Mia:) Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Hei Har noen av dere vært hos Clinique orkide på sagene? erfaringer? posetive og negative? skal dit til uken for brasiliansk, greit å vite litt på forhånde
elisabeth30 Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 har ikke vært der, men har hatt brasiliansk voksing og det gjør jeg ALDRI igjen. de smertene det medførte for at hårene begynte å vokse ut etter 1-2 uker... nei takk...
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #4 Skrevet 23. juli 2011 bor også rett ved siden av, og ville teste det ut med tanke på greie priser osv. Jeg tok shellac fransk manikyr som jeg ikke er heelt fornøyd med resultatet av. Den hvite tippen er alt for tynn for min smak, synes det er mye finere (og vanligere?) med en litt tjukkere tipp. Det var dette jeg forventet, og man skulle tro at hun som utførte behandlingen ville spørre hva jeg foretrakk ettersom hun gjorde det på en annen måte.. Videre synes jeg lokalene nede er litt shabby, og man får ikke den luksuriøse "spa feelingen" der, med ikke profesjonelt utstyr, dårlig lys, og den klassiske "era" strømme ut fra cdspilleren (hehe). Ellers er de ansatte hyggelige, men tror nok ikke jeg kommer til å dra tilbake.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Hei Har noen av dere vært hos Clinique orkide på sagene? erfaringer? posetive og negative? skal dit til uken for brasiliansk, greit å vite litt på forhånde http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/Happy.gif Grusomt sted og grusom ansatt, hun mørkhåra som jobber derAnonymous poster hash: 9e78a...333 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Grusomt sted og grusom ansatt, hun mørkhåra som jobber derAnonymous poster hash: 9e78a...333 Syns det er litt drøyt at du sier "spesielt hu mørkhåra som jobber der" Jeg har kun gode opplevelser fra den klinikken. Nå vet ikke jeg hvilken behandling du hadde, eller hva som gjorde at du fikk en dårlig opplevelse. Veldig kjedelig at du fikk en dårlig opplevelse. Men syns du heller burde gå tilbake til stede å gi tilbakemelding, istede for å sitte å skrive negativt her. Kanskje du rett og slett ikke hadde kjemi med terapeuten? Det kan føre til at man får en dårlig opplevelse. Håper du gir stedet en ny sjangse, for som sagt jeg har bare gode opplevelser fra stedet og syns alle terapeutene er veldig hyggelige og flinke Anonymous poster hash: a0225...9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå