AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Menn - tåler dere å høre fra dama/daten på sms der hun forteller hva hun har gjort og lurer på om dere har hatt en fin dag? Eller syunes dere det er slitsomt at en dame bryr seg om dere?
per78 Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 Menn - tåler dere å høre fra dama/daten på sms der hun forteller hva hun har gjort og lurer på om dere har hatt en fin dag? Eller syunes dere det er slitsomt at en dame bryr seg om dere? Selvfølgelig. Er bare hyggelig det. Jeg setter iallefall veldig stor pris på det.
Ziegel Skrevet 4. juli 2011 #4 Skrevet 4. juli 2011 Hvorfor skulle det gjøre noe? Pleier å sende masse SMS selv når jeg er i forhold. Men det kommer j oveldig ann på person til person da. noen kan syntes det er mas, noen kan syntes sånnt er kjempekos. Du kan jo bare spørre om personen liker det. 1
Snill Skrevet 5. juli 2011 #5 Skrevet 5. juli 2011 Selvsagt er det positivt, vil jeg si. Å forvente samme tilbake er derimot kanskje litt vel optimistisk, da jenter har større behov for å ytre slikt enn hva gutter har. Her er det heller ikke noe problem.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #6 Skrevet 5. juli 2011 Det kommer an på hvordan det skrives. Som du selv foreslår virker det helt greit og naturlig. Hadde jeg derimot fått en sms der det stod "hvordan har din dag vært da/hvordan har du det idag?" så ahdde jeg følt at det ble veldig påtatt og unaturlig..nærmest desperat for å høres ut som en "hyggelig" person mens det bare hadde føltes veldig merkelig. Nei, integrer det i en normal sms som du selv foreslo. "Hei! Hvordan har du det? IDag har jeg gjort blablabla, og så bla. " osv osv... Kanskje man ønsker å høres veldig omtenksom og hyggelig ut ved å spørre KUN hvordan dagen til en har vært, så tror jeg man kan fremstå som heller merkelig..
Katana Skrevet 5. juli 2011 #7 Skrevet 5. juli 2011 Helt greit Det er jo bare hyggelig at dama du bryr deg om tenker på deg.
en kompis Skrevet 5. juli 2011 #8 Skrevet 5. juli 2011 Setter pris på all sms`er jeg. Såfremst man ikke har gitt beskjed om noe annet så Mulig det er bare meg, men foretrekker at damene tar initiativet..lettere å hvite hvor man har dem da haha:D
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #9 Skrevet 5. juli 2011 Selvfølgelig tåler jeg det! Har du TS erfaringer som tilsier at menn i gjør dette? Virker merkelig at du trenger å spørre, derfor lurer jeg.
Facepainter Skrevet 6. juli 2011 #10 Skrevet 6. juli 2011 Jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye om hva noen jeg har vært på en eller to dater med har gjort, så jeg vil si det blir slitsomt dersom hun føler en trang til å fortelle meg om det hver dag. Om hun i tillegg spør meg hver dag om jeg har hatt en fin dag, så blir det definitivt slitsomt. Dating er dating, og vi trenger ikke gå til forholdsstadiet med én gang. Jeg er derimot veldig glad i spontane, søte og litt usaklige meldinger. Det at hun tenker på meg i et slikt øyeblikk er mer smigrende enn at hun hver dag lurer på hvordan jeg har det. Det virker bare som tvungen høflighet.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #11 Skrevet 6. juli 2011 Selvfølgelig tåler jeg det! Har du TS erfaringer som tilsier at menn i gjør dette? Virker merkelig at du trenger å spørre, derfor lurer jeg. Vel, tema ble skrevet med følgende antagelser: 1. Menn liker ikke sms om "ingenting" når det ikke er et konkret forslag eller løsning av noe. 2. Menn synes alt kvinner sier og gjør er masete. 3. Menn synes det blir too much.
Steinar40 Skrevet 6. juli 2011 #12 Skrevet 6. juli 2011 Vel, tema ble skrevet med følgende antagelser: 1. Menn liker ikke sms om "ingenting" når det ikke er et konkret forslag eller løsning av noe. 2. Menn synes alt kvinner sier og gjør er masete. 3. Menn synes det blir too much. Det er ikke umulig at de fleste menn stort sett kan reagere sånn som du beskriver her. Som da betyr at det mest sannsynlige er at du surrer deg borti en av disse mannfolka - selv om ikke alle menn er sånn.
Cannavaro Skrevet 7. juli 2011 #13 Skrevet 7. juli 2011 Det er et fint initativ fra hennes side og viser at man har omtanke for den man har møtt. Det er den korte varianten. Det er bedre å ringe og høre stemmen hennes....... Nettopp det at hun sender melding eller ringer ville jeg tolke som et positivt signal tidlig i en dating-fase. I kjæreste fasen så gir hennes initiativ en bekreftelse på at man har truffet en person som har omtanke for deg. Ja, jeg ville absolutt tålt dette. Ubetinget positivt
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #14 Skrevet 7. juli 2011 Jeg liker ikke sms til annet enn beskjeder, slik som Jeg blir litt forsinket, Husk å kjøpe melk. Alt annet foretrekker jeg stemme bak. Sa i fra til kjæresten min med en gang vi begynte å date at jeg ikke skrev kose-sms og ikke kom til å svare på sms hvis det ikke var et helt konkret spørsmål (og da tenker jeg ikke på Hvordan har dagen din vært?). "Samtaler" på sms hater jeg virkelig. Grunnen? Det oppstår så utrolig lett misforståelser. Jeg liker bedre å snakke. Jeg var sammen med en mann en gang som sendte så utrolig mye sms og som ble sur hvis jeg ikke svart med en gang. Jeg ble nok litt vaksinert da-
hulaboer Skrevet 7. juli 2011 #15 Skrevet 7. juli 2011 Menn - tåler dere å høre fra dama/daten på sms der hun forteller hva hun har gjort og lurer på om dere har hatt en fin dag? Eller syunes dere det er slitsomt at en dame bryr seg om dere? Kan man ikke bare ta slikt når man møtes da? Må man absolutt sende meldinger om det hele tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå