Gå til innhold

Personspekulasjoner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det visstnok er "in" her på forumet for tiden, kan vi like godt ta en tråd om det her inne også. :blunke:

1. Jeg tror ikke Væren (til tross for iherdige forsøk på å overbevise oss om dette) arbeider i noen barnehage. Faktisk så tror jeg at hun er hjemmeværende med 13 unger, og dermed tror at hun arbeider i barnehage. Som mor til 13, tillegger man seg automatisk litt kunnskap om barn, så pedagogiske spørsmål her inne på forumet er bare barnematen...

2. Jeg tror ikke Lasse (beklager, men jeg nekter å bruke noen andre av de 284645 nickene) har så mye peiling på trening som han later som å ha...

Han er nok bare en overvektig sofagris som ønsker at han hadde hatt litt mer muskler...

Sånn, en liten start i alle fall. Flere som føler at ting ikke stemmer her inne?

PS. Hvis du hisset deg opp nå, slå opp ordet "sarkasme"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Tex er ei desperat gammeljomfru som inderlig ønsker å gifte seg, men aldri får eller har hatt draget...

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke på at Lea og Mie er så forbanna enige hele tiden... :blunke:

Jennifer

Skrevet

Og jeg tror at Jennifer har en gullfisk, ikke en kanin! Dessuten bor hun ikke i pannekakelandet, men er budeie i Telemark!

Og jeg er sikker på at Mie er enig med meg *nesahøytiskysmilefjes*

Skrevet

Jeg tror ikke at Jennifer er bosatt i Danmark og har en kanin, mistenker at hun bor med fire pungrotter og en svimmel undulat i Ytre Enebakk.

Hilde K S er neppe den energiske, nordlanske trebarnsmor hun gir seg ut for; har en sterk mistanke om at hun ikke har gått glipp av en eneste Ricky Lake eller Operah epsiode i hele sitt liv. Dynastiet i reprise tror jeg står på tapetet i morgen, hennes forbilde er Krysle Carrington har jeg hørt...

Skrevet

Og jeg er sikker på at Mie er enig med meg *nesahøytiskysmilefjes*

Jepp! *nesetippenoverskyenesmiley*

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg tror ikke Mie pusser opp, men at det er mannen som gjør det. I alle fall er det han som plukker ut tekstiler og farger.

Det kan godt være at hun er en skikkelig traktordame som bor på en gård sammen med sine 107 katter. For øvrig tror jeg hun ligner litt på den avataren hun har med hun damen som snakker i telefonen bare at hun er litt større i kjeften.

Jeg antar også at Trøffelhelten egentlig er en dame med markeringsbehov.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg antar også at Trøffelhelten egentlig er en dame med markeringsbehov.

Det med dame stemmer jo, men ikke faaaaaaaaa... om jeg har markeringsbehov! Møkkakjerring!

:ler:

Og ikke snakk, "Hilde K S", alle på KG vet jo at ditt egentlige navn er Valgerd S H.

:kul:

Skrevet
Jeg tror ikke at Jennifer er bosatt i Danmark og har en kanin' date=' mistenker at hun bor med fire pungrotter og en svimmel undulat i Ytre Enebakk. [/quote']

F***! Avslørt! :ler:

Skrevet

chimp er egentlig en søt, liten Thai-dame med store pupper, og er enkel å omgås.

.. dette skriver Chimp selv .. så det er vel egentlig ikke spekulasjon men sannhet :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...