Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann!

Er det noen som vet hvor man kan treffe aktive jenter? Jeg bruker selv en god del tid på flere forskjellige aktiviteter og stortrives for eksempel i marka. Kunne vært trivelig å møtt likesinnede. Det skal nevnes at jeg på ingen måte er proff,,,

Endret av Åhoi
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Melde deg inn i et turlag, røde kors f.eks?

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke ødelegge spiriten din, men jeg har inntrykk av at det er mange flere menn som lever den veldig aktive "opp på sykkelen og ut i marka" livsstilen. Mens jenter er mer glad i det urbane - konserter, drikke vin med venner osv. Man kan være sporty fordet - men kanskje gjør det unna i helsestudio for så å fokusere på andre ting. Der er iallefall jeg.

Poenget mitt er - finner du en "marka" jente så kjempe bra! (jeg vet ikke hvor de befinner seg) Det er definitivt noen der ute. Men - du begrenser utvalget endel, og utelukker nok noen bra jenter. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en aktiv jente med mye turgåing i fjell, sykling, jogging og svømming, så vi finnes :jepp: Jeg vil anbefale deg å melde deg inn i turistforeningen, flertallet der er jenter/kvinner, og de arrangerer mange flotte turer.

Skrevet

Tusen takk, folkens! Nå har jeg lest litt om de forskjellige. Jeg skal definitivt melde meg inn i Røde Kors eller DNT!

Jeg ville aldri utelukket noen bare fordi de ikke har de samme interessene som meg, hvis mye annet stemmer. Men, det er så mye flott man kan gjøre i marka, også tenker jeg fra tid til annen at det hadde vært fint å dele det med noen.

AnonymBruker
Skrevet

Men husk at jenter også kan forandre seg. jeg er mye mer aktiv når jeg er sammen med en aktiv person, fordi jeg liker å gjøre ting sammen med folk, og syns sykling for meg selv er mye kjedeligere enn sykling sammen med noen. som ette eksempel. så jeg tenker at det finnes flere jenter der ute som kan tilpasse seg enn sånn livsstil, enn bare de som er med i organsiasjoner sv.. hvis du skjønte hva jeg mente :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Jeg er litt sånn selv. :)

AnonymBruker
Skrevet

www.aktivitetsvenner.no

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hva du mener.. Jeg er jente, og de fleste jeg kjenner er ikke så veldig aktiv av seg, så blir en del kjedelig og alltid holde på alene..

Skrevet

Vennene dine vet ikke hva de går glipp av :)

Skrevet

Hei!

Er også på jakt etter å treffe aktive gutter, både for å få nye venner eller noe litt mer :) Er som regel sånn at hvis man blir sammen med en veldig lite aktiv type, så blir man ikke så aktiv selv heller... Opplevd begge deler, og å være sammen med en som er aktiv gjør det bare veldig kjekt å trene :)

Kan du ikke melde deg på klatrekurs? En jeg kjenner meldte seg på og måtte klatre sammen med en veldig hyggelig gutt fordi de begge kom alene :) Ellers er jo turforeningen - som noen har tipset deg om, en veldig fin mulighet til å møte noen...

Lykke til :)

Skrevet

Åjoda, mange aktive kvinner. Men hvordan treffe meg? Tja... Si hei i skiløypa, blunke i kakaokøen på Kikut, spørre etter veien på en sti midt i marka, svømme litt ekstra fortvi svømmehallen, delta i renn eller konkurranser osv osv

Jeg tror ikke jeg er alene om å være aktiv og alenemor, men ikke alltid så lett å komme i kontakt på en naturlig måte under utøvelse av aktivitetene om du skjønner. Så faktisk ville jeg ikke undervurdert å treffe oss på byen ( hender vi gjør det), nettdating eller tips fra venners venner eller kollegaer.

Jeg lurer også på hvordan komme i kontakt med aktive menn som faktisk er det og ikke bare sier det .....

AnonymBruker
Skrevet

Er du student? Mange av universitetenes idrettsforeninger har jo forskjellige turlag.

Selv trives jeg best i naturen når jeg kan gå langrenn eller kjøre alpint, liker meg ikke så godt i skogen på sommerstid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...