Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har planer om å reise litt nå fremover, og lurer i den forbindelse på om noen har erfaring med Spotify Offline på ferie?

Holder nå på med å sette spillelistene mine på offlinemode, men kjenner jeg er litt bekymret for om jeg faktisk vil kunne høre musikk når jeg befinner meg langt fra allfarvei og ikke har noen nettdekning. Skal ta med meg en mini-pc på turen.

Erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde fiksa en del sanger i offline-mode før vi dro til Hellas ifjor, og det funka helt fint :) Var helt genialt faktisk, ettersom det var litt kronglete med nettilgangen på hotellet vi var. :)

Gjest Armule
Skrevet

Jeg bruker offlinemodus både på pc og mobil, har ikke hatt noen problemer :)

Skrevet

Jeg satte noen av listene på offline-modus, og da kunne jeg høre på dem midt inni ødemarka i Namibia uten problemer! Så det funker så fint så!

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan lager man offline liste?

AnonymBruker
Skrevet

Må jeg synke pr. pc, eller holder det med å ha gjort det på en forresten?

Gjest Armule
Skrevet

Hvordan lager man offline liste?

Alle spillelister man lager kan gjøres tilgjengelig offline. Bare høyreklikk spillelista og velg "available offline".

Må jeg synke pr. pc, eller holder det med å ha gjort det på en forresten?

Du må nok synke for hver pc/mobil du bruker spotify med. Når man gjør listene tilgjengelig offline lastes sangene ned og lagres fysisk på enheten, slik at om man bruker flere pcer må man gjøre listene tilgjengelig på hver og en av pcene.

Skrevet

Litt usikker, men offline sync er kun available hvis du har premium. Vet ikke om de har endret på det da. (:

En annen ting jeg opplevde var når jeg prøvde å synce offline til device #4 av #4 så fjernet den sync på en av de andre. Så tror det er en limit på devices.

Skrevet

Kom nettopp hjem fra en 3 uker lang roadtrip i USA, hvor jeg var nettløs mesteparten av veien. Jeg hadde laget meg en hel haug playlist og opprettet premium konto, men hadde helt glemt av å synce de til offline (du må fortelle spotify at dette skal gjøres). Husk at om du vil lagre på iPhone/iPad også, så må disse enhetene også fortelles at de skal lagre offline (hjelper ikke om du allerede har gjort det på data, begge må ha beskjeden).

Jeg elsker Spotify Premium. Skulle jeg betalte for alle de sangene jeg hadde offline gjennom iTunes ville det sikkert kostet nesten mer enn selve turen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...