Gjest haien Skrevet 5. juli 2011 #21 Del Skrevet 5. juli 2011 Dessuten bør du lete opp den tråden der de står om damer som må finne stillinger for å blokkere ut menn med store kuker fra å støte inn i livmortappen dems så de får kramper og blod etter sexen... Du er heldig som slipper å holde deg tilbake alltid så dama du er med ikke får smerter og null nytelse. Yep, og det var faktisk meg som skrev i den tråden der Nå sa jeg ikke at jeg måtte blokkere ute menn med større peniser, men at den jeg prøvde i øyeblikket(som ifølge ham er 16 cm ca og ca helt rett) støter borti i enkelte stillinger(de som forkorter lengden i skjeden, bakfra/sjøstjerne etc). Så med en som har 16 cm kan jeg ikke bli tatt hardt bakfra, på ekstra følsomme dager kan jeg heller ikke bunne fast/hardt når jeg sitter oppå. Men utover det er det masse andre ting man kan finne på, eller bare droppe den siste cm når man er på vei inn/ned. Slutt med dette penismaset. Det er tullete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #22 Del Skrevet 5. juli 2011 Det er ikke lengden som teller med cm per sekund!!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #23 Del Skrevet 5. juli 2011 Det er ikke lengden som teller med cm per sekund!!!! :gjeiper: Nesten rett.. Er ikke lengden som teller men følelsene involvert.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 5. juli 2011 #24 Del Skrevet 5. juli 2011 Hadde egentlig bestemt meg for ikke å svare i flere slike tråder men ok, 15 cm er en fin størrelse (Og ja, jeg er dårlig på øyemål, så meg kan du sikkert lure med en 10 centimeters ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. juli 2011 #25 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg skulle heller ikke svare, men.. Jeg her hatt flere 14-16 cm, og synes ikke det er lite i det hele tatt! Da spiller i så fall omkretsen en større rolle. Den største (kanskje ikke lengste, da) jeg har hatt er 16/16 og jeg synes den ser skummelt stor ut, jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #26 Del Skrevet 5. juli 2011 Har alltid hatt kjærester som har hatt stort utstyr (av ren tilfeldighet), så ble jeg sammen med en som hadde "gjennomsnittlig" størrelse. Det var ikke noe problem i det hele tatt. Han visste hvordan han skulle tilfredsstille meg, og det er vel det som teller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koseklumpen Skrevet 5. juli 2011 #27 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg synes ikke 15cm er lite i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 5. juli 2011 #28 Del Skrevet 5. juli 2011 Det er noe som stadig vekk forundrer meg, og det er at jeg har da hatt mine kjærester opp igjennom årene... og jeg har aldri opplevd at noen av de har hatt noen interesse av å måle greia.. har aldri målt selv heller.. får liksom ikke gjort noe med det uansett.. Vet at jeg er gjennomsnittlig utstyrt og det får holde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. juli 2011 #29 Del Skrevet 5. juli 2011 Det er ikke lite, men det er ikke mye heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 5. juli 2011 #30 Del Skrevet 5. juli 2011 hehe... ikke lite, ikke mye, = snitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 5. juli 2011 #31 Del Skrevet 5. juli 2011 Det er ikke lite, men det er ikke mye heller. Det er vel kanskje derfor det heter gjennomsnitt...? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 5. juli 2011 #32 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg synes det er på grensen til for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trigger88 Skrevet 5. juli 2011 #33 Del Skrevet 5. juli 2011 For meg personlig er 15 cm litt i underkant, rundt 20 synes jeg er digg. Men som sagt, det er meg, da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #34 Del Skrevet 5. juli 2011 15 cm tilsvarer c-cup for kvinner. Ganske så gjennomsnittlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #35 Del Skrevet 17. februar 2012 Når vi er gått lei av "størrelse på penis"-tråder så er der alltid en eller annen spammer som klarer å dra frem noen riktig gamle noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #36 Del Skrevet 17. februar 2012 Når vi er gått lei av "størrelse på penis"-tråder så er der alltid en eller annen spammer som klarer å dra frem noen riktig gamle noen... Vi gir oss ikke før dere har senket krava! Lær å lik liten tiss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #37 Del Skrevet 17. februar 2012 Fatter og begriper ikke hva som er greia med den lengden. En skjede er 10-12 cm dyp, så alt over det vil holde seg på utsiden og ikke gjøre noe nytte. Ikke er det noe særlig digg å bli bånna heller. Nei, 15 cm er mer enn nok. Samboeren min har 15 cm (jeg har målt!) og jeg er storfornøyd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 17. februar 2012 #38 Del Skrevet 17. februar 2012 Som de fleste har lest, så er snittet på en normalstor penis omtrent 15 cm i de fleste undersøkelser. Men jeg har snakket med mange kvinner som mener 15 cm er lite. Ikke veldig lite, men litt lite og at en passende størrelse er fra 18-19 cm og litt opp, samt litt opp. De samme jentene påstår også at de færreste de har hatt sex med har hatt 15 cm eller mindre, men at de fleste har hatt fra 18 cm. Flere av dem hadde også målt selv. Så, syntes du en 15 cm penis med en vanlig tykkelse på 11-13 cm i omkrets er lite? Nei. Og det jeg synes er viktigst er at penisen passer sammen med min vagina. Og da kan ikke jeg ha en monsterpenis altså. Grøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #39 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg synes det er langt nok og vel så det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 17. februar 2012 #40 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg svarer kun på overskriften: Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå