jeg faktisk veldig synd på, for noe mer tragisk liv kan jeg ikke forestille meg :nocomment:

Anonymkode: f279a...a32

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet
temali skrev (På 4.3.2021 den 11.05):

Jes Extender Penisforlenger - https://shytobuу.uk Har nå brukt Jes Extender i ca 5 mnd. Og til alle dere tvilere der ute : Den virker ! Ville gjerne prøve dette produktet og var kansje en av dem som ikke var skeptisk til denne metoden. Vet at "Strekking" av kroppsdeler og lemmer har blitt utført med resultat i årevis. Har økt lengden ca 3 cm på denne tiden. Fra 15-18 cm. Noen hevder at man kan kun øke lengden med 1-2 cm, men dette er ikke riktig. Bruker den 2-3 ganger i uken ca 2-4 timer hver gang. Og har tenkt å fortsette med dette fremover.

Du burde ikke bruke den mer hvis du har 18cm i buksa.

Hjelper den på omkretsen også? Hvis man ender opp med en lang og tynn penis så er det virkelig ikke noe vits i å bruke denne saken. Og hele poenget er hvertfall borte hvis penisen blir tynnere fordi den blir lengre. Du vet at kvinner flest foretrekker omkrets over lengde?

Anonymkode: fb199...8fe

AnonymBruker
Skrevet
Elaine Marley skrev (48 minutter siden):

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Disney interactive gir to tomler opp til bruken din av navn på karakter og skjermbilde fra monkey island 👍 👍

Anonymkode: 27249...87c

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

13-14 cm er vel gjennomsnittet. Så har du kvinners øyemål da :nigo: Ikke akkuratt det skarpeste målet! hehe

Jeg har 13.5 målt på riktig måte. Alle jeg har hatt sex med har trodd den var over 15cm og over gjennomsnittet, og de har alle sagt at den er større enn endel andre de har hatt sex med.

Det som virkelig ER turnoff, er folk som bryr seg om utstyret. De synes jeg faktisk veldig synd på, for noe mer tragisk liv kan jeg ikke forestille meg :nocomment:

Anonymkode: f279a...a32

👏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...