AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Før jeg gjør så veldig mye mer med planleggingen er jeg avhengig av å vite hvor mye jeg må regne med i budsjettering. Kan noen hjelpe litt? Jeg tenker flybillett til 7000,- tur/retur. Leiebil fra øst til vest koster nok rundt 10.000,- Bensin beløper seg helt sikkert til 5000,- Hvordan gjør man det med overnatting? Hotellovernatting blir nok luksus og telt vil nok bli vel tøft? Forsikring? Visum? Kjøpe sykkel i USA eller ta med egen sykkel? Er det mer å tenke på?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Følgebil til 10000 kroner? Hvor lang tid tenker du å bruke? Et par måneder? Tror det vil koste langt mer med følgebil. Hvor langt er du vant til å sykle på en dag? Hvor langvarige turer er du vant med? Mange steder i USA finnes det parker hvor du kan overnatte i hytter og lignende. Sjekk for eksempel denne siden: http://www.gocampingamerica.com/index.aspx
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Forsikring vil nok også være relativt dyrt, men det kommer an på hvor lenge du skal være borte. Som familieforsikring (to personer) har jeg betalt 8000 kroner for 180 dager, men jeg mener man kunne kjøpe forsikring for 30, 60 eller 180 dager. Hva slags sykkel er du vant til å sykle på? Du må jo nesten bare finne ut om du allerede vil bruke sykkelen du har eller om du har lyst til å bruke penger på en ny. I forhold til reparasjoner og slikt, kan det kanskje være kjekt å ha en du er vant til å fikse på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå