Gå til innhold

Analsex på ONS?

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

er det ikke veldig vondt med anal for jenter? uff ser ikke for meg at det er noe nytelse i det

Jeg lurer på hvorfor en del ser ut til å tro at analsex ikke gir noen nytelse for de som liker det. Mange kvinner liker analsex, mange liker det ikke. Ingenting galt med noen av delene, men tror du seriøst at vi ville hatt analsex hvis det bare var vondt, og vi ikke fikk noe ut av det?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... :klo:

I see wat u did thar.

Haha, nei det er ingen sammenheng her! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Vet om ei jente som var 15 da hun besøkte en fyr i leiligheten hans, og hadde sin første gang. Han pulte henne vaginalt med kondom, og hadde analsex med henne uten. Synes utrolig synd på henne...

Hvorfor det?

Skrevet (endret)

.

Endret av johnjohn
Gjest Gjest
Skrevet

Slutty piker tar den i 2'ern, også på ONS :gjeiper:

Skrevet

Ja, vi er alle slutty fordi vi setter pris på god sex...jizzezz....

Gjest RealMcoy
Skrevet

Tja, noen vil mene at jenter som har ONS generelt er skanky. Og hvis man skal bruke sykdomsprinsippet så er det jo også mye større fare for å blit smittet av SOS med en ukjent partner, enn en man har vært i et forhold med en stund. Enkelte unnlater jo også bruk av kondom.

ONS i seg selv er risikosport. Men joda analsex øker faren for SOS ytterligere. Men ONS i seg selv er heller ikke 100% trygt. Det er en grunn til at kjønnsvorter er så utbredt her til lands.

Det stemmer jo nødvendigvis ikke. Det er jo en MEEENGDE av disse "jeg har ikke ONS prektige menn og kvinner" som ikke har noe problem med å få seg kjæreste, for så å ha ubeskyttet sex med de uten at de har sjekket seg for hiv, klamydia osv. Å imotsetning til et engangsknull hvor prosentsjangsen er lav for at sykdommer smitter over pga det gjerne er snakk om 1 samleie, kan du selv gjøre regnestykket om det er en dame/kar du har sex med 350 ganger i løpet av 1 år.

En del idioter tror lissom de ikke kan få sjukdommer om de bare har sex når de har kjæreste :roll:

Skrevet

Slutty piker tar den i 2'ern, også på ONS :gjeiper:

Hvorfor er det mer tøsete å ha analsex enn vanlig sex? Hvis dama liker det, er det jo ikke annerledes å ha fremmed pikk i rumpa enn i fitta...

Jeg forstår ikke helt mentaliteten med at analsex er mer tøsete.

Gjest HunterLady
Skrevet

Hvorfor er det mer tøsete å ha analsex enn vanlig sex? Hvis dama liker det, er det jo ikke annerledes å ha fremmed pikk i rumpa enn i fitta...

Jeg forstår ikke helt mentaliteten med at analsex er mer tøsete.

Dette lurer jeg også på. Sex er sex. Ser ikke logikken i at analsex er mer horete enn hvilken som helst annen sex.

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Sex er sex. Ser ikke logikken i at analsex er mer horete enn hvilken som helst annen sex.

Folk pleier ikke ha noen gode svar på det heller... Eneste jeg har hørt er "rumpa er ikke lagd til det", men det er jo ikke kjeften heller, og det er ingen som blir kalt tøsete om de suger på en ONS.

Tror nok det bare bunner i fordommene til folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...