Gå til innhold

Hørt om en windows-fil som heter svhost.exe???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en veldig irriterende feil på maskinen. Får til stadighet opp en feilmelding som sier noe om at svhost.exe har en generert feil og vil bli liukket. Det er bare å restarte maskinen og så er den borte ......... i allefall en stund.

Hvis jeg ikke restarter maskinen såfår jeg ikke åpnet nye koblinger i nye vindu på internett, dvs at jeg ikke kan trykke på linker som åpnes i NYE vindu - da skajer det ingenting.

Hvis jeg skal lage et dokument i word (etter at feilen har "meldt" seg får jeg beskjed opm at dokumentet ikke kan registreres og at det ikke er mulig å opprette koblinger til andre steder på maskinen som f.eks å sette inn clipart i en tekst.

Har prøvd å slette harddisken og legge inn alt på nytt, men feilen kom også tilbake. Har windows 2000 profesonal på maskinen, hvis det har noe å si.

Noen som vet hva jeg snakker om og vet hva jeg skal gjøre for å få bukt med denne feilen????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som Lea er inne på så har du fått virus - blaster.

Har du ikke kjørt windows-update på en stund bør du gjøre det - i tillegg til å kjøre viruskontroll.

Søker du på Blaster virus finner du noe som knerter det. Mulig det ligger i linken til Lea.

Skrevet

Tror ikek at det ligger noen fix på linken min.

Men gå inn på www.symantec.no og søk etter Blaster, så finner du en fil som fjerner morsomhetene.

Husk å kjør Windows Update i samme slengen, ellers er du like langt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...