Gjest rådløs Skrevet 17. november 2003 #1 Skrevet 17. november 2003 trenger hjelp. er 23 år, men får stadig høre at jeg ser ut som jeg er 18... et kompliment sier noen, men jeg føler det ikke slik. Hva kan jeg gjøre for å se eldre ut? har noen gode råd?
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2003 #2 Skrevet 17. november 2003 Slenger meg paa og mottar raad med stor takk.... jeg faar "kompliment" om at jeg ser ut som jeg er 16...alltid like goey aa hoere..... :-? (men saa faar jeg hoere at jeg er veldig "moden"...jeje) Clea
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. november 2003 #3 Skrevet 18. november 2003 Jeg ble spurt om leg på polet da jeg skulle kjøpe vin for noen uker siden... jeg er 23...
Fru Fomle Skrevet 18. november 2003 #4 Skrevet 18. november 2003 Det er vel kanskje ikke det dere vil høre, men nyt det jenter!! Selv er jeg 28, men blir tatt for å være 35. Ikke festlig, for å si det sånn! :evil: Hvis dere vil se mer voksne ut så er vel det enkleste og kle seg i litt mer voksen stil. Men pass opp for "kjerring-fella", det er fort gjort og overdrive! Det viktigste er å finne klær man føler seg vel i. Pene bukser, en bluse/skjorte og noen fine støvletter synes jeg er veldig stilig.
Gjest Lea Skrevet 18. november 2003 #5 Skrevet 18. november 2003 I de fleste tilfeller kan frisøren hjelpe. Langt/halvlangt, glatt hår får en sjelden til å se "voksen" ut. Om man får frisøren til å klippe det litt opp og f.eks lager en pannelugg, så blir man plutslig litt mer "typete". Hestehale, fletter, sparesveis osv. får deg ikke til å se voksen ut i alle fall. Diskret sminke fremfor glade farger. Less is more, heter det vel. Enkle, men klassiske klær. Bytt ut gensere/topper med bluser eller skjorter (ikke nødvendigvis pyntet, det finnes masse tøffe hverdags-skjorter. Bytt ut gamle, slitte jeans med nye, mørke eller en ensfarget, enkel bukse. Allværsjakker/boblejakker og sånt kan byttes ut med en kort eller lang kåpe. Buffalosko og lignende byttes ut med høye eller lave støvletter eller sko med litt hæl. Men frisør er mitt meste tips! Lea - synes at det er greit å se ung ut
jordbær Skrevet 18. november 2003 #6 Skrevet 18. november 2003 Støtter Lea, jeg. Gode tips! Alltid hørt at jeg ser gammel ut for alderen..(bortsett fra bippbipp som mente jeg så ut som en liten drittunge.. ) Jeg kler meg kanskje mer damete enn de fleste i "min alder" Har gått i dressjakke og dressbukse siden ungdomsskolen(fordi jeg trives i de klærne) Frisører gjør underverker! (så lenge man finner en ok frisør)
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #7 Skrevet 18. november 2003 Veeeel....jeg er 29 og blir bedt om bevis på polet og utesteder...og jeg kler meg klassisk...
cappocino Skrevet 18. november 2003 #8 Skrevet 18. november 2003 Veeeel....jeg er 29 og blir bedt om bevis på polet og utesteder...og jeg kler meg klassisk... Jeg også er veldig klassisk av meg, er 26 men blir spurt om leg for å kjøpe øl på Rema.... :o ....får ta det som kompliment tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå