Gå til innhold

Jeg blir kvalm av å se på meg selv... Vekten - trenger desperat hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på 18 år, 1992 modell, vil si at jeg blir snart 19 år.

Jeg har en timeglassfasong, er kun 156 cm høg. Har alltid hatt store pupper, og en del hofter. Men jeg har gått opp 15 kilo på 1,5 år. Før var jeg veldig slank, helt flat mage, tynne lår osv. Men puppene og hoftene var der, hele tiden.

Jeg har hatt spiseforstyrrelser før, men klarte likevel å fullføre ungdomsskolen. 1 år på vgs, var et helvette. Jeg har fått en alvorlig depresjon, går på antideoressive, og har vært innlagt på psykeatris avdeling. Og jeg droppet ut av vgs. Klarer ikke annet enn å ligge i sengen min, i gode perioder klarer jeg å gå en liten tur.

Nå når jeg ser meg i speilet jeg .. Jeg er så stygg at det er SYKT. Det er KVALMT! Jeg klarer ikke å se på meg selv, gråter HVER gang jeg ser kroppen min. Dette går også som dere kan tenke dere ut over kjæresten min. Vi har foressten vært sammen i 4 år.. Han får verken lov til å ta, eller.. Ja, ingenting. Jeg hater kroppen min så fælt at det er ja. Og det er jo min egen feil at den er blitt så stygg, men jeg har ikke energi!Jeg trenger enkle tips til hvordan jeg kan miste litt.

Spørsmål:

- Jeg skal begynne på skole til høsten. Tror dere jeg vil gå ned i vekt da? Jeg har kun ligget i sengen min i 1 år nå. Så dere kan tenke dere hvor lite aktivitet jeg har vært i.

-Jeg er forsatt alvorlig deprimert, så.. Vet dere om noe jeg kan gjøre for å gå ned i vekt som krever SVÆRT lite aktivitet?

- Når jeg begynner å trene, en gang i fremtiden, vil brystene mine gå veldig bort? Nå bruker jeg 70G/75F. Når jeg var normalvektig/tynn hadde jeg 70DD/75D. Vil det går tilbake til det, eller vil jeg miste de mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Jeg skal begynne på skole til høsten. Tror dere jeg vil gå ned i vekt da? Jeg har kun ligget i sengen min i 1 år nå. Så dere kan tenke dere hvor lite aktivitet jeg har vært i. Ja, om kostholdet ditt ikke er helt feil.

-Jeg er forsatt alvorlig deprimert, så.. Vet dere om noe jeg kan gjøre for å gå ned i vekt som krever SVÆRT lite aktivitet? trening behøver ikke å være tungt og kjedelig. Hva med dans, yoga, rokkering, gå tur. Spiser du normalt vil du automatisk gå ned i vekt om du begynner på skolen. Du er i aktivitet om du har en normal hverdag med skole/jobb.

- Når jeg begynner å trene, en gang i fremtiden, vil brystene mine gå veldig bort? Nå bruker jeg 70G/75F. Når jeg var normalvektig/tynn hadde jeg 70DD/75D. Vil det går tilbake til det, eller vil jeg miste de mer? Nei, jeg tror ikke brystene dine vil endre seg noe særlig.

Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

SportyShorty, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...