Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vert sammen med en mann/gutt i 4 år, og han har ymtet frampå at jeg er for løs/slapp nedentil. Har ikke lagt merke til det før, har det som regel bra under samleie. Men nå har jeg gjort det slutt, og han har sagt rett ut at jeg er for slapp nedentil.

Dette gjør meg veldig usikker. Han jeg var sammen med hadde normalt "utstyr", ikke noe galt med ham for å si det sånn-så at han prøver å legge sin dårlige selfølelse på meg er ikke tilfelle.

Jeg er bare 24 år, og har ingen barn. Hvis det er sånn at min vagina er for slapp nå så kommer det til å bli verre om jeg eventuelt føder.

Er det noen måte jeg kan finne ut om hvor slapp/vid min vagina egentlig er? har ikke fått noen klager før. Men vill jo vite om det er utilfredstillende å ha sex med meg. Har nettop møtt en ny mann som jeg liker utrolig godt, og jeg vill være perfekt for ham.

Har lest at vagina kuler kan hjelpe på, men vill jo helst vite om det er noe galt med meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet

Har vert sammen med en mann/gutt i 4 år, og han har ymtet frampå at jeg er for løs/slapp nedentil. Har ikke lagt merke til det før, har det som regel bra under samleie. Men nå har jeg gjort det slutt, og han har sagt rett ut at jeg er for slapp nedentil.

Dette gjør meg veldig usikker. Han jeg var sammen med hadde normalt "utstyr", ikke noe galt med ham for å si det sånn-så at han prøver å legge sin dårlige selfølelse på meg er ikke tilfelle.

Jeg er bare 24 år, og har ingen barn. Hvis det er sånn at min vagina er for slapp nå så kommer det til å bli verre om jeg eventuelt føder.

Er det noen måte jeg kan finne ut om hvor slapp/vid min vagina egentlig er? har ikke fått noen klager før. Men vill jo vite om det er utilfredstillende å ha sex med meg. Har nettop møtt en ny mann som jeg liker utrolig godt, og jeg vill være perfekt for ham.

Har lest at vagina kuler kan hjelpe på, men vill jo helst vite om det er noe galt med meg?

Noen damer kan vel være medfødt videre og romsligere nedentil enn andre . Akkurat på samme måten som at noen menn har liten / andre stort utstyr .

Finn deg en mann med stort utstyr . Mulig du er skapt for å ta imot større saker enn det han kan tilby ? Er vell også derfor menn kommer i forskjellige størrelser : ) Likeså kvinner .

Du blir sikkert å føde lett , siden du er skapt med god plass nedentil . Mens andre kvinner igjen er for trange og får store skader under eks en fødsel . Det er ikke ALLE kvinner som er skapt til å føde lett og ukomplisert heller. Noe er bedre egnet enn andre . Mulig du er skapt som en god klekkemaskin : ) Du får se på det positive med det , og lære deg å leve og være fornøyd med deg selv .

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Noen damer kan vel være medfødt videre og romsligere nedentil enn andre . Akkurat på samme måten som at noen menn har liten / andre stort utstyr .

Finn deg en mann med stort utstyr . Mulig du er skapt for å ta imot større saker enn det han kan tilby ? Er vell også derfor menn kommer i forskjellige størrelser : ) Likeså kvinner .

Du blir sikkert å føde lett , siden du er skapt med god plass nedentil . Mens andre kvinner igjen er for trange og får store skader under eks en fødsel . Det er ikke ALLE kvinner som er skapt til å føde lett og ukomplisert heller. Noe er bedre egnet enn andre . Mulig du er skapt som en god klekkemaskin : ) Du får se på det positive med det , og lære deg å leve og være fornøyd med deg selv .

det må da være bedre om du ta gjør knipeøvelser for å trene muskelene nedentil! ts sier jo at hun har møtt en ny mann, mener du da at hun skal dumpe han om han ikke er stor nok? det må jo være litt dumt å lete seg frem til en kar som har stor penis- da synes jeg det er bedre å satse på drømmekaren, men heller trene opp sin egen vagina!

Gjest Gjest
Skrevet

Begynn med knipeøvelser i alle fall. Det gir deg bedre kontroll over bekkenbunnsmusklene og gjør kanskje at du blir flinkere til å stimulere mannen fra innsiden din også.

Rent viddemessig tviler jeg på at du er noe videre enn andre, men det kan jo være at du ikke utnytter denne "muskelgruppen" slik at det kan virke litt slapt for en mann.

Jeg vet at mannen min slet litt med dette da han var sammen med sin eks. Hun var slapp nedentil allerede før hun fikk barn, og hun syns ikke det var noe poeng å trene noe særlig på knipeøvelser etter fødselene heller, og det gjorde ikke underverker for samlivet, i tillegg til at hun fikk dårlig blærekontroll som følge av manglende opptrening av bekkenbunn etter siste fødsel.

Jeg sier ikke at du kommer til å bli inkontinent altså, men knip, knip, knip! bruk gjerne kuler, bruk dildoer som du øver på å klemme godt rundt mens du har en privat hyggestund for deg selv, så skal du nok se at det blir fart i sakene. ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Tipper han har sagt det for å såre jeg, dersom du gjorde det slutt med ham?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

synes jeg det er bedre å satse på drømmekaren, men heller trene opp sin egen vagina!

For en del kvinner med medfødt stor og vid vagina, er det ikke mulig å trene den mindre...kanskje noe strammere enn opprinnelig, men ikke tilfredstillende nok til friksjon.

Alle kvinner kan ikke bare trene vaginaen "opp". Mange kniper og kniper på de riktige musklene, men det blir ikke noe resultat.

• Liker 1
Gjest tiili-milli
Skrevet

Kjedelig. Man gjør ikke slutt med kjæresten pga vagina eller penis. Hvi s det er grunne til bruddet så var ikke forholdet opprettet på de riktige premissenne. Og da er det ikke synd på den. Men du får virkelig opp øynene på hvem ekskjæresten din egentlig var. Det at han synes det er ok å spre sånne rykter, sanne eller usanne om sin ekskjæreste viser hvor overfladisk og dårlig oppdraget han er. og selvfølgelig er det for å såre. For å ta revansj. Jeg har møtt flere mannfolk. Noen var det utilfredstillende å ha sex med. Men aldri i livet det noen gang ville falle meg inn å avsløre størrelse på pikken dere el. lignende. den gangen jeg gjør det, vil jeg synes at jeg synket lavere enn mulig. Håper jeg aldri gjør det. Og ja, man vil ha det perfekt , både ha en sjelle venn og fantastisk elsker, men , folk, dokker lever i en real verden! Ideelle personer finnes ikke! Hvordan er det mulig å ønske i pose og i sekk? Det faktisk finnes noe som kalles kjærlighet, og faen ta meg, når du har fått barn, har valgt en person for å leve i lag med deg, kanskje gifte dokker etter at dokker hadde vært kjærester før, så går du ikke fra hverandre pga vagina ble slappere. heller ikke pga ereksjonsproblemer som mange får med alderen. Da var hele livet ditt fusk og basert på overfladiske ting. Og for guds skyld! I en så frigjort land som Norge, hvorfor er det så lav seksuell kultur? Har du en som elsker deg og er din familie, finner du måter du kan forbedre ditt seksuelt liv. Er vi dyr at alt skal basere på graden av seksuell tilfredstillelse? Synd på oss.

Gjest tiili-milli
Skrevet

Begynn med knipeøvelser i alle fall. Det gir deg bedre kontroll over bekkenbunnsmusklene og gjør kanskje at du blir flinkere til å stimulere mannen fra innsiden din også.

Rent viddemessig tviler jeg på at du er noe videre enn andre, men det kan jo være at du ikke utnytter denne "muskelgruppen" slik at det kan virke litt slapt for en mann.

Jeg vet at mannen min slet litt med dette da han var sammen med sin eks. Hun var slapp nedentil allerede før hun fikk barn, og hun syns ikke det var noe poeng å trene noe særlig på knipeøvelser etter fødselene heller, og det gjorde ikke underverker for samlivet, i tillegg til at hun fikk dårlig blærekontroll som følge av manglende opptrening av bekkenbunn etter siste fødsel.

Jeg sier ikke at du kommer til å bli inkontinent altså, men knip, knip, knip! bruk gjerne kuler, bruk dildoer som du øver på å klemme godt rundt mens du har en privat hyggestund for deg selv, så skal du nok se at det blir fart i sakene. ;-)

Gleder meg til å kommenter ditt innlegg. Jeg lurer bare på mannen din forteller til sine barn når de blir store. At han forlot familien pga at mora deres hadde for slapp vagina? Gikk fra dem til fordel for ei som kan knipe bedre?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...