Gjest Kaatingen Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Hvor vanlig er egentlig dette? Jeg har det i standardprogrammet mitt for ONS: 0300 - 0400: Hjem til heftig knulling, gjerne doggy ---> soving 0700 - 0800: Ny runde i bingen, og her er det analsex på programmet :-) 1100 - 1200: Avsluttende runde med sengekos, liker godt at dama suger den stiv før sisterunden, alternativt avsuging dersom dama er litt sår. Forbausende ofte får jeg slippe til der bak tidlig på morgenen, analraten er på ca 50% for mine ONS'er ;-)
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Tviler på at det er mange som byr fram røven på ons..... 4
Sophie-Ann Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 Tre timers søvn mellom "øktene"? Etter en kveld på byn? Jaja, tilbake til spørsmålet, både ja og nei, greit med fingre/tunge, men ikke pikk.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #5 Skrevet 6. juli 2011 greit med fingre/tunge, men ikke pikk. Hvis han er deilig da? Og er en myk og god elsker?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2011 #7 Skrevet 6. juli 2011 Vel, dere skal vite at analsex er utrolig deilig for han i alle fall
Gjest HunterLady Skrevet 6. juli 2011 #8 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har gjort det noen ganger, og som regel var typene slik som deg. De skulle ta meg i toern på morranskvisten dagen etter. Som regel gav jeg etter for å få noe annet å tenke på enn hvor fyllesyk jeg var. Men det er ikke en drøm at gutten er slik. Analsex er best når man stoler på vedkommende.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2011 #9 Skrevet 6. juli 2011 Jenter som tillater analsex på ONS er som regel svært skanky - da har de gjerne hatt det før også. Greit å ha i minne at HIV smitter 50-100 ganger lettere ved analsex enn vaginal sex. 1
Gjest HunterLady Skrevet 6. juli 2011 #10 Skrevet 6. juli 2011 Jenter som tillater analsex på ONS er som regel svært skanky - da har de gjerne hatt det før også. Greit å ha i minne at HIV smitter 50-100 ganger lettere ved analsex enn vaginal sex. Er du den samme gjesten som alltid påminner om HIV i analsextråder? Anyhoooos, jeg har ikke HIV
Gjest Raindrops Skrevet 6. juli 2011 #11 Skrevet 6. juli 2011 da har de gjerne hatt det før også. Håper virkelig det. ONS er ikke akkurat rette stedet å debutere med analsex vil jeg tro. Jeg kan ikke se for meg at jeg ville gått anal på en ONS, tunge og fingrer kanskje.
Gjest Bjørn82 Skrevet 6. juli 2011 #12 Skrevet 6. juli 2011 Det er vel gummi på kuken. Ser ikke noe problem i å ha analsex på ONS.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #13 Skrevet 6. juli 2011 Det er vel gummi på kuken. Ser ikke noe problem i å ha analsex på ONS. Sikkert fordi det ikke er du som skal ha noe opp der, jeg tror det kan være litt skummelt med noen manikke kjenner :gjeiper:
Gjest Bjørn82 Skrevet 6. juli 2011 #14 Skrevet 6. juli 2011 (endret) Sikkert fordi det ikke er du som skal ha noe opp der, jeg tror det kan være litt skummelt med noen manikke kjenner :gjeiper: Nei nå må du gi deg! By fram ræva for fan.. Det er da vel ingen fare om du får litt der på en ONS. hæhæh :gjeiper: Endret 6. juli 2011 av Bjørn82
Gjest Markus Skrevet 6. juli 2011 #15 Skrevet 6. juli 2011 Jenter som tillater analsex på ONS er som regel svært skanky - da har de gjerne hatt det før også. Greit å ha i minne at HIV smitter 50-100 ganger lettere ved analsex enn vaginal sex. Tja, noen vil mene at jenter som har ONS generelt er skanky. Og hvis man skal bruke sykdomsprinsippet så er det jo også mye større fare for å blit smittet av SOS med en ukjent partner, enn en man har vært i et forhold med en stund. Enkelte unnlater jo også bruk av kondom. ONS i seg selv er risikosport. Men joda analsex øker faren for SOS ytterligere. Men ONS i seg selv er heller ikke 100% trygt. Det er en grunn til at kjønnsvorter er så utbredt her til lands. 1
Gjest Corrs Skrevet 6. juli 2011 #16 Skrevet 6. juli 2011 Vet om ei jente som var 15 da hun besøkte en fyr i leiligheten hans, og hadde sin første gang. Han pulte henne vaginalt med kondom, og hadde analsex med henne uten. Synes utrolig synd på henne...
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #17 Skrevet 6. juli 2011 Hvor vanlig er egentlig dette? Jeg har det i standardprogrammet mitt for ONS: 0300 - 0400: Hjem til heftig knulling, gjerne doggy ---> soving 0700 - 0800: Ny runde i bingen, og her er det analsex på programmet :-) 1100 - 1200: Avsluttende runde med sengekos, liker godt at dama suger den stiv før sisterunden, alternativt avsuging dersom dama er litt sår. Forbausende ofte får jeg slippe til der bak tidlig på morgenen, analraten er på ca 50% for mine ONS'er ;-) Så ufattelig kjedelig å planlegge det så presist da! For å ikke snakke om tacky å dra det helt ut på en ONS. Ikke tale om at jeg slikker/suger/analpuler på ONS !
FantasDick Skrevet 6. juli 2011 #18 Skrevet 6. juli 2011 Nå har ikke jeg hatt for vane å ha ONS (2 stk, for å teste det ut - ikke noe for meg), men aldri i verden om jeg hadde hatt analsex! Det er noe jeg fanden ikke lar hvem som helst ha med meg. Har hatt analsex et par ganger, med to forskjellige menn.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #19 Skrevet 6. juli 2011 Nå har ikke jeg hatt for vane å ha ONS (2 stk, for å teste det ut - ikke noe for meg) ... Har hatt analsex et par ganger, med to forskjellige menn. Hmmm... 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #20 Skrevet 6. juli 2011 er det ikke veldig vondt med anal for jenter? uff ser ikke for meg at det er noe nytelse i det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå