sofie777 Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Jeg har i det siste begynt å bruke Chrome i stedet for Firefox for det meste pga. at ting går raskt der. Men det er en ting jeg ikke liker. I Firefox har jeg bokmerkene åpne på venstre side hele tiden og synes det er praktisk når jeg f.eks. leser aviser som ligger i en mappe merket Aviser. I Chrome må jeg gå på bokmerkeknappen og så være nøyaktig med at jeg ikke går andre steder enn Aviser og så inn på den avisen jeg vil lese. Og dette må jeg gjøre for hver avis. Vil gjerne spare de sekundene... Spørsmålet mitt er: Er det mulig å få bokmerkene til å "feste" seg på ene siden som i Firefox (og IE)? Jeg har prøvd å finne det, men jeg finner ikke riktig knapp/avkrysning.
Capricorn Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Ikke jeg, men jeg irriterer meg over akkurat det samme
Vulpes Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 Jeg tror ikke det går an, dessverre. Men du kan jo eventuelt heller gjøre slik jeg har gjort. Jeg har alle bokmerkene liggende synlige i en verktøylinje helt øverst, under adressefeltet. Jeg har gjort dem om til små ikoner ved å slette navnet til alle bokmerkene. Det gjør at man får plass til enda fler, og det ser fancy ut. De bokmerkene som ikke får plass, blir liggende sortert i "Andre bokmerker"-mappa som du ser helt til høyre. Jeg husker ikke helt hvordan jeg gjorde dette, tror jeg fikset det inne på Innstillinger > Bokmerkebehandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå