Gjest Icy Skrevet 17. november 2003 #1 Skrevet 17. november 2003 Kjære alle sammen! Jeg lurer rett og slett på om noen av dere har noen erfaringer med noen av disse personene, på godt og vondt? Fikk et VELDIG positivt brev fra Marie France idag, av typen "din evige lykke kommer nå", "du vinner masse penger" osv. Vet ikke helt hva jeg skal tro, jeg lyver hvis jeg sier at jeg ikke er litt skeptisk, men likevel... Jeg tror helt klart på mennesker med overnaturlige evner, der er mer mellom himmel og jord enn vi ser! Og lykke har jeg så klart lyst på... Anyway, samboeren min sier dette er svindlere (jeg fikk for noen år siden noen pakker med horoskop, lykketall, engler o.l. av Maria Duval, ble null forandring, men så fulgte jeg heller ikke instruksene...) Så derfor spør jeg dere: er disse personene seriøse/flinke? Hvis ikke, vet dere om noen som kan lage et ordentlig horoskop for meg? Blir veldig, veldig glad for råd og tips!
Gjest Madley Skrevet 17. november 2003 #2 Skrevet 17. november 2003 Dersom du leser aviser så burde du ha fått med deg at dette er svindel i stor stil og at myndighetene advarer fokl mot å involvere seg i dette.. humbug og oppspinn...
Ling Skrevet 18. november 2003 #3 Skrevet 18. november 2003 Hvis ikke, vet dere om noen som kan lage et ordentlig horoskop for meg? Ja, det vet jeg! :D Send meg en pm!
Glitterchick Skrevet 18. november 2003 #4 Skrevet 18. november 2003 Les denne artikkelen: http://www.dagsavisen.no/innenriks/apor/20...07/668680.shtml Og hvis du gjør ett kjapt søk på nettet finner du ut av at de svindler i flere land enn Norge også.
Maeve Skrevet 20. november 2003 #5 Skrevet 20. november 2003 Svindel i stor stil dette her. Jeg prøvde Maria Duval for fere år siden. Aldri mer...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå