Måne Skrevet 17. november 2003 #1 Skrevet 17. november 2003 Vi lurer på å bruke Sturlason som fotograf. Beliggenhet like ved rådhuset i Oslo. Er det noen som har erferinger med dem? Jeg er kjemperedd for å velge feil, så derfor spør jeg dere "O store guruer" . Det er en fotografjungel derute!!! Er kjempetakknemlig for svar!
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #2 Skrevet 17. november 2003 Fotograf Tomaszewics i Kirkeveien er utrolig bra!
camie Skrevet 18. november 2003 #3 Skrevet 18. november 2003 Vi brukte Sturlasson når vi tok barnebilder av jentungen da hun var 6 måneder. Var fornøyd med bildene, men hvordan de er når de skal ta brudebilder vet jeg jo selvfølgelig ikke... :blunke:
Gjest Tex Skrevet 18. november 2003 #4 Skrevet 18. november 2003 Vi brukte også Sturlason til å ta barnebilder. De ble kjempeflotte, men som Camie sier vet man jo ikke hvordan brudebildene blir. Dra ned og be om å få se andre bilder de har tatt....
Måne Skrevet 18. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2003 Takker for svar! Poenget med å kanskje bruke dem er at studioet er rett ved kirka. Dersom det regner kan vi dra dit (september er litt uberegnelig). Jeg var innom der i går og spurte litt om pris og sånn... Hun viste meg noen bilder....de så helt greie ut....ikke noe WOW liksom... Men det er kanskje litt farlig å basere seg på noen få bilder. Som dere kanskje skjønner er jeg litt overnervøs for at bildene ikke skal bli bra.... :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå