Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å endre utseende på bloggen sin nå i ettertid, slik at bildene jeg allerede har lagt ut, blir større?? Jeg har så smalt "oppsett" på mitt bloggutseende nå at hvis jeg velger at bildene skal være stor eller ekstra stor, får de ikke plass i "margen" som er en del av utseendet.. Er ganske ny i bloggverden, så beklager at jeg ikke har alle de faglige blogguttrykkene inne enda, hehe.

Iallefall; da jeg skulle lage meg blogg, fikk jeg mye hjelp fra dere her, så jeg håper noen kan hjelpe nå også:)

Jeg bruker blogspot (blogger), men brukte et oppsett/utseende fra Pyzam, etter forslag fra en hjelper her inne:) Blogspot har jo så dårlig utvalg, så jeg bruker gjerne Pyzam igjen - bare bildene blir mye bredere;) Kan jeg endre på dette utseendet og samtidig "ta med meg" alle mine innlegg fra tidligere? Og vil de allerede innlagte bildene automatisk bli større, hvis jeg får en bredere side?

Tilleggspørsmål: Hva skal jeg gjøre for å evt kunne tjene penger på bloggen min? Og hvor skal jeg registrere meg for å få flere lesere? Spurte om begge deler en gang tidligere, og jeg prøvde de forskjellige forslagene deres, men det virker ikke som det går med blogspot-konto..?! Jeg fikk iallefall ikke til :( Er det kanskje kun for blogg.no-brukere..?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...