linnmajie Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Jeg og kjæresten skal til Tyrkia en uke, og jeg lurer derfor på hvor mye penger vi bør sette av? Det vi skal bruke penger på blir i hovedsak lunsj + drikke, middag + drikke, snacks + drikke, litt shopping og kos på kveldene (noen drinker). Vi skal til Alanya, så kanskje noen også har tips til restauranter, shoppingsteder, klubber eller lignende vi bør ta turen innom? :-)
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Har vært i Alanya for noen år tilbake. Syns det var et deilig sted, med mye folk. Strendene var fine da jeg var der, og maten var veldig god. Det er utrolig mye reastauranter og utesteder, så dere får nok litt av hvert å velge i. Husker dessverre ikke hva restaurantene og utestedene jeg var på het, men det blir ikke noe problem med å finne. Til kun mat og drikke bør dere sette av minst 100 kr dagen hver. Kanskje lurt å sette av 200 kr dagen hver, så har dere i reserve. Bedre å ha med litt for mye enn litt for lite. Så trenger dere ikke bruke opp alt. Kanskje det er dyrere nå enn da jeg var der, så vil ikke si sikkert om det er nok med 100-200 hver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå