Gå til innhold

ONS ONS ONS

Fremhevede innlegg

Gjest Embla
Skrevet

Hva er det med alle disse j.... ONS-innleggene for tida? Snart annethvert innlegg omhandler jo ONS i en eller annen form. Hvorfor kan ikke dere ONS`ere bare holde faenskapet for dere selv? Er det kult og tøfft å poste innlegg der dere har vært ute i fylla og hatt dere med en eller annen kropp eller? Og man kan jo nesten få inntrykk av at det er blitt en kul greie å kanskje ha spredt/fått en eller annen kjønnssykdom også!

Hold gjerne på med dritten, men spar oss andre for beskrivelser og dumme spørsmål dere greit kunne funnet ut av FØR dere heiv dere ut i fyllerotinga deres...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Alle mine ons blir til noe mer...ihvertfall de fleste. Og så sier de at de elsker meg....

Skrevet

Alle mine ons blir til noe mer...ihvertfall de fleste. Og så sier de at de elsker meg....

Hahah. FÅ av mine ONS har blitt til noe mer, men har også vært borti ONS som sier de elsker meg eller er forelska i meg etterpå.. Then I was like: :hakeslepp: and I'm outta here!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hahah. FÅ av mine ONS har blitt til noe mer, men har også vært borti ONS som sier de elsker meg eller er forelska i meg etterpå.. Then I was like: :hakeslepp: and I'm outta here!

Hmm, samme kvelden eller har du truffet senere også da? I så fall var det vel ikke noe ons..Og tar du kontakt med de senere så..

Men hvorfor så kritisk til ons da. Jeg har gjerne sex med en mann om jeg liker han. Er da ikke akkurat verdens undergang...ei heller særlig syndefullt. Er ts streng religiøs?

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg synes det er flere tråder og innlegg av folk som deg som hater ONS og ikke skjønner at andre kan drive på med dette ugudelige griseriet.

Kan ikke dere bare holde det faenskapet for dere selv, og spare oss for den dritten?

Gjest Embla
Skrevet

Hmm, samme kvelden eller har du truffet senere også da? I så fall var det vel ikke noe ons..Og tar du kontakt med de senere så..

Men hvorfor så kritisk til ons da. Jeg har gjerne sex med en mann om jeg liker han. Er da ikke akkurat verdens undergang...ei heller særlig syndefullt. Er ts streng religiøs?

Ikke religiøs, og ei heller verken prippen eller supermoralist (må man automatisk være religiøs for å ikke like ONS?).

Jeg er bare så lei alt skriveriet om dette, og all sytinga og spørsmålene i etterkant av ubeskytta sex. Greit at folk har ONS, men da får de jaggu være såpass ansvarsbevisste at de bruker beskyttelse i det minste.

Gjest Embla
Skrevet

Jeg synes det er flere tråder og innlegg av folk som deg som hater ONS og ikke skjønner at andre kan drive på med dette ugudelige griseriet.

Kan ikke dere bare holde det faenskapet for dere selv, og spare oss for den dritten?

Heh... javel?? Og hvorfor så inni h...... i forsvarsposisjon, og pigga ute? Og automatisk på med dette religionspjattet, hva?

Ta stinkfitta di og skaff deg et liv, før du synser om andres religionsforhold og blander dette inn i denne trådens tema, VESLA!!

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Heh... javel?? Og hvorfor så inni h...... i forsvarsposisjon, og pigga ute? Og automatisk på med dette religionspjattet, hva?

Ta stinkfitta di og skaff deg et liv, før du synser om andres religionsforhold og blander dette inn i denne trådens tema, VESLA!!

Jeg har vel ikke nevnt noe om religionen din.

Og jeg harselerer bare med din ordbruk, det er vel du som har piggene ute her.

Blås spindelvevet av kryptfitta di og få deg et ligg du.

Gjest Embla
Skrevet

Jeg har vel ikke nevnt noe om religionen din.

Og jeg harselerer bare med din ordbruk, det er vel du som har piggene ute her.

Blås spindelvevet av kryptfitta di og få deg et ligg du.

"Cuntzilla", nybegynner er en SÅ passende beskrivelse av deg. Hva får deg til å tro at jeg har fitte? Navnet "Embla" kanskje? Tror ikke datamaskinen til Norsk Tipping har fitte, faktisk... Men du er nok for opptatt av å finne neste ONS til å vite slike uvesentligheter, sant?

Og takk takk, men jeg får meg så mange ligg jeg bare måtte ønske, bare ikke med halve byen som deg VESLA :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...