Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter i en situasjon der jeg føler jeg ikke kommer et hakk videre i jobben jeg er i. Er også dritt lei samme oppgavene. nevnte i en samtale at jeg hadde lyst på andre oppgaver.

Det som skjedde var at jeg fikk litt mer av det samme :sukk:

har for å si de sånn null fravær og leverer de jeg skal + på jobb så arbeidet er det ingenting å si på, men føles kjipt å bli behandleg sånn. Ivertfall når litt slappe folk får de oppgavene jeg hadde lyst på.:tristbla:

Sitter å ser på andre jobber,men har samtidig meldt meg opp på deltidsstudier. Er litt betenkt på å bytte jobb samtidig som jeg studerer.

Blir kanskje litt mye?

Hva er dårlig lønn? Har utbetalt ca 18000,- mnd.

Vil det være noe problem å finne ny jobb når jeg snart er 40?

Har jobbet der jeg er i mange år så mulig de føler jeg har grodd fast uten muligheter til andre ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Gladmann!

Vent med å finne ny jobb til du har gjort ferdig studiene, er mitt tips!

18000kr i en alder av 40? Tror du skal ta deg en prat med ledelsen..

Ansienniteten din burde jo ha innvirkning på lønna. Nå vet ikke jeg

hva du jobber med, men jeg er under 30 og har ca 18000 utbetalt......

Lykke til!

Skrevet

Hei Gladmann!

Vent med å finne ny jobb til du har gjort ferdig studiene, er mitt tips!

18000kr i en alder av 40? Tror du skal ta deg en prat med ledelsen..

Ansienniteten din burde jo ha innvirkning på lønna. Nå vet ikke jeg

hva du jobber med, men jeg er under 30 og har ca 18000 utbetalt......

Lykke til!

Takk for det Zazzy, er nok hvordan jeg har hatt det tidligere som er årsaken, men har aldri hørt noe negativt om måten jeg har jobbet på tvert om.

Har ikke lyst til å si hva jeg jobber med da det fort kan bli lagt to og to sammen utifra hva jeg har skrevet her tidligere.

Har fått høre jeg er blant de som har høyest lønn der jeg er, men hjelper ikke det når den ligger langt under gjennomsnittet eller median intekten.

Ja, tror jeg venter så sant det ikke dukker opp noe relevant :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Da, har jeg begynt på nettstudier. Er litt betenkt når flere arbeidsgivere sier de ikke ansetter noen over 40, men ønsker å fullføre graden min som bachelor i økonomi.

Hvordan jobb markedet er for meg er jeg usikker på, men får evt. ta en spesialisering der det er manko på folk.

Skrevet

:klappe:

Good for you!

Lykke til videre.

• 2 uker senere...
Skrevet

Litt misvisende det jeg skrev om 18000 utbetalt. Har en bruttolønn på ca 30000 i måneden uten overtid og tillegg, men er jo jævlig dårlig uansett. kommer så vidt opp i 20000 utbetalt. Hadde noen fradrag i lønn jeg ikke tok med, kantine og treningsenter.

Finnes det yrker eller jobber på gulvet som er bedre betalt og som ikke krever noe utdannelse?

Skrevet

Du har jo ingenting å tape på å søke nye jobber? Det er jo bare å søke på alt som virker aktuelt, i verste fall blir du sittende med jobben du har. :)

Skrevet (endret)

Gjør det, men har ikke tid til både studier og å søke masse jobber. Blir til at jeg tar en kikk en gang i blant for å se.

Er det dårlig lønn jeg har eller er jeg bare grådig? Føler jeg ikke har mer enn det jeg må ha for at det skal gå rundt.

Endret av Glamann
Skrevet

Er 30000 kr brutto en dårlig lønn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...