lucet Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Hei! Jeg lurte bare på om noen der ute vet hvor mye lønnen er for en vert/vertinne på et hotell? Det er snakk om resepsjon, restaurant, vasking av rom osv.. Altså en person som gjør det meste! Vurderer og søke på denne stillingen, men ville gjerne høre hvordan lønnen er først :-)
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Sikkert skikkelig dårlig, og du ender nok opp med å vaske dass mesteparten av tiden.
Hedda-78 Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Jeg har vært hotellvertinne, slik som du beskriver. Det var en veldig fin jobb, ingen dager var like, og etterhvert fikk jeg større ansvarsoppgaver og følte meg som en ressurs for hotellet. Jeg vasket noen rom innimellom, men følte meg ikke som noen dassvasker, nei! Desverre var ikke lønnen noe å skryte av. Man blir ikke rik i hotellbransjen, med mindre man EIER hotellet. Nå er det ca 6 år siden jeg sluttet i hotellbransjen, men mener å huske at jeg hadde en timelønn på ca 120 kroner da jeg sluttet. Så jeg vil nok tippe at du ikke får noe over 250.000 i året i en slik jobb, i starten i allefall.
lucet Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2011 Sikkert skikkelig dårlig, og du ender nok opp med å vaske dass mesteparten av tiden. Det var jammen et fornuftig svar Takk!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #5 Skrevet 6. juli 2011 Jeg jobber på hotell. Og har nesten 150kr timen med ansenitet. Tror tarifflønn for nybegynner uten fagbrev ligger på 134-138kr timen. Alle uten sejfsstilling eller fagbrev ligger på samme lønn (selvsagt avhengig av ansenitet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå