FrøkenJosefine Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Hei alle flinke KG-damer! Jeg lurer på om det finnes en medium dyr og lett å få tak i (altså cubus/vita/kicks EL)hårserie for tynt, nordisk hår? Jeg vil ha glans, men også litt tekstur.. Blir fort altfor glatt, tungt, høysåte..you name it! Er så kjipt å prøve mange forskjellige som ikke funker, også går man plutselig et halvt år med dårlig hår fordi man skal bruke opp alt! hehe Masse klemmer fra meg!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Ingenting av det som du får kjøpt på de plassene iallfall Handle her du, så blir det så mye bedre og du bruker bare 1/4 av mengden hver gang, så du vil faktisk spare på det til slutt. Litt dyrere produkter er oftest MYE drøyere i bruk
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 Altså 1/4 av den mengden som du bruker på en vanlig butikkshampo
FrøkenJosefine Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2011 Ja, har brukt TIGI til nå, men lurte på en serie det var litt lettere å få tak i.. Prøvde Toni&guy og det er det værste skvipet jeg har hatt i hue noensinne..hehe Mente jo Medium dyre, altså Tigi, John Frieda, Redken, kerastase.. men mere hva folk har prøvd til lignende hår som har funka..
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #5 Skrevet 4. juli 2011 Denne feks Sebastian Liker denne veldig godt selv, men hører så utrolig mye bra om Joico Serien. Her er alle shampoene de selger for fint hår
FrøkenJosefine Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2011 Kjøpte denne jeg til slutt.. hehe bråbestemte meg.. TIGI S-Factor Diamond Dreams Tween! Så får vi se! I værste fall får jeg bare gå rundt som en tulling på hue i et halvt år! :P
ludo Skrevet 4. juli 2011 #7 Skrevet 4. juli 2011 Kjøpte denne jeg til slutt.. hehe bråbestemte meg.. TIGI S-Factor Diamond Dreams Tween! Så får vi se! I værste fall får jeg bare gå rundt som en tulling på hue i et halvt år! :P Den har jeg nettopp kjøpt meg,fikk den i dag faktisk.. småspent!
FrøkenJosefine Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2011 Den har jeg nettopp kjøpt meg,fikk den i dag faktisk.. småspent! Spennende! Hvordan hår har du da?
FrøkenJosefine Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2011 Du må si hvordan det går! hehe Hår er spennende saker altså, tynne tråder som henger ut av hue..
ludo Skrevet 4. juli 2011 #11 Skrevet 4. juli 2011 Du må si hvordan det går! hehe Hår er spennende saker altså, tynne tråder som henger ut av hue.. Det skal jeg gjøre,og i lige måde!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #12 Skrevet 4. juli 2011 Jeg har langt, pent og tykt hår med volum i. Da jeg brukte TIGI superstar, så forsvant det veldig fort. Så jeg vet ikke om det bare funker slik på alt hår, eller tykt hår, men jeg anbefaler ikke den. Tykt, klissete, gjorde hår vanskelig å gre, usja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå