spinnvill96 Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Hva gjør GHD-rettetanga så mye bedre enn andre rettetanger? Holder de det rett lengre og retter det fortere og bedre eller? Er dette et bra kjøp: http://www.feelunique.com/p/ghd-Glamour-Limited-Edition-Styler-Set Er det andre trygge plasser man kan kjøpe rettetang på nett? Vil helst ikke betale alt for mye, da kan jeg liksågodt gå til frisøren å kjøpe
Gjest thejohan Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Jeg har nettopp mottatt en rettetang fra Feelunique, og den er heeelt fantastisk! Den glir lett gjennom håret, håret er rett lenger og den er som sagt heeelt fantastisk! Anbefaler virkelig den tanga! Bestiller du fra feelunique så får du igjen toll og moms fra de!
Azalea Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 Hva gjør GHD-rettetanga så mye bedre enn andre rettetanger? Holder de det rett lengre og retter det fortere og bedre eller? Er dette et bra kjøp: http://www.feelunique.com/p/ghd-Glamour-Limited-Edition-Styler-Set Er det andre trygge plasser man kan kjøpe rettetang på nett? Vil helst ikke betale alt for mye, da kan jeg liksågodt gå til frisøren å kjøpe Om du er usikker på nettsidene, så sjekk det her. Skriv inn nettsiden, så får du opp om det er en godkjent forhandler.
Snop Skrevet 4. juli 2011 #4 Skrevet 4. juli 2011 Ja, den holder håret rett lenger, og det går mye fortere å rette det Anbefales veldig, og jeg kjøpte også min på Feelunique
spinnvill96 Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2011 Okei, takk! Da tror jeg at jeg kjøper den snart
Cutiepai Skrevet 7. juli 2011 #6 Skrevet 7. juli 2011 til dere som har kjøpt på feelunique, hvor mye måtte dere betale i toll ? hvor god var GHD rettetangen ?
Mia:) Skrevet 7. juli 2011 #7 Skrevet 7. juli 2011 HEi Jeg har også mottatt GHD rettetang luxury pack fra lookfantastic..men den har britisk støpsel../stikkontakt.. er kjempelei meg nå...måtte betale 260 kr i moms /toll... har kontaktet dem nå...hvordan var din fra feelunique? Jeg har nettopp mottatt en rettetang fra Feelunique, og den er heeelt fantastisk! Den glir lett gjennom håret, håret er rett lenger og den er som sagt heeelt fantastisk! Anbefaler virkelig den tanga! Bestiller du fra feelunique så får du igjen toll og moms fra de!
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #8 Skrevet 7. juli 2011 Fra GHD sine sider: "In countries where the two-pin Euro plug is standard, simply remove the securing screw between the three pins and slide the adaptor from the two-pin plug. Model 3 and 3.1b stylers only work in countries where 220-240V power supply is available. We recommend you check the voltage available in your destination before you travel."
Mia:) Skrevet 7. juli 2011 #9 Skrevet 7. juli 2011 kan du linke til siden er du snill? jeg tørr ikke å røre den...er du sikker at jeg kan bare skru ut i midten? 1 Fra GHD sine sider: "In countries where the two-pin Euro plug is standard, simply remove the securing screw between the three pins and slide the adaptor from the two-pin plug. Model 3 and 3.1b stylers only work in countries where 220-240V power supply is available. We recommend you check the voltage available in your destination before you travel."
Mia:) Skrevet 7. juli 2011 #11 Skrevet 7. juli 2011 Yes..når har jeg fikset den..supert..tusen takk skal du ha..du var min reddende engel idag
spinnvill96 Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #12 Skrevet 8. juli 2011 Men hvordan vet jeg hvilken størrelse rettetanga har? Vil jo ikke ha en mine-rettetang akkurat :/ Er dette en "vanlig" størrelse eller: http://www.feelunique.com/fr/p/ghd-Glamour-Limited-Edition-Styler-Set Har den i tillegg en norsk stikk-kontakt?
Gjest thejohan Skrevet 10. juli 2011 #13 Skrevet 10. juli 2011 Men hvordan vet jeg hvilken størrelse rettetanga har? Vil jo ikke ha en mine-rettetang akkurat :/ Er dette en "vanlig" størrelse eller: http://www.feelunique.com/fr/p/ghd-Glamour-Limited-Edition-Styler-Set Har den i tillegg en norsk stikk-kontakt? Den har jeg, og den er av normal størrelse. Støpslet inneholder norsk stikk-kontakt, og du må skru den ut sånn som de andre.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #14 Skrevet 10. juli 2011 Jeg har nå bestemt meg får å kjøpe meg GHD tang :D Jeg ønsker også å lage krøller med den, hvilken skal jeg da velge?
altflyter Skrevet 10. juli 2011 #15 Skrevet 10. juli 2011 HEi Jeg har også mottatt GHD rettetang luxury pack fra lookfantastic..men den har britisk støpsel../stikkontakt.. er kjempelei meg nå...måtte betale 260 kr i moms /toll... har kontaktet dem nå...hvordan var din fra feelunique? Jeg kjøpte en ghd rettetang fra feelunique, og jeg er veldig fornøyd.Var britisk støpsel, men det er ikke noe problem. Bare å kjøpe en overgang på clas ohlson til 45kr... Ser ikke problemet der:)
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #16 Skrevet 10. juli 2011 Jeg kjøpte en ghd rettetang fra feelunique, og jeg er veldig fornøyd.Var britisk støpsel, men det er ikke noe problem. Bare å kjøpe en overgang på clas ohlson til 45kr... Ser ikke problemet der:) Få unntak av GHD sine tenger som ikke har europeisk støpsel inni den britiske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå